slusar_o2 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 ja na 250r przy 180cm czułem się już niekomfortowo. Fajny motocykl, wspominam go bardzo dobrze, ale z perspektywy czasu to on był jednak za mały. Tu nie tyle chodzi o wzrost, co o długość nóg. Ja się po prostu nie mieściłem nogami na baku:http://p1.bikepics.com/2011/06/29/bikepics-2232315-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabad Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Rozumiem, bardzo to przeszkadzało w jeździe czy po jakiejś chwili przestawałeś czuć dyskomfort i cieszyłeś się jazda, jak sam mówisz, wspominasz go dobrze :) czytałem też, że podnóżki w 300 są przesunięte do tyłu, więc może to rozwiąże problem z bakiem...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Połowa salonów w Polsce ma trzysetki testowe. Umów się na jazdę i będziesz wiedział czy Ci pozycja pasuje. Jeśli w ciągu pół godziny jazdy testowej będziesz się czuł dobrze to kupuj sprzęta i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabad Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Tak też zamierzam zrobić, problem jedynie jest taki, że w Krakowie żaden z salonów nie oferuje przejażdżki 300-tką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabad Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Powiem wam, że miałem dziś okazję posiedzieć na małej ninji, i przy moim wzroście siedziało mi się na niej całkiem komfortowo, zdziwiło mnie tylko jak blisko podnóżków znajdują się dźwignie hamulca nożnego i biegów, podejrzewam, że wystarczy trochę km i się człowiek przyzwyczai. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayslonio Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Za kilka miesięcy (najprawdopodobniej) zakupimy nową Ninję 300. Moto będzie przede wszystkim dla żonki ale i ja chętnie od czasu do czasu sprawdzę jak to jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tak wygląda wtyczka regulatora napięcia. Odratowałem układ zapasowymi wtyczkami ale jeśli ktoś nie grzebie w motocyklu i bywa u mechanika to polecam zalutowanie tego na amen ze sobą. Częsta praktyka.http://imageshack.us/photo/my-images/201/wtycka.jpg/A przelot stoi na 62'000 z hakiem, bo niestety lewy cylinder niedomaga na zimno a muszę sobie zorganizować przyzwoity adapter do manometru, bo to co jest na Allegro za 30zł to śmiech na sali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Shinigami - a jest tam jeszcze jakaś rzecz w tej Kawasaki, która się nie popsuła ? :biggrin: [aczkolwiek łatwego życia u Ciebie nie ma] :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Może ze 3 znalazłyby się :) Owszem łatwo ni ma ale to nie ta liga motocykla żeby traktować jak porcelanę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolczu Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam, jestem świeżym posiadaczem Kawasaki 250r z roku 2008 :> Chciałbym się dowiedzieć, czy fabryczny wydech posiada wbudowany dbkiller i czy ew. jest możliwość wyjęcia go ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Nie ma, cała konstrukcja jest wielokomorowa i w ten sposób wycisza silnik. Wydech jest nierozbieralny więc zmiany tylko przez cięcie, przebudowa wnętrza i spawanie a jak spec jest zdolny to chromu nie uszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbm23 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Jako iż planuje kupno tej przepięknej 250 jako swój pierwszy motocykl mam pytanie. Jaka jest różnica między motocyklem z europy który jest zasilany wtryskiem a tym ze stanów (jest taki 1 na allegro) który ma gaźnik? Różnica w spalaniu? przyspieszeniu? A jak już pisze to jeszcze 2 szybkie pytanka wychodząc w przyszłość...Czy zakładał ktoś gniazdko zapalniczki? Np w celu podpięcia nawigacjiI czy są do tego modelu przewidziane jakieś sakwy? (tak już bardziej z ciekawości) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Różnica około 3KM ale nie wiem na korzyść którego modelu. Amerykańska ma przełożenie 14/45 czyli dwa zęby więcej na tyle. Wskaźnik poziomu paliwa zamiast temp. cieczy. Cewki zamiast cewkofajek, prosty układ zapłonowy bez ECU. Osiągi są tak podobne, że różnice to błąd pomiarowy. Po za tym po amerykańskim forum krążą tematy o trudnych rozruchach w chłodne dni. Standard dla gaźników. Wtrysk jest totalnie bez obsługowy i wymaga tylko kontroli co 12'000km ale zwykle nie trzeba dotykać.Sakwy owszem są, jeśli nie dedykowane to uniwersalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_żaba Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Czy zakładał ktoś gniazdko zapalniczki? Np w celu podpięcia nawigacjiI czy są do tego modelu przewidziane jakieś sakwy? (tak już bardziej z ciekawości) Zakładałem gniazdo zapalniczki, przymocowane na trytytki do plastiku (trzeba było zrobić dziurki) od środka tuż przy przednich amortyzatorach. Ciężko było znaleźć jakieś sensowne miejsce, a trochę się wtedy spieszyłem. Sakwy. Jeździłem z plecakiem pod pajączkiem (dwa haczyki do przymocowania są). Była kiedyś jakaś brytyjska firma (chyba Renntec), produkowała podstawki pod centralny bagaż. Widzę, że teraz można dostać pełny stelaż givi (boczne+centralka), instrukcje: http://www.givi.it/attachfile/content/prodotti_padre/39415/2.0.1.man_4107fz.pdf http://www.givi.it/attachfile/content/prodotti_padre/38157/1.0.1.man_te4107.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbm23 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Dzięki za odpowiedzi na pytania :)Ninja z 2009 zakupiona, banan na twarzy cały czas hihiOczywiście kolor zielony bo szybsza :DPozdrawiam i do zobaczenia na szosie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.