Czarek-fighter Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jak w temacie . Głównie chodzi mi o wersje z silnikiem 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Największą wadą Golfów jest to, że wzięli je w obroty agrotunerzy :flesje: :) :icon_evil: Koleżanka ma Golfa, niestety nie wiem jaki silnik ale jest zadowolona. Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) Największą wadą Golfów jest to, że wzięli je w obroty agrotunerzy Koleżanka ma Golfa, niestety nie wiem jaki silnik ale jest zadowolona.przed golfem miałem rovera 620 td , fajna była fura ale sypała sie jak bloki w sarajewie, ja sie wkurwiałem a mój Ojciec spokojnie sobie wtedy kulał golfem IV , wku**wiony sprzedałem angola i postanowiłem szukać coś z grupy VW , najpierw najarałem się na Audi 80b4 Avant tdi ale warunek to klima , niestety w cenie do 12 000 były same padaczki , postanowiłem szukać golfa , warunek Kombi Klima elektryki nie musi byćNo i sie trafił czarny 110konny nawet, z klimą i 2 poduszkami a poza tym to golas , ale jestem b. zadowolony , 110koni radzi sobie doskonale (nie gorzej niż IV 110konna) i mało pali, części bezproblemu i za rozsądną cene. Szukasz 1.8 ponoć niezniszczalny piec , doskonały do LPG , stary , niezawodny szkoda tylko , że jedyne 90km, w automacie też dość często sie zdarzają (o ile nadal automatica szukasz) Pozdrawiam !!! Edytowane 21 Maja 2008 przez RudyXJ Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 kolzezanka miala 1.8 aftomat z wypasem , silnik paliwozerny 10/100 ale trwaly , Z moca ciezko okresslic bo ja jechalem tym autem jak bylo cos przestawione w wtrysku ( jakies linki gazu koles zle zamontowal czy cus) i bylo tylko pol gazu po noga , mowil ze potem przestawil jak mialo byc i calkiem fajnie sie zbieral . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 o ile nadal automatica szukasz)Nadal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Duzo sie najezdzilem Vento 1.8 98koni, rok 93. Silnik bez rewelacji, ale wyliczalismy na tarsie spalanie 6l/100km. Teraz autem jedzi kolega, przy przebiegu 220tys zalozyl gaz i dalej jezdzi. Awaryjne auto to nie jest. Golf to ta sama plyta podlogowa (chyba). Srodek tez taki sam, zadnych fajerwerkow, ale wszystko solidne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Duzo sie najezdzilem Vento 1.8 98koni, rok 93. Silnik bez rewelacji, ale wyliczalismy na tarsie spalanie 6l/100km. Teraz autem jedzi kolega, przy przebiegu 220tys zalozyl gaz i dalej jezdzi. Awaryjne auto to nie jest. Golf to ta sama plyta podlogowa (chyba). Srodek tez taki sam, zadnych fajerwerkow, ale wszystko solidne.A skąd on tyle koni nabrał??Tuningowany?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) ja jeżdżę 1.9 TDI 90 KM, do chwili obecnej żadnej awarii nie przezyłem, a przejechałem już ponad 20 tyś km. Auto jak na moje potrzeby wystarczająco wygodne (mam kombi) tylko mogłoby być troszkę szersze. co do zalet, to przede wszystkim koszty utrzymania, które są naprawdę rozsądne a wady to po pierwsze rdza, z którą boryka się większość golfów. Edytowane 21 Maja 2008 przez Rof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 1.8 bylo bodaj najbardziej paliwozernym silnikiem w stosunku do osiagow. Ale sam silnik fajnie chodzi. Jezdzilem passatem 3 w kombi z tym silnikiem. I na ta bude spokojnie dawal rade. Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Paliwożerny? 10L gazu w passacie to dużo? A 98KM to bez żadnych tuningów. Tylko silnik musi mieć oznaczenie RP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 OOOO 80, JN w automacie, 300 tyś - 9,2 na trasie.. 11,2 miasto+ogień Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalion Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Znajomy miał 1.8 90 KM (są chyba jeszcze 75 albo coś koło tego )Przez ostanie 3 lata jeździł tylko na gazie i wszystko ładnie śmigało.Ogólnie silnik niezajebywalny - oczywiście jak dbasz i jeździsz normalnie.Jak trafisz dobry egzemplarz to będziesz zadowolony. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 wlasnie ponoc bardzo dobrze znosza zagazowanie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Miałem silnik 1,8 90KM w Audi 80 z 1988r - na LPG. I to był zajebisty silnik. Dynamika w porządku, v max na gazie na prostej 185, lekko z górki raz poszedł mi 205. Spalanie - przy spokojnej jeździe na trasie potrafiłem zejść do 8,2 l gazu. Przy jeździe tak około 150kmh wychodziło do 9,5 l (raz 9 raz 9,5 - nie wiem czemu) :bigrazz: Golf III chyba jest lżejszy niż B3 80, więc powinien palić jeszcze mniej... pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domier Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 1.8 bylo bodaj najbardziej paliwozernym silnikiem w stosunku do osiagow. Ale sam silnik fajnie chodzi. Jezdzilem passatem 3 w kombi z tym silnikiem. I na ta bude spokojnie dawal rade. Pzdr silnik rp ma 90KM 98KM mialy 2H np w cabrio mk I do autora tematu - chcesz cos wiedziec konkretnie? www.vwzone.pl/forum www.forum.vwgolf.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.