gonzales Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Witam. Niedawno sprowadziłem wymażony motocykl Tl1000R, po odpaleniu wszystko było ok, ładnie wchodzi na obroty, pracuje idealnie. jednak po przejażdżce okazało sie że przy schodzeniu z wysokich obrotów ( od 8000 w dół) nagle mocno walnie w rure ( zaznaczam że ma seryjne tłumiki). Zdaje mi sie że to wina zapłonu ale co moze byc nie tak :biggrin: . Moze macie inną diagnoze? Prosze o pomoc :) . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 (edytowane) Z zapłonem nic nie zrobisz, jest ustawiony raz na zawsze. Może byc wina regulacji gaźników- niewłasciwa mieszanka oznacza ze bedzie kichał w wydech. Może to być tylko synchro - moja Suza GS500E kichała w wydech jak potrzebowałą sychro. Ogólnie musisz przeczyścic gaźniki, przedmcuhać, założyć i zrobić synchro. Jak nie masz wakuonetrów to leć do serwisu. Na forum jest kilku 'szpecjlistów" może ci pomogę jesli mieszkasz w okolicy. pozdro. PS. TL1000R piękna sprawa. Pierwsze moto na liscie japończyków które bym kupil gdybym nie siedział w temacie Harley`a. Czasem po nocach mnie się sni. :biggrin: PS2. Po co kręcisz TL-kę tak wysoko? To jest V2 i najlepszą, soczystą moc ma w niższym zakresie. PS8. TL-ki są zdradliwe więc uważaj jak latasz. :) Edytowane 25 Maja 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Witam. Niedawno sprowadziłem wymażony motocykl Tl1000R, po odpaleniu wszystko było ok, ładnie wchodzi na obroty, pracuje idealnie. jednak po przejażdżce okazało sie że przy schodzeniu z wysokich obrotów ( od 8000 w dół) nagle mocno walnie w rure ( zaznaczam że ma seryjne tłumiki). Zdaje mi sie że to wina zapłonu ale co moze byc nie tak :biggrin: . Moze macie inną diagnoze? Prosze o pomoc :) . Pozdrawiam Na mój gust czyszczenie i synchronizacja gaźników oraz wymiana świec. Chyba, że to wtrysk jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Z zapłonem nic nie zrobisz, jest ustawiony raz na zawsze. Może byc wina regulacji gaźników- niewłasciwa mieszanka oznacza ze bedzie kichał w wydech. Może to być tylko synchro - moja Suza GS500E kichała w wydech jak potrzebowałą sychro. Ogólnie musisz przeczyścic gaźniki, przedmcuhać, założyć i zrobić synchro. Jak nie masz wakuonetrów to leć do serwisu. Na forum jest kilku 'szpecjlistów" może ci pomogę jesli mieszkasz w okolicy. pozdro. PS. TL1000R piękna sprawa. Pierwsze moto na liscie japończyków które bym kupil gdybym nie siedział w temacie Harley`a. Czasem po nocach mnie się sni. :biggrin: PS2. Po co kręcisz TL-kę tak wysoko? To jest V2 i najlepszą, soczystą moc ma w niższym zakresie. PS8. TL-ki są zdradliwe więc uważaj jak latasz. :)Z gaznikami nic niezrobie bo TL-R jest na wtrysku :) . Mysle że problem moze byc gdzies w czujnikach połozenia przepustnic albo czujniku położenia wałka rozrządu?? A moze zawory niedomykają i paliwo dostaje sie do wydechu?? Qurim 8000obr. to na tl niejest duzo, on w tych obrotach pracuje bardzo dobrze a kręci sie do 11000, z tym ze masz racje z tym ze to zdradliwy sprzet :) . PS dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 sprawdz luzy zaworowe - jak sa za małe to moto lubi walic w wydech,druga sprawa- sprawdz czy uszczelki pod kolektorami(przy głowicy) nie sa wypalone bo to tez moze być przyczyna.Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 sprawdz luzy zaworowe - jak sa za małe to moto lubi walic w wydech,druga sprawa- sprawdz czy uszczelki pod kolektorami(przy głowicy) nie sa wypalone bo to tez moze być przyczyna.PozdroFaktycznie jest mały przedmuch na obejmie łączącej cylinder z kolektorem :biggrin: . Ale czy to moze miec wpływ na strzelanie w rure?? Czyli na początku uszczelnie tą obejme i sprawdze luzy zaworowe moze to pomoze..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Jeżeli coś takiego: http://video.google.pl/videosearch?q=tl+10...re&sitesearch=# to ja bym na Twoim miejscu z tym nic nie robił :notworthy::D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Tak czy inaczej na seryjnym wydechu nie powinien kichać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Inny niz standardowy flitr powierza moglby byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 a wydechy masz puste ? bo moze ktos je wybebeszyl i dlatego slychac strzaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Jak masz nieszczelna rure przy glowicy to jest ona przyczyna strzalow przy zejsciu z obrotow - zmien uszczelke.Tania nie jest, jak placilem za moje to spytalem czy czasem nie sa zrobione ze zlota. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.