Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 przeglady silnika robicie scisle i zgodnie z manualem czyli co 90mh ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zakładając że silnik jest zdrowy to przez 90godz nawet zaworów nie będziesz musiał regulować. Osobiście namawiam do wymiany tłoka i łańcucha rozrządu co 100godz.Te silniki potrafią bez remontu dokulać do 15tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie. Zmieniał ktoś z was uszczelniacze w lagach firmy "all balls". Stwierdziłem, ze po 5 latach (2009r maszyny) mozna by zmienic olej +uszczelniacze. Tak zrobiłem i problem, bo podczas jazdy na lagach mam slady oleju jakby nie trzymał uszczelniacz. Dodam, że serwisowo powinno sie zalać 626ml ja zalalem okolo 650ml na oko + mala ilosc, ktora zostala w lagach. Miał ktoś styczność z uszczelniaczami all balls? Czy to poprostu za duza ilosc oleju w lagach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 założyłem raz znajomemu w 450 exc i po tygodniu jedna laga zaczęła dość mocno lać. Dodam, ze nie robiłem tego po raz pierwszy i wszystko zgodnie ze sztuką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 (edytowane) Panowie. Zmieniał ktoś z was uszczelniacze w lagach firmy "all balls". Stwierdziłem, ze po 5 latach (2009r maszyny) mozna by zmienic olej +uszczelniacze. Tak zrobiłem i problem, bo podczas jazdy na lagach mam slady oleju jakby nie trzymał uszczelniacz. Dodam, że serwisowo powinno sie zalać 626ml ja zalalem okolo 650ml na oko + mala ilosc, ktora zostala w lagach. Miał ktoś styczność z uszczelniaczami all balls? Czy to poprostu za duza ilosc oleju w lagach?All balls to średnia półka. Jeśli odrazu zawias się poszczał to musiałeś coś źle złożyć, wystarczy że uszczelniacz olejowy założyłeś odwrotnie lub go uszkodziłeś przy wciskaniu na lagę. Pomijam już fakt że zalałeś za dużo oleju ale to nie ma wpływu że cieknie. Poziom oleju ustawia się na tzw. poduszce powietrza czyli mierząc odległość od krawędzi lagi do lustra oleju, wtedy nie ma mowy o błędzie. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 All balls to średnia półka. Jeśli odrazu zawias się poszczał to musiałeś coś źle złożyć, wystarczy że uszczelniacz olejowy założyłeś odwrotnie lub go uszkodziłeś przy wciskaniu na lagę. Pomijam już fakt że zalałeś za dużo oleju ale to nie ma wpływu że cieknie. Poziom oleju ustawia się na tzw. poduszce powietrza czyli mierząc odległość od krawędzi lagi do lustra oleju, wtedy nie ma mowy o błędzie. Dziękuję za info. Ostatni raz inwestuje w zamienniki. Są dobrze zalozone ale jak juz napisałes " all balls srednia polka"założyłem raz znajomemu w 450 exc i po tygodniu jedna laga zaczęła dość mocno lać. Dodam, ze nie robiłem tego po raz pierwszy i wszystko zgodnie ze sztuką.All balls zmalal w moich oczach. Rownież dziekuje za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 (edytowane) duze sa roznice mocy i momentu miedzy 450 a 525 ? rozumiem ze 450 po 2003 tez zostalo zmodernizowane ? tak jak z 520 zrobili 525, oraz jak przeliczacie mh na km ? wyliczylem sobie ze 1 mh to 50 km ? ale cos widze po ogloszeniach ze chyba wyjdzie duzo mniej kilometrow na 1 mh ? Edytowane 11 Stycznia 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ryśku, 450exc zadbiutował razem z 525(i był identycznie wyposażony) w 2003r, wcześniej szły tylko 400 i 520. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 (edytowane) a widzisz , bo na allegro widze takie z podwoijnym koiektorem i dzielonym plastikiem z tylu (blotnik i boczki) i z pojedynczym jak w 525. A co z tymi mth ? jak to na kilometry przeliczyc ? albo inaczej - mozna zrobic exc 525 , 1000 km na jedym oleju ? Edytowane 11 Stycznia 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 (edytowane) 450 może byc z 2002r modelowo 2003r tak jak moj 525, pojedyncza rura jest od 2004 co do motogodzin to dzis pojechałem 40km raczej lajtowo bez pałowania na niskich biegach i orginalny licznik pokazał 1.1 godziny, ale nie wiem czy to jest motogodzina czy godzina jazdy EDITco do oleju to manual podaje wymianę co 15 godzin lub 100l paliwa, ja wymieniam co 60-70l bo raczej gniotę na niskich biegach, ale jeśli ktoś jezdzi lajtowo i zmieni olej co 100l to wyjdzie jakby nie patrzec 2000km (spalanie 5l/100km przy lajcie) co ciekawe manual nie rozróznia między modelami sx i exc, jedynie rozgranicza hobby i competition use, przy competition seris nakazuje robic co wyścig, nigdy rzadziej niz co 2 godziny lub 15l bez względu na pojemnosc co tez jest dziwne bo 250 zawsze bardziej dostanie w dupę niz duze pojemnosci generalnie trzeba do tego podchodzic z głową, nie traktowac manuala jak bibli... Edytowane 11 Stycznia 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 bo tak wlasnie czytam po necie i mth nie pokrywaj sie ze spalonym paliwem , tzm mozna zrobic 15 mth i spalic 30 litrow paliwa ...wiec mysle ze wymiana wraz z filtrami co 1000 km bedzie w sam raz , szczegolnie ze nie bedzie ostro katowany , tzw rekreacja po nizinnych lasach i polach . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 (edytowane) nie jest to jakiś problem, 4l dobrego oleju masz za 220zł, na 3 wymiany, do tego 3 komplety filtrów po 30zł każdy, na pół sezonu spokojnie mi to wystarcza, wymiana o tyle upierdliwa ze dolne sitko jest pod silnikiem i cięzko tam wyczyscic gdy glina zaschnie, do rekreacji nie wiem czy to się nadaje, sam musisz stwierdzic, lc4 jest przy exc mega wygodny, 525 hałasuje, szarpie, strzela, to juz nowsza 450 jest o wiele bardziej kulturalna Edytowane 11 Stycznia 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jest wyczuwalna różnica w momencie między 450 a 525. Czuć to wyraźnie na wyższych biegach. 525 to jest traktor, ciągnie od samego dołu z każdego biegu a 450 już trzeba trzymać troszkę wyżej na obrotach. Po co chcesz przeliczać kilometry na mth? Liczniki KTM liczą godziny a nie mth. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jest wyczuwalna różnica w momencie między 450 a 525. Czuć to wyraźnie na wyższych biegach. 525 to jest traktor, ciągnie od samego dołu z każdego biegu a 450 już trzeba trzymać troszkę wyżej na obrotach. Po co chcesz przeliczać kilometry na mth? Liczniki KTM liczą godziny a nie mth.Co do tej rekreacji , to co prawda gor tu nie ma , ale ja po prostu lubie zapie..alac i nie sa to szutry, bo tych nie lubie :) No widzisz . nie mialem kontaktu z tym licznikiem, zdawalo mi sie ze licznik i manual opisuje mth . Zobacze jak wiosna bede stal z kasa , ale tak od 13 do 15 tys bym chcial wydac na moto...ale tez nie chcę sie splukac na sezon, wiec musze to przekalkulowac , bo planuje juz od 2 lat zakup ezxc i zawsze kasa wiosna nagle sie rozchodzi .... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kupuj 525, rewelacyjny sprzęt w którym nigdy nie będziesz narzekał na brak mocy, poza tym 525 jest żywotniejszy od 450. Za 13 koła kupisz już fajny egzemplarz i nie ma co wydawać po 15 tys zł za 525 bo za te pieniądze są już 530-tki które biją na łeb 525. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.