Skocz do zawartości

Wszystko o KTM EXC 400/450/520/525


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Wiele osób robi to w ten sposób,że odsysa strzykawką płyn z pompy.Wyciera ściereczką zbiorniczek z pozostałości starego płynu. Nalewa nowy płyn i przepycha nowym płynem stary(czyli robisz tak jak w przypadku odpowietrzania hamulców odpowietrznikiem puszczasz płyn aż zacznie lecieć nowy czysty płyn pilnując przy tym stanu). W sumie to identycznie tak jak wymienia się płyn hamulcowy. Drugą metodą jest wysysanie płynu od dołu i wtłaczanie nowego płyny od dołu układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam takie pytanko do posiadaczy KTM-ma SX 07-09 EXC 08-09 czy mógł by ktoś zmierzyć rozstaw mocowań tylnej prowadnicy łańcucha :wink: ? a za jakieś dodatkowe zdjęcia bym był niezmiernie wdzięczny :buttrock: . Do TTR niema zamienników a salon yamahy ma specyficzne ceny :bigrazz: .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy teraźniejszej pogodzie może być inna wartość.

 

 

Qhollum, major - dzięki.

 

Chyba rzeczywiści może być różnie nawet dla konkretnego (zwłaszcza nie nowego już) sprzęta. Ja miałem 1,5 -moto strasznie mułowate i wali w wydech. Na motoxie wyczytałem, że rzeczywiście 1-1,2 to seria ale np jeden z chłopaków przy swojej 400-tce dopiero w oklicach 3-3,5 obrotu osiągnął najlepsze parametry. Będę testować różne ustawienia aż znajdę najlepsze. Dziś pogada do bani, także moze jutro....

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Właśnie zabrałem się za ustawianie zaworów w KTM 525 EXC 2004.

I tu powstało pytanie: Gdzie jest znacznik położenia tłoka?

Chodzi o ustalenie GMP (górne martwe położenie tłoka).

Powinno być gdzieś zaznaczone ale niestety nie wiem gdzie.

Zdjąłem pokrywę prądnicy, z przekonaniem że tam będzie znacznik, ale NIE!!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś trochę poszukał na forum to miałbyś odpowiedz na swoje pytanie... Z przodu silnika na dole z lewej strony masz śrubę (imbus) wykręcasz ją, zdejmujesz podkladkę i wkręcasz spowrotem, na wale w jednym miejscu jest rowek właśnie na tę śrubę, obracając wałem szukasz tego wgłębienia, jeśli w nie trafisz to śruba bez podkładki wkręci się do końca. Teraz możesz ustawiać luz zaworowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...