Drwal84 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Napisałem maila z zapytaniem o produkt, oto odpowiedz :Witam,to nie sa kopie tylko nasze własne produkty.Osłony pasują w 100% nie trzeba nic przerabiać po za wymiana śrub na dłuższe co jest chyba oczywiste :).Co do kształtu to trzymając w ręku orginal KTM i nasz produkt ciężko doszukać się różnic(nasz produkt jest bardziej"pancerny" tam gdzie trzeba). Trzeba bedzie zakupic , bo cena fajna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 powinni to juz we własnym zakresie poanodować, kumple samo w piwnicy anodowali elementy zawieszenia ram rowerowych :)Gdybym nie miał na motorze to na pewno bym to od nich kupił. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 u nas gosciu latał z taką "rzemieślniczą" osłonką z allegro, nie wiem czy akurat od tego goscia a jeśli juz mowa o przygodach z łańcuchem to jak macie zapiętę łańcuchy na spinkę czy zakute? ja zawsze miałem zakute i nigdy zadnych przygód, kumple często miewali problemy z zapinkami, a to się wytrze od slizgu, a to kawalek gałęzi zakleszczony w slizgu ją zdejmie, niby można zawsze miec ze sobą zapasową zapinkę ale jest ryzyko ze gdy łańcuch sie rozepnie to narobi bałaganu np. przy przedniej zębatce, teraz kupiłem moto z zapinką i własnie myslę czy kupic zakuwkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ja od 13 lat jeżdżę ze spinkami. nigdy mi sie łańcuch nie rozpiął. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) ja od 13 lat jeżdżę ze spinkami. nigdy mi sie łańcuch nie rozpiął.Mnie tak samo nigdy, a jeżdzę już ponad 10 roków :D Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) To chyba kolejny "zabobon", bo cos kiedys komus ... i teraz na kazdym forum jest wałkowanie i ostrzeganie ze lepiej zakuty, bo spinka nie pewna. Miałem 4 moto, kazdy miał łancuch na spinke i nigdy nic sie nie przytrafiło. Wiadomo. ze raz na x lat cos takiego moze sie przydarzyc, dlatego zakłada sie osłony na wysprzeglik ,ale według mnie jest znikoma szansa na rozpiecie. Podobnie jest z zakuwaniem łancuszka rozrzadu, czego ja sie nie naczytałem, normalnie bałem sie brac za to , a przy wymianie poprostu sie smialem , ze ludzie tak panikuja i zakuwarki kupuja, wystarczy troche umiejetnosci. Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez Drwal84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Te osłony wysprzęglika śmiało możecie kupować, przetestowane. A co do spinek w łańcuchu to trzeba jedynie ją kontrolować bo jest to najsłabszy element łańcucha, ponadto ktm-owe ślizgi i prowadnice mocno wycierają spinkę która w końcu pęka, najlepiej sobie kupić drugą i jeśli jest potrzeba to zmienić. Mitem jest że same z siebie się rozpinają, no chyba że ktoś odwrotnie ją założy. Zakuwka jest pewniejsza, ale trzeba taki łańcuch umiejętnie zakuć, napewno nie za pomocą młotka. No i zakuty łańcuch jest upierdliwy kiedy trzeba np. zmienić tylny ślizg w ktm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mam pytanie, moze dla nie ktorych banalne.Mam 520 exc z 02r. Ktorym przyciskiem gasic KTM-a ? Jeden czerwony jest nad przyciskiem startu, a drugi po drugiej strony kiery tam gdzie przełaczniki od swiateł. Poprzedni KTM był z 05 r. i tam byl tylko jeden wyłacznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mam pytanie, moze dla nie ktorych banalne.Mam 520 exc z 02r. Ktorym przyciskiem gasic KTM-a ? Jeden czerwony jest nad przyciskiem startu, a drugi po drugiej strony kiery tam gdzie przełaczniki od swiateł. Poprzedni KTM był z 05 r. i tam byl tylko jeden wyłacznik.Jednym i drugim możesz gasić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 W 200 slizg tylny szlifował mi non stop spinkę, raz zmieniłem,spinkę potem, zmieniłem napęd i zakułem, ważne jest zeby robic to we dwóch-jeden dociska duzym mlotkiem nit od strony koła, a drugi małym młotkiem rozklepuje od zewnątrz, 10 min i spokój na "cały napęd". Tylny slizg kosztuje niewiele, przed zakuciem napędu mozna sobie zmienic, teraz mam nowy napęd i będe obserwował spinkę czy znowu slizg ją szlifuje, ale to chyba ten sam slizg co w 200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 heh ja miałem jedną hondę i 4 KTMy i u mnie ślizg nigdy nie wycierał spinki na łańcuchu :D Może miałeś koło przekrzywione na regulacji naciągu łańcucha? W mojej okolicy (Kraków) w zasadzie wiekszość maszyn off road to KTM i nigdy nie słyszałem o szlifowaniu łańcucha. W ślizgu bardzo szybko wycierają się dwa rowki które potem prowadzą łańcuch. Może jak był nowy slizg to ktoś przed Tobą jeździł z własnie przekrzywionym kołem i tak się te rowki nie na środku wytarły. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ja mam podobie, spinka ma luzy a wymiana samej spinki duzo nie daje, bo sa juz rozklepane rowki w zapince i tu juz cala zapinke nalezy wymienic - ale zdjac zapinke z lancucha X ringowego to tez wcale nie tak prosta sprawa . Mialem tak w kazdym enduro jakie mialem , w VFR ce zakulem bo tu predkosci duze i mozna lancuch zakuty wlozyc. W LC4 mam juz zajechany lancuch wiec po prostu ucinam go flexem - ale zapinka i tak wytrzymala zywot lancucha bez wymiany , wiec jest dobrze :) .W innych enduro przynajmniej 2 razy w zywocie lancucha musialem wymieniac spinke albo cala zapinke, jak nowa spinka miala luzy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Można wozić drugą na zapas, zawsze się przyda. Jeśli miał bym jezdzić ulicznym sprzętem to też bym zakuł łańcuch, jednak to mi nie groźi, bo to nie moje klimaty , pozatym u nas nie ma gdzie jezdzić... szybko jezdzić, bo powoli to można skuterem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal84 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Prosze o kolejna porade. Mam jeszcze dobry naped, a troche nie pasuje mi przełozenie , jest 14 x 50 i wydaje mi sie ze jest za szybko, a na torze to w ogole porazka. Zmieniajac przednia na 13 zebow, tył zostawie 50 nie stanie sie nic złego, bedzie tylko zrywniejszy , tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Prosze o kolejna porade. Mam jeszcze dobry naped, a troche nie pasuje mi przełozenie , jest 14 x 50 i wydaje mi sie ze jest za szybko, a na torze to w ogole porazka. Zmieniajac przednia na 13 zebow, tył zostawie 50 nie stanie sie nic złego, bedzie tylko zrywniejszy , tak ?Będziesz musiał napiąć bardziej łańcuch jeśli napinacze na to pozwolą. Poza tym będą krótsze biegi i zrobi się agresywniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.