Damiano Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ja z DRką jak stała tak długo robiłem tak: Wchodziłem do garażu odkręcałem kranik, wyprowadzałem ją ssanie i z 15 razy na odprężniku przekopałem, paliła z 3-4, bez przekopania też sie musiałem męczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Spróbuj kilka razy pompnąć gazem przed kopaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) kurka co jest nie tak z moim exc, nie chce odpalać jak stoi z tydzień-dwa tzn odpala za 15-30kopem, aż się kurde zmęcze zanim go odpale, motocykl jest 100km po ustawieniu zaworów i wymianie oleju.. Mocy mu nie brak, oleju nie ubywa, chyba że tak śladowa ilość że tego nie widze, przy gwałtownym odkręceniu nie zamula.. co może być przyczyną ? zawsze go opieram o ściane i kopie na stojąco, siły myśle że mi nie brakuje bo na ciepło za takim samym kopem odpala od 1szego. Dodam jeszcze że jak go rozgrzewam i dam mu w palnik jak jest już ciepła chłodnica to lubi sobie przykopcić z tłumika. i mam jeszcze jedno pytanko, jaki jest odpowiedni akumulator do exc 400 '00, nie mam żadnej serwisówki a też zbytnio się nią posługiwać nie umiem, więc byłbym wdzięczny jakby ktoś mi napisał, może polecicie jakiś ze swojego doświadczenia, chciałbym żeby był jak najmocniejszy, żeby nie było problemów z rozruchem, jaką marke poleciacie ;) Oryginalny Aku. to YTX5L-BS ja polecan np. VARTA YTZ6S-BS, a z odpalaniem to najpierw sprawdź czy Ci ssanie działą, jak wszystko OK z ssaniem to gaźnik do regulacji. http://allegro.pl/najmocniejszy-akumulator...1263145817.html Edytowane 10 Października 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 właśnie odnosze wrażenie jakby się zalewał na postoju.. bo po odpaleniu, zero zamuły, tylko przy przygazówkach sobie przykopci. Ssanie chyba też dobrze bo po zdjęciu ssania czuć różnice w obrotach silnika, zresztą teraz jest już tak zimno że chyba beż ssania w ogóle by nie odpalił. ghollum dzięki za info o aku, na dniach będę kupował. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 właśnie odnosze wrażenie jakby się zalewał na postoju.. bo po odpaleniu, zero zamuły, tylko przy przygazówkach sobie przykopci. Ssanie chyba też dobrze bo po zdjęciu ssania czuć różnice w obrotach silnika, zresztą teraz jest już tak zimno że chyba beż ssania w ogóle by nie odpalił. ghollum dzięki za info o aku, na dniach będę kupował. Może zaworek iglicowy nie trzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciux Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Mam pytanie piszecie że od 2004r. zawory tytanowe a jak się zużyją to można wsadzić tam stalówki? Bo tytany pewno kosztują jak w yamaszce z 1,5tys. 2.Mam na oku exc 450 2003r. za 8,5tys. powiedzcie co jest w niej takiego nie udanego czy można śmiało brac ten model.Bo u mnie jest mało katów na sprzedaż w takiej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Mam pytanie piszecie że od 2004r. zawory tytanowe a jak się zużyją to można wsadzić tam stalówki? Bo tytany pewno kosztują jak w yamaszce z 1,5tys. 2.Mam na oku exc 450 2003r. za 8,5tys. powiedzcie co jest w niej takiego nie udanego czy można śmiało brac ten model.Bo u mnie jest mało katów na sprzedaż w takiej cenie. No to jest jeden z plusów KTMów na RFSie że można bezproblemowo pakować stalówki 2.Mam na oku exc 450 2003r. za 8,5tys. powiedzcie co jest w niej takiego nie udanego czy można śmiało brac ten model.Bo u mnie jest mało katów na sprzedaż w takiej cenie. Nieudanego? szumiące sprzęgło które na pierwszy "rzut ucha" może przerażać :icon_mrgreen: a poza tym to zajebiaszczy sprzęt, w tym roczniku (2003) są jeszcze stalówki. A to że mało jest 450 EXC za 8,5tyś. nie jest przypadkiem po prostu są to cenione maszyny i tyle :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciux Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 No to jest jeden z plusów KTMów na RFSie że można bezproblemowo pakować stalówki Nieudanego? szumiące sprzęgło które na pierwszy "rzut ucha" może przerażać :icon_mrgreen: a poza tym to zajebiaszczy sprzęt, w tym roczniku (2003) są jeszcze stalówki. A to że mało jest 450 EXC za 8,5tyś. nie jest przypadkiem po prostu są to cenione maszyny i tyle :wink: . Jeżeli by tylko był ten szum kosza sprzęgłowego to mi to nie przeszkadza ważne żeby się nie psuł.A jak jade to mi zwisa i powiewa :icon_mrgreen: czy kosz szumi lub nie i tak tego w jeździe nie słysze. Aha do tego mam pytanie: 1.Czy w 2004 wzwyż gdzie były tytanowe,też można wsadzić stalówki i nie będzie problemów? 2.Czy w każdym kacie exc 400,exc 450 2003-2005 jest regulacja zaworów śrubą ? 3.Ile kosztuje około,na dzień dzisiejszy komplet tytanów do kata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Jeżeli by tylko był ten szum kosza sprzęgłowego to mi to nie przeszkadza ważne żeby się nie psuł.A jak jade to mi zwisa i powiewa :icon_mrgreen: czy kosz szumi lub nie i tak tego w jeździe nie słysze. Aha do tego mam pytanie: 1.Czy w 2004 wzwyż gdzie były tytanowe,też można wsadzić stalówki i nie będzie problemów? 2.Czy w każdym kacie exc 400,exc 450 2003-2005 jest regulacja zaworów śrubą ? 3.Ile kosztuje około,na dzień dzisiejszy komplet tytanów do kata? 1 tak 2 tak 3 tytany: 1 ssący 450PLN, 1 wydech 220PLN, stalówki: 1 ssący 120PLN, 1 wydech 180PLN. Edytowane 12 Października 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Jeżeli by tylko był ten szum kosza sprzęgłowego to mi to nie przeszkadza ważne żeby się nie psuł.A jak jade to mi zwisa i powiewa :icon_mrgreen: czy kosz szumi lub nie i tak tego w jeździe nie słysze. Aha do tego mam pytanie: 1.Czy w 2004 wzwyż gdzie były tytanowe,też można wsadzić stalówki i nie będzie problemów? 2.Czy w każdym kacie exc 400,exc 450 2003-2005 jest regulacja zaworów śrubą ? 3.Ile kosztuje około,na dzień dzisiejszy komplet tytanów do kata? Ad 1. TAK Ad 2. TAK. Dopiero silniki XC4 nowe od 2008 mają płytki Ad 3. Coś koło max 150 za szt chyba średnio w komplecie wyjdzie. Na allegro masz u Olka 89 ssaki i 104 wydechy plus podkładki- pare złotych. Pozdro Edytowane 12 Października 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Uściślijmy że tylko 450SX ma tytanowe zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Uściślijmy że tylko 450SX ma tytanowe zawory. dokładnie bo tu jakaś nieścisłość się wkradła. Wszystkie EXC i słyszałem ze te po 2003 też, są na stalowych zaworach. Kumpel ma 525 z 2005 i meches powiedział ze zawory są stalowe. Więc myslałem ze to norma. Może ktoś zmienił na stalówki. Edytowane 14 Października 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) dokładnie bo tu jakaś nieścisłość się wkradła. Wszystkie EXC i słyszałem ze te po 2003 też, są na stalowych zaworach. Kumpel ma 525 z 2005 i meches powiedział ze zawory są stalowe. Więc myslałem ze to norma. Może ktoś zmienił na stalówki. Gminna wieść głosi że po 2004 EXC miały tytany, ale ja osobiście nie widziałem EXC na tytanach. Uściślijmy że tylko 450SX ma tytanowe zawory. SX525 też są na tytanach. Edytowane 14 Października 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 525SX też ma stalówki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) 525SX też ma stalówki ;) Cóż wygląda na to że muszę się z Tobą zgodzić :icon_mrgreen: :lalag: Edytowane 14 Października 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.