MłodyWilk22 Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Już pisałem ze kupiłem używkę za 160zł wiec rzadna reklamacja nie wchodziw gre...Zawór podciśnieniowy chodzi, wiec jak nawet jest uszkodzona regulacja to wole sie z tym pobawić jak wydawać 450zł na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas27 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 To ja może się podepnę pod temat, bo też kiedyś kupiłem używkę Scootoilera i jeszcze nie montowałem jej w ogóle. Jestem zielony w montażu tego ustrojstwa, więc może ktoś mi wytłumaczy "jak chłop krowie na miedzy" gdzie się co podłącza :P . Mam CBR 600 na wtrysku. Gdzie się konkretnie wpina ten wężyk z fajką od podciśnienia??? Z góry dzięki za odpowiedz :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 ostatnio chłopaki z vfr-oc.pl zamawiali 10 scottoilerów z GB. Wyszło ich mniej niz 3 stówki na łep wiec tylko w polsce są takie chore ceny tych wynalazków. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 To ja może się podepnę pod temat, bo też kiedyś kupiłem używkę Scootoilera i jeszcze nie montowałem jej w ogóle. (...) gdzie się co podłącza Wpinasz zawsze tam gdzie jest największe podciśnienie, czyli w kolektor między przepustnicą a głowicą. Jak robiłeś kiedyś synchronizacje przepustnic w F4 to wiesz gdzie podłącza sie wakuometry. Więc musisz sie wpiąć w ktoryś wężyk podcisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 W zawiązku z tym ze nie mam orginalnej końcówki(sam wężyk) to czytając posty o samoróbkach spodobał mi się pomysł aby na końcu wężyka zamocowac włosie które delikatnie by mi kazde ogniwko głaskało i oliwiło :notworthy: No i tak też zrobiłem... U mnie szerokośc całego włosia jest taka jak grubość łańcucha i teraz dzieje się tak, że te ogniwka boczne łączące rolki ze sobą sa aż mokre od oleju a same rolki ledwo co nawilżone. Mimo iż włosie dotyka z duzym zapasem rolek to cały olej z włosia wydzierają nipotrzebnie boczne ogniwka... Chyba nie ma co konstruktora poprawiać i trzebna zrobić tak jak on, czyli zeby samiostnie kapało a nie przez jakieś tam włosie... No chyba, że ktoś ma tak zrobionei mu sie sprawdza to chętnie posłucham jak ma to być zrobione :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 temat odswierzam, a jakim olejem napełniłeś scoottoilera??? jakos ze zrobilem sobie taką samoróbe :icon_mrgreen: i teraz mam problem - bo na początku lałem hipol, potem olej do łancuhców pił, dysze ustawiałem na zębatke, potem na łancuch itp Ciagle mi wali olej na tylną opone i boje sie ze ślizga prśdzej czy później złapie. Zaznaczam ze czestotliwość kapania oleju to jedna kropla na okolo 2 minuty. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Wpinasz zawsze tam gdzie jest największe podciśnienie, czyli w kolektor między przepustnicą a głowicą. Jak robiłeś kiedyś synchronizacje przepustnic w F4 to wiesz gdzie podłącza sie wakuometry. Więc musisz sie wpiąć w ktoryś wężyk podcisnienia. A czy to że podłączmy to tylko do jednego z gaźników nie wpływa jakoś negatywnie na synchronizację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 W największym skrócie... nie ma wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.