dgree Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 witajcie! narodził mi się temat, aby wywalić gaźniki, z które załażą mi za skóre i na ich miejsce wstawic wtrysk :) kompletny wtrysk, sonde itd... Jak dobrać odpowiednie wtrysk, z jakiego motocykla? musi byc podobnie z moca? porównac wykresy z hamowni? pewnie żeby to dobrze fungowało bede potrzebował indywidualną mapę? ktoś już rzeźbił taki temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Tak Honda, w modelu Hornet masz silnik z CBR 900RR SC33 z gaznikami zastapionym wtryskiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 nie lepiej bedzie sprzedac moto i poszukac jakiegos z firmowym wtryskiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 niebedzie lepiej, raz ze moto niejest i niebedzie na sprzedaz, a dwa to takiego wtrysku nikt w polsce jeszcze niema, no chyba ze juz ktos rezał to niech sie podzieli wskazowkami dobre podejscie, jak cos sie sypie to najlepiej sprzedac, niech ktos sie martwi :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Co Ci się sypie? Gaźniki? To weź je napraw a jak nie to kup takie na chodzie od innego moto i je zamontuj. Bez przesady żeby zaraz kombinować wtrysk do moto seryjnie robionego z gaźnikiem ;)To już prędzej słyszałem, że ludzie robili odwrotnie :icon_rolleyes: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 taaaaaa...... :icon_rolleyes: może zabrzmiało to mało merytorycznie, ale to chyba najlepszy komentarz. nie jest to wszystko takie proste i fajne. Że też niektórym takie fajne pomysły jeszcze do głowy przychodzą ;) ale w sumie młody jesteś więc i blądzić masz prawo ;)pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 ...ale w sumie młody jesteś więc i blądzić masz prawo :icon_rolleyes:pozdroo Hehehe... dgree - to raczej będzie trudna sprawa. Będziesz miał problemy z uzyskaniem informacji o położeniu wału. Takich aby ECU potrafiło je zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Hehehe... dgree - to raczej będzie trudna sprawa. Będziesz miał problemy z uzyskaniem informacji o położeniu wału. Takich aby ECU potrafiło je zrozumieć.poza tym ecu jak już otrzyma te dane których silnik mu i tak nie da, bo nie ma czyjnika polozenia wału, wałka rozrządu, sondy, i innych czujników, a ich zamontowanie jest raczej ciężko wykonalne w domowych warunkach, to musi je odpowiednio przetworzyć. Na ich podstawie powinno podać dane do wtryskiwaczy, ktore też trzeba odpowiednio dobrać i zamontowć, a te wtryskiwacze muszą podać benzyne którą dostarczy nieistniejąca instalacja. na prawde ciężka kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 (edytowane) Hej panowie i po co od razu się spinać??Wtrysk jak najbardziej da rade zamontować w motocyklu zamiast gaźników.Jest na to sposób ale należy spełnić kilka warunków:kupić/złożyć sterownik Megasquirtale niestety trzeba mieć sporą wiedzę na temat elektroniki i programowaniadodatkowo:- wtryskiwacze; rozszyfrowane ich wiązki okablowania- pompa paliwa- duuuuużo wolnego czasu- jak sądzę na same części ok 2500 pln Reszta to tylko silna wola i uparcie w dążeniu do celu... jeśli już posiądziesz niezbędną tajemniczą wiedzę i wszelkie "artefakty" :bigrazz: to takie rzeczy jak Hamownia lub dostęp do niej staną się tylko małymi wyzwaniami. Może niektórym wyda się to nieco śmieszne ale za pomocą tego "czegoś" zwanego Megasquirt ludzie wkładają turbo to takich maszyn jak "czinkoczento" :icon_biggrin: lub jakkolwiek się to pisze. A czy znaczącym różni się silnik od auta od silnika od motocykla??Przecież zasada działania jest identyczna...Panowie to naprawdę działa, nawet na forum NASZYM FORUM pojawił się kiedyś post o uturbieniu B12 przy pomocy min. Megasquirt. Dodatkowo muszę dopisać że chyba rok temu na forum EXUP Brotherhood jeden Member ostro pracował nad wtryskiem do YZF750... Kolego dgree, sam jestem zainteresowany tym tematem i dumam jakby to było i czego jeszcze mi brakuje, tak więc nie zniechęcaj się tylko działaj jeśli choć w 1/3 spełniasz warunki jakie ci wypisałem. Pozdrawiam i liczę na odzew jak coś się ruszy. Edytowane 25 Maja 2008 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Kiedyś od tak dla checy montowałem wtrysk pośredni do Maluszka nie było to jakieś arcy trudne;) Zajeło mi to tydzień:cool: Dawca potrzebnych cześci były szroty. Mapa wtrysku była troche badziewna ale wszystko razem działa do tej pory bo kolega tym maluchem smiga codziennie po Lublinie. Kosztowało mnie to 350zł i tydzień roboty. Wiec nie łam się :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 wszystko pięknie ślicznie, tylko zwróćcie uwagę po co kolega dgree chce ten wtrysk montować. Bo nie chce mieć problemów, które ma teraz z gaźnikami. Dla samej checy można się bawić i próbować założyć wtrysk tylko trzeba mieć bardzo dużo wiedzy i doświadczenia, czego kolega raczej nie ma w wieku 16 lat. Nawet gdyby się to wszystko udało jakoś zmontować i uruchomić, to efekt raczej nie będzie taki jakby właściciel oczekiwał.Drugi wariant to wydatek bardzo dużej ilości pieniędzy i zlecenie takiego procederu profesjonalnej firmie 'tuningowej'. Tylko koszt przekroczyłby pewnie kilkakrotnie wartość moto...Innymi słowy jeszcze raz radzę pomyśleć o wymianie i dostrojeniu gaźników. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ..., czego kolega raczej nie ma w wieku 16 lat. Nie oceniaj ludzi tylko po podpisie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Nie oceniaj ludzi tylko po podpisie ;)tzn? jeśli ma więcej lat niż w podpisie to niech go zmieni, a jeśli ma tak jako podaje 16 to takiego doświadczenia o jakim pisze nie ma na pewno tak jak nie mam go ja i ty. I to nie jest jakaś tam moja subiektywna ocena. Doświadczenie, żeby bawić się w tak zaawansowane tematy jak montaż wtrysków zamiast gaźnika zdobywa się latami. Takie rzeczy mogą moim zdaniem robić mechanicy z potężnym stażem, a nie takie "leszcze" jak my. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 wueska- tak z ciekawości jak się maluszek sprawuje? Poprawiły się osiągi? Spalanie? Jaki był cel tej zmiany? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Kiedyś od tak dla checy montowałem wtrysk pośredni do Maluszka nie było to jakieś arcy trudne;) Zajeło mi to tydzień:wink: Dawca potrzebnych cześci były szroty. Mapa wtrysku była troche badziewna ale wszystko razem działa do tej pory bo kolega tym maluchem smiga codziennie po Lublinie. Kosztowało mnie to 350zł i tydzień roboty. Wiec nie łam się ;)No to respect dla Ciebie za dokonania. Ale japonia to nie Malan i nie jest tak łatwo. Zeby moto dobrze smigało to będzie sporo zabawy. Ogólnie to jest gruba robota. Lepiej zdobyć zdrowe gaźniki i smigać. W Maluchu sam montowałem coś co miało służyć jak turbo tylko że elektryczne - mała dmuchawa od kilmatyzacji z jakiejś fury zamocowana miedzy filtrem pow. a gaźnikiem. Do tego wieksze dysze gaźnika. Ogólnie to wiele z tym nie czarowałem jesli chodzi o regulacje. Silnik chodził, miał nawet sporego kopa jak na Malana - ciągle zrywal przeguby i potrafił odejść na palonej gume na suchym asfalcie. Później i tak go skatowaliśmy na amen i poszedł na złom. Chcesz zobaczyć jak dziala Malan pod wplywem cisnienia powietrza w gaźniku? Zdejmij filtr powietrza i rury,opdal silnik i przyłóż pistolet kompresora w gardziel jednocześnie wciskając gaz na maxa. Jesli bedziesz mial szczęscie to silnika nie rozerwie wiec nikomu krzywda się nie stanie. :biggrin: Wtedy Malan może wykręcić nawet 9 tys RPM co jest szaleństwem. :icon_razz: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.