Skocz do zawartości

Sprzęgło w Suzuki GS 850 r.86


rejvoy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł chyba czas wymiany powyższego bo z lekka zaczyna sie ślizgać i co by uniknąć niespodzianek i dodatkowej roboty wynikających z braku wiedzy zapytuję:

1. czy konieczna jest również wymiana metalowych przekładek pomiędzy tarczami

2. jak zweryfikować zużycie kosza sprzęgłowego , czy ewentualne wyrobienia wyrównywać czy pozostawić

3. jak określić wyrobienie sprężyn, by zakwalifikować je do wymiany

4. czy przy montażu okładzin trzeba zachować jakąś kolejność

 

To pokrótce tyle. Czekam na podpowiedzi jak się do tego zabrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. A jak one wygladaja, jak sa przypalone to tak.

2. Nie ma go co weryfikowac, po 20 latach z hakiem na pewno bedzie zuzyty.

3. W serwisowce podaja dlugosc, ale ja bym je wymienil tak czy owak, bo sa tanie.

4. Jak sa nowe to nie.

Jesli chodzi o sprzeglo najlepsze sa czesci Suzuki ( ale drogie ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o tarcze to z czystym sumieniem mogę polecić ebc

jednakże sprężyny kup najlepiej fabryczne (ostatnio wymieniłem na akcesoryjne, zanim założyłem cieszyłem się że pisze 10% twardsze, ale okazało się że klamka ciężko chodzi)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2. Nie ma go co weryfikowac, po 20 latach z hakiem na pewno bedzie zuzyty.

 

Adam M.

 

Nawet po dwudziestu latach stania w garażu? :biggrin:

Wiadomo przecież że stan i trwałość sprzęgła w dużej mierze zależą od sposobu użytkowania motoru i przede wszystkim od wyczucia w lewej ręce motocyklisty no i raczej od faktycznego przebiegu niż jego wieku. To taki mój teoretyczny na razie wywód, bo jeszcze nie rozkładałem i nie wiem jak faktycznie wygląda sprzęgło. Nie jestem zwolennikiem "likowania" sprzętu byle czym,ale wydaje mi sie że założenie a priori zużycia kosza sprzęgłowego jest na wyrost. Tym bardziej że jak piszesz częsci nie są tanie (a i ja nie za bogaty) więc wszelkie wymiany chcę ograniczyć do niezbędnego minimum i dlatego chcę wiedzieć jaki stan zużycia kwalifikuje go do wymiany. A co do pozostałych pytań - pełna jasność . Serdeczne dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz mi wierzyc na slowo - bedzie zuzyty, co pokazuja wybicia od stalowych przekladek na aluminiowych prowadnikach tarcz wewnatrz kosza i na zewnatrz zabieraka.

Oprocz tego sprezyny amortyzatora na obwodzie kosza beda luzne.

Jestes pewien ze przez te 20 lat stal w garazu ?

Ja mysle ze raczej dostawal w d.... ile wlezie :P

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...