Skocz do zawartości

Kilka pytań o RIEJU RR50 (AM6). Proszę o pomoc


Uwe92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, ze jestem nowy na forum witam wszystkich uzytkownikow! Mam kilka pytań:

 

1. Moj sprzet to Rieju RR50 Sport Edition 2006r. Jest w pełni odblokowany i jego predkosc maxymalna to jedyne ~70km/h. W zeszlym sezonie jezdzilem czasem 75 ale to i tak malo. Co moze byc nie tak?

2. Mam wszystkie oryginalne czesci, co byscie polecili tanio wymienic na poczatek? Gaznik, wydech?

3. Czy warto zakladac filtr stożkowy? Podnosi osiągi? Jesli tak to podajcie jakies linki na allegro.

 

Prosze was o pomoc fachowcy :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jakie masz przełożenie tzn. ile ząbków na zębatkach przedniej i tylnej. Ja na przełożeniu 12/51 wyciskam moją Aprilką 85 km/h. I tak jak kolega wczesniej wspomniał jak chcesz osiągnąc sporą moc to zostaje jedynie wymiana cylindra na wiekszy a co za tym idzie wału, korbowodu, łożysk, gaźnika, wydechu, a to duży wydatek grubo ponad 1 tys. zł, lepszym rozwiązaniem byłaby zmiana moto. Ja na twoim miejscu wymienił bym jedynie wydech na sportowy, jak chcesz sportowy filtr powietrza to tylko jakis firmowy, ale zrobisz jak chcesz. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad ma Yamahe dt 50 przerobioną na 70 z 2005 roku. I powiem tyle co wiem że przez 500km śmigał max 45km/h, po odblokowaniu (w serwisie yamahy po 500km) osiągi poszły do ok 90-95km/h a teraz jak ma zmieniony (tylko) cylinder z tłokiem na 70ccm to leci ok 110. A przełożenia ma przód 13 a tył nie wiem jaki ma ale w każdym bądź razie oryginał. Przebiegu ma ok 6tyś z czego połowa na 70'tce i dalej chodzi jak tralala.

Silniki te same. :biggrin:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi leci na przełożeniach 12:51 (lub 52) maksymalnie 90 km/h. Tak noramlnie można 80 km/h pomykać. Przy tych 90km/h obroty ładnie ponad skale (skala do 12tyś.). Mam am5 czyli u Ciebie v-max powinien być większy o jakieś 5km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym najpierw nim cokolwiek zrobie sprawdził kompresje......za 10-20 zł max powinni ci to sprawdzić i tak jest najlepiej bo takto będziesz dłubał dniami i nocami a wyjdzie że kompresja słaba i nic bez remontu cylindra nie wykrzesasz .....a tak jak wyjdzie teraz to szykuj sie na remont

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli sie okaze ze jest mala kompresja to bedzie trzeba wtedy zrobic? Mam jeszcze jeden problem. Na luzie motor wchodzi na obroty bez problemu, ale jak podczas jazdy dam wiecej niz 3/4 gazu to sie dusi i trzeba mu ssanie dac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...