Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

siemano, mam pytanko. Dzisiejsze zachowanie mojego kata mnie zmartwiło. Odpaliłem go, rozgrzał się, zjechałem na luzie w dół podwórka i zgasiłem motor. Postawiłem na 15min bo poszedłem się przebrać. Wyjąłem kluczyk, kiedy bardzo rzadko to robie, zrobiłem to może z 3-4razy podczas mojego posiadanie tego motocykla. Dodam że ma jakąś samorobną stacyjkę i odcina ona rozrusznik, ale z kopa idzie bez kluczyka odpalić. Wracam, wkładam kluczyk, przekręciłem stacyjkę, pociągnąłem ssanie bo już pewnie zimny był no i nie chciał odpalić, zdjąłem ssanie, pokręcił i wkońcu odpalił, przygasał ale myślałem że dlatego że zimny. Odjechałem kawałek zaczął przygasać, zrobiłem mu przygazówkę, niby wszystko ok, dobrze się wkręca, ruszam i znów przygasa, szarpie, muli,wkońcu się wkrecił i szedł normalnie, Zadowolony wjeżdżam w błoto, zmuliło go, zgasł i nie chciał odpalić przez 10min. ani z kopa ani z rozrusznika, kombinowałem z kranikiem, ssaniem, wszystko co mogłem, nic.. wkońcu wyjąłem i włozyłem kluczyk, przekręciłem z 3 razy w tą i z powrotem, poruszałem stacyjką no i niby odpalił, bez ssania, na zakręconym kraniku. Sam nie wiem czy to od kluczyka czy czegoś innego, czy stacyjka może być odpowiedzialna za mulenie motocykla ?

Potem już wszystko git chodziło, przedtem również żadnych tego podobnych objawów.

Muleniu towarzyszyły strzały w wydech?

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Mam pytanie odnośnie KTM-a 400 EXC z 2001r. czy wszystkie modele z tego roku miały lampę czy były tez wersje bez lamp typowo na tor. Pytam bo mam na oku takiego KTM-a na zagranicznej stronie i nie wiem czy były takie czy ten jest po jakichś przeróbkach. W polskich ogłoszeniach nie natrafiłem na takiego. Jeśli ktoś się orientuje proszę o pomoc. Dzięki.

 

mlnnkp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam więcej zdjęć już je umieszczam. Postarajcie się mi pomóc co to za motor i ile wg. was jest mniej więcej wart. Dzięki. Jest to prawdopodobnie 2001r.

 

qsthf6.jpg

2hi14dd.jpg

scri2o.jpg

24ph36h.jpg

2crkeir.jpg

34orm1k.jpg

Rocznik 2002, i chyba właśnie MXC. Bananek z tego co wiem MXC był wypuszczany do 2005r. potem jego miejsce zajął właśnie XCW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Six days: szybki demontaż koła przedniego, szybki demontaż klocków tył, kute półki zawieszenia przód, okleina, poszycie siedzenia, pomarańczowa rama, mocowanie kierownicy do półki przy pomocy tworzywa sztucznego, wentylator na chłodnicę, osłona pod silnik. Wersja factory kilku z tych rzeczy nie ma, generalnie zawsze six days był bardziej upasiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amator nie wyczuje żadnej różnicy. Nie warto przepłacać za te dodatki chyba że jesteś gadżeciarzem. Jedynie osłonę pod silnik warto mieć, koszt ok 300zł, jeśli kupujesz nowy motor i dobrze zagadasz to sprzedawca dorzuci ją za free.

Edytowane przez major000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...