major000 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Naprawa nie jest droga, części również bo to tylko dwa oringi. Roboty też nie jest dużo bo ściągasz pokrywę zaworów i ten wałek masz na wierzchu, da się to zrobić nawet bez rozpinania łańcucha rozrządu. Lepiej to zrób bo wyrzuca ci płyn(w gorszym przypadku olej) lub płyn miesza się z olejem i na odwrót. Często ta usterka jest spowodowana tym że zamiast płynu zalana była woda w układ co spowodowało korozję, w skarajnych przypadkach wymiana oringów nie pomaga bo sam wałek jest skorodowany i jest lipa!!! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igrazka Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam! Wczoraj w końcu przyjechał do mnie mój KTM 450 EXC Racing (2003 r.) no i po pierwszej jeździe zapoznawczej nie pali :/ Dzisiaj kupiłam mu nowiuteńki akumulator i niestety nadal nie ma siły zakręcić. Z kolei nie bardzo umiem odpalać z kopa, bo maszynka jest dość wysoka i trudno mi jest utrzymać równowagę. Macie jakieś patenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Witam! Wczoraj w końcu przyjechał do mnie mój KTM 450 EXC Racing (2003 r.) no i po pierwszej jeździe zapoznawczej nie pali :/ Dzisiaj kupiłam mu nowiuteńki akumulator i niestety nadal nie ma siły zakręcić. Z kolei nie bardzo umiem odpalać z kopa, bo maszynka jest dość wysoka i trudno mi jest utrzymać równowagę. Macie jakieś patenty? Witaj Na odpalanie w Twoim przypadku to albo ze stopki - troche ekwilibrystyki i ryzyko o stopkę albo oprzyj prawą stroną moto o ścianę i kop. Ale próbuje kręcić ale nie moze przewinąć? Czy po prostu zero reakcji na guzik? Pzdr Edytowane 22 Lipca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Z kopa odpalaj na stojaku albo podkładaj sobie coś z boku pod nogę. Dwa trzy razy pompnij gazem i kop. Jeśli słabo kręci na nowym aku to możliwe że rozrusznik pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 to jeździliście już na nim? czy nie ? jak go odpalaliście? nie odpalałeś nigdy 4T na kopa ? ja jak wyjeżdzam z garażu to opieram kierownice o futryne, przedni hampel i możęsz wygodnie sobie kopać. Kopnik do pozycji aż poczujesz taki wyczuwalny opór ( nie wiem jak to można bardziej łopatologicznie wytłumaczyć jeśli nie ma automatycznego dekompresatora) i wtedy kop. I TO MA PÓJŚĆ !! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 to jeździliście już na nim? czy nie ? jak go odpalaliście? nie odpalałeś nigdy 4T na kopa ? ja jak wyjeżdzam z garażu to opieram kierownice o futryne, przedni hampel i możęsz wygodnie sobie kopać. Kopnik do pozycji aż poczujesz taki wyczuwalny opór ( nie wiem jak to można bardziej łopatologicznie wytłumaczyć jeśli nie ma automatycznego dekompresatora) i wtedy kop. I TO MA PÓJŚĆ !! :D Niektórzy faceci mają problem z odpaleniem dużego kata a co dopiero kobieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igrazka Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) Oparłam moto o ścianę domu i odpalił z kopniaka (za 4 razem) :buttrock: Dzięki! Wcześniej spuściłam stare paliwo z gaźnika i zatankowałam świeże. Założyłam nowy filtr powietrza i gada jak nowy. Muszę jeszcze uszczelnić gumowy szlauch od chłodnicy, bo płyn mi wycieka. Lada moment mogę zacząć trenować technikę jazdy :crossy: PS znacie jakieś sensowne miejsca w okolicach Nieporętu? Edytowane 22 Lipca 2010 przez igrazka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 uu, nawet nie zauważyłem że to kobitka... a co do miejscówki nie moje tereny :/ ale jak za 4 razem odpalił to miodzio :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 kurka dalej mam problemy z tym rozrusznikiem, muszę kopać, wyjołem aku i go ładowałem (jest to ten żelowy co sie raz tylko zalewa) bo słabo kręcił tzn, przekręcił tłokiem raz i konieć (czyli resztki mocy), po naładowaniu (doba) włożyłem go do moto i teraz nawet nie zakręci tylko słychać takie pukanie z okolic akumulatora, jak dotkne rozrusznika to tylko jest 'puk'. Aku poszedł ? jakieś zwarcie ? A może rozrusznik mi się spiepszył ? Na kopa odpala bez problemu (tylko czasem siły mi braknie xd) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Jeśli aku jest dobre, co łatwo sprawdzić wkładając inny, to prawdopodobnie rozrusznik masz do rozłożenia na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 (edytowane) kurka dalej mam problemy z tym rozrusznikiem, muszę kopać, wyjołem aku i go ładowałem (jest to ten żelowy co sie raz tylko zalewa) bo słabo kręcił tzn, przekręcił tłokiem raz i konieć (czyli resztki mocy), po naładowaniu (doba) włożyłem go do moto i teraz nawet nie zakręci tylko słychać takie pukanie z okolic akumulatora, jak dotkne rozrusznika to tylko jest 'puk'. Aku poszedł ? jakieś zwarcie ? A może rozrusznik mi się spiepszył ? Na kopa odpala bez problemu (tylko czasem siły mi braknie xd) A jak nie masz na podkładkę do sprawdzenia nowego akumulatora, wykręć rozrusznik - masz 2 śróbki i zobacz jak pod prostownikiem kręci. Jak ładnie to może być ako do kosza. To że ładowałeś nic mu nie da jęli już zupełnie nie trzyma prądu a tu jest duży pobór w stosunku do pojemności ako i od razu go rozrusznik może "zabijać" Ale tak jest na zimnym silniku? Jak pojeździsz to próbując ciepły odpalić są jakieś różnice w kręceniu na +? A ja mam pytanko o cooling system :wink: Ile tam wchodzi płynu ktoś wie? Wg serwisówki do odpowietrzenia trzeba odkręcić 2 śróbki: jedna po prawej stronie w głowicy od góry wkęcona (przy lince od deko) a druga w celindrze od przodu pod lewym króćcem - wężem ( w kierunku jazdy) Zgadza sie? Pzdr Edytowane 26 Lipca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Jednak to aku, bo teraz nawet klakson się nie odzywa.. Tylko teraz chciałbym się was zapytać czy do exc musi byc aku bezobsługowy/żelowy czy ten zwykły też będzie w nim dawał rade ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Jednak to aku, bo teraz nawet klakson się nie odzywa.. Tylko teraz chciałbym się was zapytać czy do exc musi byc aku bezobsługowy/żelowy czy ten zwykły też będzie w nim dawał rade ? Wg mnie to kupuj wg uznania. Kupisz bezobsługowy to jak sama nazwa mówi nic nie musisz przy nim robić, a w "obsługowym" wg mnie to jakoś nie tragedia zerknąć od czasu do czasu do cel zobaczyć jak z elektrolitem przy przeglądzie. Najważniejsze aby miał wymagane parametry. Tak samo Twoją sprawą jest czy kupisz za 150 czy 50 zeta. Najwyżej po roku czy 2 bedziesz musiał tego taniego wyrzucić - choć nie jest powiedziane bo może pochodzić dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Kupuj żelowy bo jest dużo lepszy i wytrzymalszy od zwykłego. Murdoch2 jeśli chodzi o twoje pytanie to płynu wchodzi tam bodajże 1.6L, a co do odpowietrzania to zalej poprostu nowy płyn i odpal moto na chwilę z odkręconym korkiem, oczywiście śrubkami do tego przeznaczonymi również można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Wg serwisówki do odpowietrzenia trzeba odkręcić 2 śróbki: jedna po prawej stronie w głowicy od góry wkęcona (przy lince od deko) a druga w celindrze od przodu pod lewym króćcem - wężem ( w kierunku jazdy) Zgadza sie? Pzdr Ta druga śrubka od przodu cylindra służy do spuszczania płynu z układu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.