rejvoy Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Nadszedł chyba czas wymiany powyższego bo z lekka zaczyna sie ślizgać i co by uniknąć niespodzianek i dodatkowej roboty wynikających z braku wiedzy zapytuję:1. czy konieczna jest również wymiana metalowych przekładek pomiędzy tarczami2. jak zweryfikować zużycie kosza sprzęgłowego , czy ewentualne wyrobienia wyrównywać czy pozostawić3. jak określić wyrobienie sprężyn, by zakwalifikować je do wymiany4. czy przy montażu okładzin trzeba zachować jakąś kolejność To pokrótce tyle. Czekam na podpowiedzi jak się do tego zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 1. A jak one wygladaja, jak sa przypalone to tak.2. Nie ma go co weryfikowac, po 20 latach z hakiem na pewno bedzie zuzyty.3. W serwisowce podaja dlugosc, ale ja bym je wymienil tak czy owak, bo sa tanie.4. Jak sa nowe to nie.Jesli chodzi o sprzeglo najlepsze sa czesci Suzuki ( ale drogie ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 jeśli chodzi o tarcze to z czystym sumieniem mogę polecić ebcjednakże sprężyny kup najlepiej fabryczne (ostatnio wymieniłem na akcesoryjne, zanim założyłem cieszyłem się że pisze 10% twardsze, ale okazało się że klamka ciężko chodzi) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejvoy Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 2. Nie ma go co weryfikowac, po 20 latach z hakiem na pewno bedzie zuzyty. Adam M. Nawet po dwudziestu latach stania w garażu? :biggrin: Wiadomo przecież że stan i trwałość sprzęgła w dużej mierze zależą od sposobu użytkowania motoru i przede wszystkim od wyczucia w lewej ręce motocyklisty no i raczej od faktycznego przebiegu niż jego wieku. To taki mój teoretyczny na razie wywód, bo jeszcze nie rozkładałem i nie wiem jak faktycznie wygląda sprzęgło. Nie jestem zwolennikiem "likowania" sprzętu byle czym,ale wydaje mi sie że założenie a priori zużycia kosza sprzęgłowego jest na wyrost. Tym bardziej że jak piszesz częsci nie są tanie (a i ja nie za bogaty) więc wszelkie wymiany chcę ograniczyć do niezbędnego minimum i dlatego chcę wiedzieć jaki stan zużycia kwalifikuje go do wymiany. A co do pozostałych pytań - pełna jasność . Serdeczne dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Mozesz mi wierzyc na slowo - bedzie zuzyty, co pokazuja wybicia od stalowych przekladek na aluminiowych prowadnikach tarcz wewnatrz kosza i na zewnatrz zabieraka.Oprocz tego sprezyny amortyzatora na obwodzie kosza beda luzne.Jestes pewien ze przez te 20 lat stal w garazu ?Ja mysle ze raczej dostawal w d.... ile wlezie :P Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.