weesee Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 jak koniecznie golf to II albo od razu IV, trójki niestety mają słabiutką blachę i szybko zużywające się zawieszenie. w IV jest z tym już lepiej, za to II jest nie do zdarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) moi rodzice maja takiego golfa 1.8 z 96 roku, jest u nas od 4 lat i naprawdę nie mieliśmy żadnych poważnych awarii z nim poza rozwaleniem łożyska w kole ale to da sie wytłumaczyć, w jeden weekend zrobiliśmy nim dwa kursy do Monachium a tak poza tym to wszystko na bieżąco (ostatnio coś olej zaczął brać).VW III jest paliwożerny jeśli chce sie mu "deptać", u mnie samochodem jeździ głównie mama do pracy (ok. 10 km po dobrej drodze i od kiedy go mamy z zawieszeniem nie było nic robione)jeśli chodzi o nad wozie to "bierze" go po lewej stronie miedzy nad kołem a drzwiami, tyle ode mnie Edytowane 2 Lipca 2008 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 jak koniecznie golf to II albo od razu IV, trójki niestety mają słabiutką blachę i szybko zużywające się zawieszenie. w IV jest z tym już lepiej, za to II jest nie do zdarcia. Nic nie jest wieczne na kazde auto przyjdzie czas, a jak jescze bylo bite to co sie dziwic ze ma slaba blache,a amortyzatory i lozyska sa top czesci wymienne, nic nei jest wieczne.Sam jezdze 3 i nie narzekam na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) Prawie wszyscy moi znajomi mają golfy III i mnie nieustannie męczą jakie to te samochody są zajebiste...Ogólnie części tanie, niezawodne toto, proste w naprawach i popularne. Wady to to, ze tylna szyba sie szybko brudzi, wylazi gdzieniegdzie ruda (chociaz niektore maja ocynk) i ciezko trafic niezajezdzony egzemplarz :notworthy: Co do silników1.4 - Chyba 76 KM, niezbyt dynamiczny, nie za dużo pali (7-9 l benzyny)1.8 - Wersja 76 albo 78 KM (nie pamietam) - silnik doskonaly pod gaz, kreci sie jak glupi... spalanie juz nieco gorsze (8-11 l LPG) :bigrazz:1.8 - Wersja 90 KM - ma kopa, spalanie nieco wieksze od wersji 76 konnej, gaz tez troche gorzej znosi.1.9 TD - tez kolo 78 KM chyba, spalanie na poziomie 5-6 l ON, troszke muli1.9 TDi - koło 90 KM, ma kopa, spalanie nieco mniejsze jak TD... Jest jeszcze 1.6... ale nikt kogo znam nie ma takiego.Ogolnie jako dupowoz jest dobrym wyborem. Przy zakupie trzeba uwazac, aby nie trafic na mine (np. bitego, bo ruda wyjdzie raz dwa). Vento to praktycznie taki Golf III sedan... Roznice to chyba tylko tylna zawiecha i ogólnie blachy :lalag: Edytowane 3 Lipca 2008 przez Raptor Cytuj :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 o ile nie wklada sie najtańszych gratów to trwale bydle. potwornie brzydkie, nudne, zero polotu, stylistyka czołgu, ale dobry osiołek roboczy, z tym, że ja się nie znam bo jeżdże alfami (RWD) i lanciami, wiec koles jezdzacy włochami nie może sie znac;P Aha to 1.8 dobre do gazu. ale lepszy stosunek spalania do mocy i osiagow ma 2.0 115KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Prawie wszyscy moi znajomi mają golfy III i mnie nieustannie męczą jakie to te samochody są zajebiste...Ogólnie części tanie, niezawodne toto, proste w naprawach i popularne. Wady to to, ze tylna szyba sie szybko brudzi, wylazi gdzieniegdzie ruda (chociaz niektore maja ocynk) i ciezko trafic niezajezdzony egzemplarz :lalag: Co do silników1.4 - Chyba 76 KM, niezbyt dynamiczny, nie za dużo pali (7-9 l benzyny)1.8 - Wersja 76 albo 78 KM (nie pamietam) - silnik doskonaly pod gaz, kreci sie jak glupi... spalanie juz nieco gorsze (8-11 l LPG) :banghead:1.8 - Wersja 90 KM - ma kopa, spalanie nieco wieksze od wersji 76 konnej, gaz tez troche gorzej znosi.1.9 TD - tez kolo 78 KM chyba, spalanie na poziomie 5-6 l ON, troszke muli1.9 TDi - koło 90 KM, ma kopa, spalanie nieco mniejsze jak TD... Jest jeszcze 1.6... ale nikt kogo znam nie ma takiego.Ogolnie jako dupowoz jest dobrym wyborem. Przy zakupie trzeba uwazac, aby nie trafic na mine (np. bitego, bo ruda wyjdzie raz dwa). Vento to praktycznie taki Golf III sedan... Roznice to chyba tylko tylna zawiecha i ogólnie blachy :eek:Jak juz chcesz byc taki "mondry" to lepiej bys posprawdzal swoje dane, a nie piszesz jakies zmyslone bzdury. Zreszta game silnikow mozna sprawdzic na wielu stronach tematycznych. Tylko tam tylu "chyba" i "kolo" nikt nie uzywa :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Nie chce być mondry... dla tego nie sprawdzilem i nie podalem "katalogowych" (w 11-26 letnim aucie z tej katalogowej mocy i tak pewnie kilka kucyków uciekło :)). Opisalem za to subiektywne odczucia osób które takie auta posiadają a także swoje z przejażdżki nimi. Sam Golfa nie trawie, bo mnie koledzy swoim fanatyzmem zrazili, nie zmienia to jednak faktu, że auto jest naprawdę dobre. Cytuj :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 od miesiąca dojeżdżam golfem III Variantem (kombi) do pracy, dziennie robie 80 km, pod maską 110 TDI , klima pracuje a spalanie wychodzi mi 5l./100km , sprawdzane dokładnie , ale przyznam się , ze styl jazdy także zmieniłem , prędkość 100-120 . Jestem zadowolony. Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 golfian jak kazdy VW nie do zajechania buda wytzryma ostre katowanie i ogólnie raczej dobrze dopasowane elemnty nie tzeszczy z awaryjnością też problemów nie ma... co do silników wyzej koledzy napisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Witam, sorki za OT.... Ma ktos do czynienia z polo II 1.4D 48km?? to jest 3 czy 4 cylindrowka? jak ze spalaniem i awaryjnoscia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.