Uwe92 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Jako, ze jestem nowy na forum witam wszystkich uzytkownikow! Mam kilka pytań: 1. Moj sprzet to Rieju RR50 Sport Edition 2006r. Jest w pełni odblokowany i jego predkosc maxymalna to jedyne ~70km/h. W zeszlym sezonie jezdzilem czasem 75 ale to i tak malo. Co moze byc nie tak?2. Mam wszystkie oryginalne czesci, co byscie polecili tanio wymienic na poczatek? Gaznik, wydech?3. Czy warto zakladac filtr stożkowy? Podnosi osiągi? Jesli tak to podajcie jakies linki na allegro. Prosze was o pomoc fachowcy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 1.sprawdz zebatki najpierw...2.cylek+gaznik+wydech ale to prawie 1.5tys zł;/....ewentualnie mozesz zalozyc cylek +wieksza dysza ale to za wiele nie da.3.ŻADNYCH STOŻKÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 (edytowane) 1. Pewnie stracił troszke kompresju :banghead:2. -3. Stożka zakładać nie warto. Edytowane 20 Maja 2008 przez rolo_rn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukaszT Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Napisz jakie masz przełożenie tzn. ile ząbków na zębatkach przedniej i tylnej. Ja na przełożeniu 12/51 wyciskam moją Aprilką 85 km/h. I tak jak kolega wczesniej wspomniał jak chcesz osiągnąc sporą moc to zostaje jedynie wymiana cylindra na wiekszy a co za tym idzie wału, korbowodu, łożysk, gaźnika, wydechu, a to duży wydatek grubo ponad 1 tys. zł, lepszym rozwiązaniem byłaby zmiana moto. Ja na twoim miejscu wymienił bym jedynie wydech na sportowy, jak chcesz sportowy filtr powietrza to tylko jakis firmowy, ale zrobisz jak chcesz. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Moja konfiguracja zebatek to 11:52 (moglem sie polmylic w tylnej o 1). Jesli stracil kompresje to da sie ja w jakis sposob odzyskac? No wiec jak w koncu z tymi filtrami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 musisz nalac do wiadra i wlac do baku kompresje....a tak na powaznie to pojedz do warsztatu niech ci zmierzą kompresje... ja mam w swoim 12/63 i v-max 65km/h;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) Sąsiad ma Yamahe dt 50 przerobioną na 70 z 2005 roku. I powiem tyle co wiem że przez 500km śmigał max 45km/h, po odblokowaniu (w serwisie yamahy po 500km) osiągi poszły do ok 90-95km/h a teraz jak ma zmieniony (tylko) cylinder z tłokiem na 70ccm to leci ok 110. A przełożenia ma przód 13 a tył nie wiem jaki ma ale w każdym bądź razie oryginał. Przebiegu ma ok 6tyś z czego połowa na 70'tce i dalej chodzi jak tralala.Silniki te same. :biggrin: Edytowane 21 Maja 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Mi leci na przełożeniach 12:51 (lub 52) maksymalnie 90 km/h. Tak noramlnie można 80 km/h pomykać. Przy tych 90km/h obroty ładnie ponad skale (skala do 12tyś.). Mam am5 czyli u Ciebie v-max powinien być większy o jakieś 5km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 no to gdzie jest przyczyna tak wolnego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Masz seryjny silnik. Jak chcesz większy v-max to kup do przodu zębatke 14-15 zębów (stracisz na przyśpieszeniu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ja bym najpierw nim cokolwiek zrobie sprawdził kompresje......za 10-20 zł max powinni ci to sprawdzić i tak jest najlepiej bo takto będziesz dłubał dniami i nocami a wyjdzie że kompresja słaba i nic bez remontu cylindra nie wykrzesasz .....a tak jak wyjdzie teraz to szykuj sie na remont Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 a jesli sie okaze ze jest mala kompresja to bedzie trzeba wtedy zrobic? Mam jeszcze jeden problem. Na luzie motor wchodzi na obroty bez problemu, ale jak podczas jazdy dam wiecej niz 3/4 gazu to sie dusi i trzeba mu ssanie dac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 dostaje za mało paliwa ...przeczysc gaznik , mozesz odgiac troche membrany, jaka masz dysze głownna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 gaznik niedawno czyscilem bo mi sie plywak zablokowal. Jaka mam dysze to nie wiem, jak to sprawdzic? O jakie membrany chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 pisze na dyszy...tej pod przepustnicą....masz regulacje iglicy??membrany są miedzy cylindrem a gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.