Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

Naprawa nie jest droga, części również bo to tylko dwa oringi. Roboty też nie jest dużo bo ściągasz pokrywę zaworów i ten wałek masz na wierzchu, da się to zrobić nawet bez rozpinania łańcucha rozrządu. Lepiej to zrób bo wyrzuca ci płyn(w gorszym przypadku olej) lub płyn miesza się z olejem i na odwrót. Często ta usterka jest spowodowana tym że zamiast płynu zalana była woda w układ co spowodowało korozję, w skarajnych przypadkach wymiana oringów nie pomaga bo sam wałek jest skorodowany i jest lipa!!! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Wczoraj w końcu przyjechał do mnie mój KTM 450 EXC Racing (2003 r.) no i po pierwszej jeździe zapoznawczej nie pali :/ Dzisiaj kupiłam mu nowiuteńki akumulator i niestety nadal nie ma siły zakręcić. Z kolei nie bardzo umiem odpalać z kopa, bo maszynka jest dość wysoka i trudno mi jest utrzymać równowagę. Macie jakieś patenty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Wczoraj w końcu przyjechał do mnie mój KTM 450 EXC Racing (2003 r.) no i po pierwszej jeździe zapoznawczej nie pali :/ Dzisiaj kupiłam mu nowiuteńki akumulator i niestety nadal nie ma siły zakręcić. Z kolei nie bardzo umiem odpalać z kopa, bo maszynka jest dość wysoka i trudno mi jest utrzymać równowagę. Macie jakieś patenty?

 

 

Witaj

 

Na odpalanie w Twoim przypadku to albo ze stopki - troche ekwilibrystyki i ryzyko o stopkę albo oprzyj prawą stroną moto o ścianę i kop.

Ale próbuje kręcić ale nie moze przewinąć? Czy po prostu zero reakcji na guzik?

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeździliście już na nim? czy nie ? jak go odpalaliście?

 

nie odpalałeś nigdy 4T na kopa ?

ja jak wyjeżdzam z garażu to opieram kierownice o futryne, przedni hampel i możęsz wygodnie sobie kopać.

Kopnik do pozycji aż poczujesz taki wyczuwalny opór ( nie wiem jak to można bardziej łopatologicznie wytłumaczyć jeśli nie ma automatycznego dekompresatora) i wtedy kop. I TO MA PÓJŚĆ !! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeździliście już na nim? czy nie ? jak go odpalaliście?

 

nie odpalałeś nigdy 4T na kopa ?

ja jak wyjeżdzam z garażu to opieram kierownice o futryne, przedni hampel i możęsz wygodnie sobie kopać.

Kopnik do pozycji aż poczujesz taki wyczuwalny opór ( nie wiem jak to można bardziej łopatologicznie wytłumaczyć jeśli nie ma automatycznego dekompresatora) i wtedy kop. I TO MA PÓJŚĆ !! :D

Niektórzy faceci mają problem z odpaleniem dużego kata a co dopiero kobieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oparłam moto o ścianę domu i odpalił z kopniaka (za 4 razem) :buttrock: Dzięki!

Wcześniej spuściłam stare paliwo z gaźnika i zatankowałam świeże. Założyłam nowy filtr powietrza i gada jak nowy. Muszę jeszcze uszczelnić gumowy szlauch od chłodnicy, bo płyn mi wycieka. Lada moment mogę zacząć trenować technikę jazdy :crossy:

 

PS znacie jakieś sensowne miejsca w okolicach Nieporętu?

Edytowane przez igrazka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka dalej mam problemy z tym rozrusznikiem, muszę kopać, wyjołem aku i go ładowałem (jest to ten żelowy co sie raz tylko zalewa) bo słabo kręcił tzn, przekręcił tłokiem raz i konieć (czyli resztki mocy), po naładowaniu (doba) włożyłem go do moto i teraz nawet nie zakręci tylko słychać takie pukanie z okolic akumulatora, jak dotkne rozrusznika to tylko jest 'puk'. Aku poszedł ? jakieś zwarcie ? A może rozrusznik mi się spiepszył ?

Na kopa odpala bez problemu (tylko czasem siły mi braknie xd)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka dalej mam problemy z tym rozrusznikiem, muszę kopać, wyjołem aku i go ładowałem (jest to ten żelowy co sie raz tylko zalewa) bo słabo kręcił tzn, przekręcił tłokiem raz i konieć (czyli resztki mocy), po naładowaniu (doba) włożyłem go do moto i teraz nawet nie zakręci tylko słychać takie pukanie z okolic akumulatora, jak dotkne rozrusznika to tylko jest 'puk'. Aku poszedł ? jakieś zwarcie ? A może rozrusznik mi się spiepszył ?

Na kopa odpala bez problemu (tylko czasem siły mi braknie xd)

 

A jak nie masz na podkładkę do sprawdzenia nowego akumulatora, wykręć rozrusznik - masz 2 śróbki i zobacz jak pod prostownikiem kręci. Jak ładnie to może być ako do kosza. To że ładowałeś nic mu nie da jęli już zupełnie nie trzyma prądu a tu jest duży pobór w stosunku do pojemności ako i od razu go rozrusznik może "zabijać"

Ale tak jest na zimnym silniku? Jak pojeździsz to próbując ciepły odpalić są jakieś różnice w kręceniu na +?

 

A ja mam pytanko o cooling system :wink:

Ile tam wchodzi płynu ktoś wie?

Wg serwisówki do odpowietrzenia trzeba odkręcić 2 śróbki: jedna po prawej stronie w głowicy od góry wkęcona (przy lince od deko) a druga w celindrze od przodu pod lewym króćcem - wężem ( w kierunku jazdy) Zgadza sie?

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to aku, bo teraz nawet klakson się nie odzywa..

Tylko teraz chciałbym się was zapytać czy do exc musi byc aku bezobsługowy/żelowy czy ten zwykły też będzie w nim dawał rade ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak to aku, bo teraz nawet klakson się nie odzywa..

Tylko teraz chciałbym się was zapytać czy do exc musi byc aku bezobsługowy/żelowy czy ten zwykły też będzie w nim dawał rade ?

Wg mnie to kupuj wg uznania. Kupisz bezobsługowy to jak sama nazwa mówi nic nie musisz przy nim robić, a w "obsługowym" wg mnie to jakoś nie tragedia zerknąć od czasu do czasu do cel zobaczyć jak z elektrolitem przy przeglądzie. Najważniejsze aby miał wymagane parametry. Tak samo Twoją sprawą jest czy kupisz za 150 czy 50 zeta. Najwyżej po roku czy 2 bedziesz musiał tego taniego wyrzucić - choć nie jest powiedziane bo może pochodzić dłużej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj żelowy bo jest dużo lepszy i wytrzymalszy od zwykłego. Murdoch2 jeśli chodzi o twoje pytanie to płynu wchodzi tam bodajże 1.6L, a co do odpowietrzania to zalej poprostu nowy płyn i odpal moto na chwilę z odkręconym korkiem, oczywiście śrubkami do tego przeznaczonymi również można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg serwisówki do odpowietrzenia trzeba odkręcić 2 śróbki: jedna po prawej stronie w głowicy od góry wkęcona (przy lince od deko) a druga w celindrze od przodu pod lewym króćcem - wężem ( w kierunku jazdy) Zgadza sie?

Pzdr

Ta druga śrubka od przodu cylindra służy do spuszczania płynu z układu chłodzącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...