Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

 

Jeszcze kółek supermoto brakuje ;)

 

 

Miałem, miałem.

Bardzo fajna sprawa, ale jednak często zdarza mi się wyskoczyć powyżywać się w teren w 'secie szosowym' ( mam 2 komplety kół 21 i 18 cali: kostki i enduro ), a wychuchanych felg sm byłoby mi najzwyczajniej żal.

Może jak znajdę kiedyś fundusze na trzeci komplet... :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błoto wlazło mi w lagę i chromoli gdy nacisnąc przód, uszczelniacze cale, jak to mozliwe? rozbierac to czy jezdzic?

 

spinka na łańcuchu luzno sobie zaczęła latac, ale jest zapięta do wymiany?

 

zbliza mi się serwis, manual podaje olej i zawory co 100l, ja upaliłem 80, co ile wymieniac olej w tym motongu?

 

rozgladam się tez powoli za tylną gumą, mam dunlopa d952 120 ,nieżle robi na suchym, na mokrym się zalepia, ale jest zupelnie odporny

 

myślałem zeby znowu kupic michelina enduro comp 3 albo metzelera six-days 140, ale swoje kosztują może coś tanszego o porównywalnych parametrach jest na rynku?

 

i jak to jest ze smarowaniem, to moto ma chyba mokrą miskę, ale patrząc co wariaty w supermoto na yt wyprawiają to chyba guma rfsowi nie szkodzi?

 

i jeszcze mylśę nad odkreceniem kopajki ale lubie przed zimnym odpaleniem parę razy "przesmarowac" silnik na odprezniku, co otym sądzicie?

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błoto wlazło mi w lagę i chromoli gdy nacisnąc przód, uszczelniacze cale, jak to mozliwe? rozbierac to czy jezdzic?

 

spinka na łańcuchu luzno sobie zaczęła latac, ale jest zapięta do wymiany?

 

zbliza mi się serwis, manual podaje olej i zawory co 100l, ja upaliłem 80, co ile wymieniac olej w tym motongu?

 

rozgladam się tez powoli za tylną gumą, mam dunlopa d952 120 ,nieżle robi na suchym, na mokrym się zalepia, ale jest zupelnie odporny

 

myślałem zeby znowu kupic michelina enduro comp 3 albo metzelera six-days 140, ale swoje kosztują może coś tanszego o porównywalnych parametrach jest na rynku?

 

i jak to jest ze smarowaniem, to moto ma chyba mokrą miskę, ale patrząc co wariaty w supermoto na yt wyprawiają to chyba guma rfsowi nie szkodzi?

 

i jeszcze mylśę nad odkreceniem kopajki ale lubie przed zimnym odpaleniem parę razy "przesmarowac" silnik na odprezniku, co otym sądzicie?

Co do zawiasu to przynajmniej zsuń uszczelniacze pyłowe i wyczyść wszystko dokładnie w środku, jeśli nie pomoże to zawias na stół. Sprawdź również czy coś nie wlazło między lagę a osłonę lagi(plastikową) i wydziela takie dźwięki. Spinkę kontroluj, ściągnij ją i zobacz czy nie jest już cieniutka jak żyletka i czy swożnie łańcucha nie są starte. Olej w silniku zmieniasz co 10-15godz. Oponę na tył polecam Treleborg 946, teraz również dostępna jako MItas 946. O smarowanie silnika się nie martw, na kole możesz cały dzień latać. Kopkę jeśli chcesz możesz ściągnąć, nie trzeba przekopywać moto przed odpaleniem, gorzej tylko jak ci bateria padnie w lesie i trzeba będzie pchać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panyyy co prawda mam lc4 ale z keihinem fcr

problem jest tego typu

przy gwałtownym odkręceniu manety moto robi buu tak jakby go przylewało

iglica na 2-gi ząbek od góry

regulacja śrubka odpowiedzialną za skład mieszanki na dole nic nie daje

aiirbox otwarty

 

jakieś pomysły? mi się zdaje że to przez pompkę która wtryskuje prawie od samego dołu i przy gwałtownym odkręceniu ewidentnie nie nadąża przepalić

pytanie jak się tą pompkę reguluje...

Edytowane przez Reynevan

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie puszcza,jak iglica była na środku to walił na czarno,może przymknąć airbox i sprawdzić?

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Koelgo co do keihina u mnie bylo tak jak moto troche postało. ale przeczysćiłem cały gaźnik polatałem dałem mu troceh w piz.. i teraz chodzi ladnie wkreca sie itd. nie wiem jak z tym dolotem powietrza, jak otwierałem cale wieko moto jednak przydławiało sie, z wiekiem jest dobrze.

 

 

A ja mam inne pytanie. A mianowiecie ostatnio Katem miałem lekką glebke jak wylecialem z łuku po prostu tył wyprzedził mi p-rzod no i bęc... Stawiam moto wsiadam i kierwa jest hmm lekko lewa strona jest przykrzywiona w prawo. czyli w strone do kolana. na tą strone moto polecialo. ale kiera nie wydaje mi sie zgięta, tylko skrzywienie wychodzi z tej podkładki (formy)całej co jest w niej umieszczona kierownica. Miał ktoś taki przypadek ? da sie to jakoś narpostowac, iż to jednak ejst aluminiowe.

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Koelgo co do keihina u mnie bylo tak jak moto troche postało. ale przeczysćiłem cały gaźnik polatałem dałem mu troceh w piz.. i teraz chodzi ladnie wkreca sie itd. nie wiem jak z tym dolotem powietrza, jak otwierałem cale wieko moto jednak przydławiało sie, z wiekiem jest dobrze.

 

 

A ja mam inne pytanie. A mianowiecie ostatnio Katem miałem lekką glebke jak wylecialem z łuku po prostu tył wyprzedził mi p-rzod no i bęc... Stawiam moto wsiadam i kierwa jest hmm lekko lewa strona jest przykrzywiona w prawo. czyli w strone do kolana. na tą strone moto polecialo. ale kiera nie wydaje mi sie zgięta, tylko skrzywienie wychodzi z tej podkładki (formy)całej co jest w niej umieszczona kierownica. Miał ktoś taki przypadek ? da sie to jakoś narpostowac, iż to jednak ejst aluminiowe.

 

 

 

Pozdrawiam

Zluzuj wszystkie śruby w półkach trzymających lagi i skoryguj skrzywienie, w większości przypadków w tym miejscu występuję skrzywienie. Jeśli to nie pomoże to albo sama kiera jest krzywa lub jej mocowanie do półki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Właśnie kiera nie wydaje sie być krzywa tylko mocowanie jakby z prawej strony jest pocianiete w storone do kierowcy. lewa strona jest ok.

 

 

odkrec mostek od kierownicy i skręc z powrotem

 

 

mam pytanie,

znowu szykuje mi się wymiana łożysk w tylnym kole i chciałby od razu dac nowe tulejki,

na allegro są takie:

 

http://allegro.pl/all-balls-tuleje-dystansowe-kola-tyl-ktm-wroclaw-i3263223585.html

 

z nakłądką stalową w miejscu gdzie zimmer robi bruzdę

 

mogę tez wziąc orginały od nowszego modelu, ponoc poprawione, z takim rantem przy zimmerze, ale po 65zł sztuka

 

warto kupowac tę skarpetkę neoprenową na PDSa? kosztuje 55zł, prawie tyle co dwie naprawy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrec mostek od kierownicy i skręc z powrotem

 

 

mam pytanie,

znowu szykuje mi się wymiana łożysk w tylnym kole i chciałby od razu dac nowe tulejki,

na allegro są takie:

 

http://allegro.pl/all-balls-tuleje-dystansowe-kola-tyl-ktm-wroclaw-i3263223585.html

 

z nakłądką stalową w miejscu gdzie zimmer robi bruzdę

 

mogę tez wziąc orginały od nowszego modelu, ponoc poprawione, z takim rantem przy zimmerze, ale po 65zł sztuka

 

warto kupowac tę skarpetkę neoprenową na PDSa? kosztuje 55zł, prawie tyle co dwie naprawy :D

Bierz te Allbals'a bo cena mniejsza a wytrzymają tyle samo co inne. W moim ktm 2013 tak samo szybko te tuleje się wycierają co w starszych tak że gówno prawda że coś poprawili. Skarpety nigdy nie używałem ale według mnie jest to zbyteczny gadżet gdyż nie jest ona "zamknięta" tak jak np. przednie neopreny lag, a skoro jest otwarta to dostaję się tam woda, syf itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...