ghollum Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 (edytowane) siema, zauważyłem że jest coś nie tak z zawieszeniem w moim exc.. otóż na wybojach strasznie agresywnie się zachowuje, właściwie nie amortyzuje, cała kierownica mi lata, strach szybciej jechać, jakby było za twarde (mówie o przednim) za to na torze nawet przy mniejszych wyskokach przód strasznie siada jakby był za miękki.. (pewnie jest coś nie tak z tym dobiciem). Jak mam teraz wyregulować ten przód, dodam że waże 65kg, w którą strone kręcić tą regulacją i czy u góry czy na dole i mniej więcej ile obrotów jak na moją mase żeby było wporzo od punktu 0. Zauważyłem też że mam ciut krzywo ustawioną kierownice (od momentu uderzenia w samochód tydzień temu), jak ustawić żeby było prosto, na pułkach czy wziąć koło w kolana i mocno kręcić kierą w odpowiednią stronę ? Jaki rocznik moto.? w serwisówce masz podane ustawienia fabryczne i najlepiej od tego zacząć ustawianie zawiechy pod siebie. Edytowane 31 Października 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Z zawieszeniem nie pomoge, co do krzywej kiery poluzuj śruby w półkach oprzyj koło o ściane wyprostuj i skręć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 rocznik 2000, jakbyś podał mi ghollum dokładne ustawienie fabryczne byłbym wdzięczny bo nigdy nie umiałem czytać tych serwisówek.. co do kiery to zrobie tak jak mówi kolega wyżej. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 rocznik 2000, jakbyś podał mi ghollum dokładne ustawienie fabryczne byłbym wdzięczny bo nigdy nie umiałem czytać tych serwisówek.. co do kiery to zrobie tak jak mówi kolega wyżej. Przód, kompresja: na dole lagi pod plasikowym dekielkiem kręcisz w prawo na max i cofasz 14 kiliknięć, odbicie: u góry na ladze plasikowe pokręło kręcisz max w prawo i cofasz 14 kliknięć. Tył: kompresja: plastikowe pokrętło u góry amortyzatora kręcisz max w prawo i cofasz 5 kliknięć, odbicie u dołu amoryzatora pokrętło na śrubokręt kręcisz max w prawo i cofasz 20 kliknięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 na jakiej wysokości jest siedzenie w KTM EXC 400 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 masz u mnie duże pi...picolo ;d Wielkie dzięki, biorę się do roboty. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 na jakiej wysokości jest siedzenie w KTM EXC 400 ? Około 92-93cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Przód, kompresja: na dole lagi pod plasikowym dekielkiem kręcisz w prawo na max i cofasz 14 kiliknięć, odbicie: u góry na ladze plasikowe pokręło kręcisz max w prawo i cofasz 14 kliknięć. Tył: kompresja: plastikowe pokrętło u góry amortyzatora kręcisz max w prawo i cofasz 5 kliknięć, odbicie u dołu amoryzatora pokrętło na śrubokręt kręcisz max w prawo i cofasz 20 kliknięć. Dokładnie tak mówi fabryka.Mi na takich nastawach jezdzi sie Fatalnie,za mięki i sie tak nie słucha|(exc 520 2001),proponuje twardo i powolne odbicie.Czy to dlatego,że zawias niejest juz nowy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dokładnie tak mówi fabryka.Mi na takich nastawach jezdzi sie Fatalnie,za mięki i sie tak nie słucha|(exc 520 2001),proponuje twardo i powolne odbicie.Czy to dlatego,że zawias niejest juz nowy??? Olej kiedy wymieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Potrzebuję manuala przedniego zawieszenia do ktm exc 2003 4t. Nigdy nie miałem potrzeby robierania przedniego zawiasu. Po ostatniej wyprawie w góry zniknął mi lewy górny regulator i wylał się tamtędy olej. Zrobiło się miękko. Prawy regulator jest z kolei nie do ruszenia. mój mail: [email protected] Bardzo proszę o pomoc :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Potrzebuję manuala przedniego zawieszenia do ktm exc 2003 4t. Nigdy nie miałem potrzeby robierania przedniego zawiasu. Po ostatniej wyprawie w góry zniknął mi lewy górny regulator i wylał się tamtędy olej. Zrobiło się miękko. Prawy regulator jest z kolei nie do ruszenia. mój mail: [email protected] Bardzo proszę o pomoc :) http://slorider.com/KTM/manuals/WP4860MXMA2003.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Olej kiedy wymieniałeś? Swierzynka Motorex 7,5W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Swierzynka Motorex 7,5W. To zmień na 5W tak jak zaleca serwisówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Celowo wlałem 7,5 żeby niebył taki miekki.Moto było z Niemiec,i zapewne ten olej który był to 5W.Po zmianie oleju nic sie nie zmieniło.Może byc również tak że jezdze dosc agresywnie i miekki zawias przeszkadza mi w jezdzie.Ale moze sie myle i z tym zawiasem jest coś nietak.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarlx Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, Mam dwa problemy z moim exc 2004r -nie wiem jak zmienić w liczniku rozmiar koła jak zaczyna się świecić to pokazuje 1885 a powinno być 2tys coś? -gdzie można dostać mocowanie lampy mam ja zaczepiona na trytytki i świeci wszędzie ale nie na drogę a chce zarejestrować moto i potrzebne to będzie do przeglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.