Skocz do zawartości

Montowanie oliwiarki SCOTTOILER


Rekomendowane odpowiedzi

To ja może się podepnę pod temat, bo też kiedyś kupiłem używkę Scootoilera i jeszcze nie montowałem jej w ogóle. Jestem zielony w montażu tego ustrojstwa, więc może ktoś mi wytłumaczy "jak chłop krowie na miedzy" gdzie się co podłącza :P . Mam CBR 600 na wtrysku. Gdzie się konkretnie wpina ten wężyk z fajką od podciśnienia??? Z góry dzięki za odpowiedz :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja może się podepnę pod temat, bo też kiedyś kupiłem używkę Scootoilera i jeszcze nie montowałem jej w ogóle. (...) gdzie się co podłącza

 

Wpinasz zawsze tam gdzie jest największe podciśnienie, czyli w kolektor między przepustnicą a głowicą. Jak robiłeś kiedyś synchronizacje przepustnic w F4 to wiesz gdzie podłącza sie wakuometry. Więc musisz sie wpiąć w ktoryś wężyk podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zawiązku z tym ze nie mam orginalnej końcówki(sam wężyk) to czytając posty o samoróbkach spodobał mi się pomysł aby na końcu wężyka zamocowac włosie które delikatnie by mi kazde ogniwko głaskało i oliwiło :notworthy: No i tak też zrobiłem...

 

U mnie szerokośc całego włosia jest taka jak grubość łańcucha i teraz dzieje się tak, że te ogniwka boczne łączące rolki ze sobą sa aż mokre od oleju a same rolki ledwo co nawilżone. Mimo iż włosie dotyka z duzym zapasem rolek to cały olej z włosia wydzierają nipotrzebnie boczne ogniwka...

 

Chyba nie ma co konstruktora poprawiać i trzebna zrobić tak jak on, czyli zeby samiostnie kapało a nie przez jakieś tam włosie...

 

No chyba, że ktoś ma tak zrobionei mu sie sprawdza to chętnie posłucham jak ma to być zrobione :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

temat odswierzam, a jakim olejem napełniłeś scoottoilera???

 

jakos ze zrobilem sobie taką samoróbe :icon_mrgreen: i teraz mam problem - bo na początku lałem hipol, potem olej do łancuhców pił, dysze ustawiałem na zębatke, potem na łancuch itp

Ciagle mi wali olej na tylną opone i boje sie ze ślizga prśdzej czy później złapie.

Zaznaczam ze czestotliwość kapania oleju to jedna kropla na okolo 2 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wpinasz zawsze tam gdzie jest największe podciśnienie, czyli w kolektor między przepustnicą a głowicą. Jak robiłeś kiedyś synchronizacje przepustnic w F4 to wiesz gdzie podłącza sie wakuometry. Więc musisz sie wpiąć w ktoryś wężyk podcisnienia.

 

A czy to że podłączmy to tylko do jednego z gaźników nie wpływa jakoś negatywnie na synchronizację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...