Kamsel Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 siemano, mam pytanko. Dzisiejsze zachowanie mojego kata mnie zmartwiło. Odpaliłem go, rozgrzał się, zjechałem na luzie w dół podwórka i zgasiłem motor. Postawiłem na 15min bo poszedłem się przebrać. Wyjąłem kluczyk, kiedy bardzo rzadko to robie, zrobiłem to może z 3-4razy podczas mojego posiadanie tego motocykla. Dodam że ma jakąś samorobną stacyjkę i odcina ona rozrusznik, ale z kopa idzie bez kluczyka odpalić. Wracam, wkładam kluczyk, przekręciłem stacyjkę, pociągnąłem ssanie bo już pewnie zimny był no i nie chciał odpalić, zdjąłem ssanie, pokręcił i wkońcu odpalił, przygasał ale myślałem że dlatego że zimny. Odjechałem kawałek zaczął przygasać, zrobiłem mu przygazówkę, niby wszystko ok, dobrze się wkręca, ruszam i znów przygasa, szarpie, muli,wkońcu się wkrecił i szedł normalnie, Zadowolony wjeżdżam w błoto, zmuliło go, zgasł i nie chciał odpalić przez 10min. ani z kopa ani z rozrusznika, kombinowałem z kranikiem, ssaniem, wszystko co mogłem, nic.. wkońcu wyjąłem i włozyłem kluczyk, przekręciłem z 3 razy w tą i z powrotem, poruszałem stacyjką no i niby odpalił, bez ssania, na zakręconym kraniku. Sam nie wiem czy to od kluczyka czy czegoś innego, czy stacyjka może być odpowiedzialna za mulenie motocykla ? Potem już wszystko git chodziło, przedtem również żadnych tego podobnych objawów.Muleniu towarzyszyły strzały w wydech? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 hmm kurcze.. chyba nie, ale jak się rozgrzewał to troche strzelał po tym postoju. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zmień świece i przeczyść profilaktycznie gaźniora. Powinno mu pomóc, a jeśli nie to coś z elektryką nie bangla. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kertoip Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam. Mam pytanie odnośnie KTM-a 400 EXC z 2001r. czy wszystkie modele z tego roku miały lampę czy były tez wersje bez lamp typowo na tor. Pytam bo mam na oku takiego KTM-a na zagranicznej stronie i nie wiem czy były takie czy ten jest po jakichś przeróbkach. W polskich ogłoszeniach nie natrafiłem na takiego. Jeśli ktoś się orientuje proszę o pomoc. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Tak wszystkie miały lampy, nie było wersji exc bez lamp na tor od tego był sx. Masz więcej fot tego moto ? Bo może się właśnie okazać że ktoś próbuje wcisnąc SX-a jako EXC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Niekoniecznie musi to być SX, raz że ktoś mógł ściągnąć lampy, dwa może to być MXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 sx tor, exc enduro a mxc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) sx tor, exc enduro a mxc?Taka hybryda na amerykański rynek, z wyglądu jak SX, przełożenia jak SX, charakterystyka silnika jak w SX ale ma 150W alternator i rozrusznik. Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ghollum a orientujesz sie jak to jest z xcw i xcf ? to jest taki odpowiednik mxc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kertoip Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Tak mam więcej zdjęć już je umieszczam. Postarajcie się mi pomóc co to za motor i ile wg. was jest mniej więcej wart. Dzięki. Jest to prawdopodobnie 2001r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Tak mam więcej zdjęć już je umieszczam. Postarajcie się mi pomóc co to za motor i ile wg. was jest mniej więcej wart. Dzięki. Jest to prawdopodobnie 2001r. Rocznik 2002, i chyba właśnie MXC. Bananek z tego co wiem MXC był wypuszczany do 2005r. potem jego miejsce zajął właśnie XCW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarlx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Panowie, jakie są różnice między wersją Factory a Sixdays mowa o nowym sprzęcie 2011r. exc450? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Six days: szybki demontaż koła przedniego, szybki demontaż klocków tył, kute półki zawieszenia przód, okleina, poszycie siedzenia, pomarańczowa rama, mocowanie kierownicy do półki przy pomocy tworzywa sztucznego, wentylator na chłodnicę, osłona pod silnik. Wersja factory kilku z tych rzeczy nie ma, generalnie zawsze six days był bardziej upasiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarlx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki to jeszcze dwa pytanka Jakie dla amatora będą odczuwalne różnice miedzy kutymi półkami a zwykłymi i to samo pytanie jeśli chodzi o mocowanie kierownicyCzy warto dopłacać około 4 tys za wersje sixdays? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Amator nie wyczuje żadnej różnicy. Nie warto przepłacać za te dodatki chyba że jesteś gadżeciarzem. Jedynie osłonę pod silnik warto mieć, koszt ok 300zł, jeśli kupujesz nowy motor i dobrze zagadasz to sprzedawca dorzuci ją za free. Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.