rispekt Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Co do oleju to mogę potwierdzić przydatność Motula V300 15W50. Taki zalewałem i żadnego problemu ze sprzęgłem nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzian Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam. Jak wymienić olej w wprzęgle magura w motocyklu KTM 525 EXC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Wiele osób robi to w ten sposób,że odsysa strzykawką płyn z pompy.Wyciera ściereczką zbiorniczek z pozostałości starego płynu. Nalewa nowy płyn i przepycha nowym płynem stary(czyli robisz tak jak w przypadku odpowietrzania hamulców odpowietrznikiem puszczasz płyn aż zacznie lecieć nowy czysty płyn pilnując przy tym stanu). W sumie to identycznie tak jak wymienia się płyn hamulcowy. Drugą metodą jest wysysanie płynu od dołu i wtłaczanie nowego płyny od dołu układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam Mam takie pytanko do posiadaczy KTM-ma SX 07-09 EXC 08-09 czy mógł by ktoś zmierzyć rozstaw mocowań tylnej prowadnicy łańcucha :wink: ? a za jakieś dodatkowe zdjęcia bym był niezmiernie wdzięczny :buttrock: . Do TTR niema zamienników a salon yamahy ma specyficzne ceny :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzian Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Dot. Drugiego sposobu. Czy można wtłoczyć olej za pomocą końcówki odpowietrzającej? Czy trzeba wkręcić w miejscu ww. końcówki, jakąś inną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Dot. Drugiego sposobu. Czy można wtłoczyć olej za pomocą końcówki odpowietrzającej? Czy trzeba wkręcić w miejscu ww. końcówki, jakąś inną? Można, i jest to najszybsza i skuteczna metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) ...i masz pewność,że nie ma "bąbelków" w układzie:) także nie musisz odpowietrzać:) Edytowane 28 Lutego 2010 przez grzesiek3210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzian Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Oto mi chodziło wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Cześć. Podpowiedzcie proszę, ile obrotów wg producenta powinna być wykrecona śruba od powierza przy gaźniku w exc 400? Z góry dzięki Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 1 obrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Przy teraźniejszej pogodzie może być inna wartość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) Przy teraźniejszej pogodzie może być inna wartość. Qhollum, major - dzięki. Chyba rzeczywiści może być różnie nawet dla konkretnego (zwłaszcza nie nowego już) sprzęta. Ja miałem 1,5 -moto strasznie mułowate i wali w wydech. Na motoxie wyczytałem, że rzeczywiście 1-1,2 to seria ale np jeden z chłopaków przy swojej 400-tce dopiero w oklicach 3-3,5 obrotu osiągnął najlepsze parametry. Będę testować różne ustawienia aż znajdę najlepsze. Dziś pogada do bani, także moze jutro.... Pzdr Edytowane 14 Marca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Jak miałem 525 exc to musiałem założyć dysze 48 a śruba i tak wykręcona na maxa bo inaczej walił w wydech i dławił się. Co prawda miałem Akrapovica założonego. Ale tak jak mówisz każdy kat inaczej reaguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzian Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam. Właśnie zabrałem się za ustawianie zaworów w KTM 525 EXC 2004. I tu powstało pytanie: Gdzie jest znacznik położenia tłoka? Chodzi o ustalenie GMP (górne martwe położenie tłoka). Powinno być gdzieś zaznaczone ale niestety nie wiem gdzie. Zdjąłem pokrywę prądnicy, z przekonaniem że tam będzie znacznik, ale NIE!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Jakbyś trochę poszukał na forum to miałbyś odpowiedz na swoje pytanie... Z przodu silnika na dole z lewej strony masz śrubę (imbus) wykręcasz ją, zdejmujesz podkladkę i wkręcasz spowrotem, na wale w jednym miejscu jest rowek właśnie na tę śrubę, obracając wałem szukasz tego wgłębienia, jeśli w nie trafisz to śruba bez podkładki wkręci się do końca. Teraz możesz ustawiać luz zaworowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.