Shinigami Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 To jest 297cc z nowej ninja ze sprzeglem antyhopingowym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 (edytowane) Jesteś zmuszony wymienić silnik czy to taka fanaberia ? Daleko masz zaawansowane prace i tak dla ciekawości, dużo potrzeba przeróbek aby wsadzić ten silnik do ramy 250-ki ? Edytowane 18 Maja 2014 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Widzimisie. Oryginalny umyje, zakonserwuje i będzie ozdoba. Prace stoją na etapie materiałów, bo po prostu chciałem kupić silnik, który trudno dostać a resztę zrobić z czasem jak już ustale czego trzeba. Teraz akurat zmiana priorytetów i za komputer się zabrałem.Przeróbek (to nadal teoria) nie trzeba wiele a zakres zależy od autora.Wersja minimum:-Silnik z rozrusznikiem (poprzedni nie pasuje)-Kolektor-Cewkofajki (stare można na chama upchać ale i tak specyfikacja jest inna)-Odma do filtra pow. (19zł ASO)-Przedłużyć przewody ładowania (plus wtyczki) i czujnika ciśnienia olejuWersja kompleks:-Króćce dolotowe (są wymienne między silnikami ale wyraźne inne średnice kanałów)-Układ dolotowy,-Komputer najlepiej dorzucić PowerCommander-Górne mocowanie silnika, bo nowe jest tłumione-Chłodnica, nowa jest grubszaWymienne między silnikami:Górny króciec wychodzący do układu chłodzeniaCzujnik prędkościZebatki napedoweKróćce dolotowe opisane wyżejGórne mocowanie opisane wyżejŚwiece zapłonoweUkład dopalania spalinTermostat identycznyPrawdopodobnie da się też przełożyć sprzęgła, pokrywy ze stojanami, metalowy przewód ciśnienia oleju, czujnik ciśnienia, napinacz (są inne ale rozstaw śrub raczej ten sam), Silniki są z tej samej bazy więc wiele rzeczy jest wymiennych i jak ktoś się bardzo uprze to wsadzi to w ZZR250 a nawet EL250 plus oczywiście przeróbki zasilania w paliwo wedle poziomu zdziwaczenia autora pomysłu.Wszystkiego nie sprawdziłem ale z czasem pewnie to zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders63 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Pytanie z czystej ciekawosci. Ile wynosi rezerwa, do ilu km na niej dobiliście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Ok. 4 litrów. Powinno się dać przejechać 50-80 km. Nigdy do zatrzymana się silnika nie sprawdzałem. 50 km to nie raz jechałem po zapaleniu się na stałe kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders63 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 A robiliście małą ninją jakieś dłuższe traski ? Tak po 100-200km na raz ? Jak ten sprzęcik to znosi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Robiłem. Sprzęt znosi dobrze ale trzeba wysoko kręcić i siedzenie potrafi sprawiać wrażenie drewnianego taboretu. Krótko mówiąc, da się ale są do takich rzeczy lepsze maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders63 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 (edytowane) Mam jeszcze pytanie co do klocków ? Jakich używałeś Shinigami i jakie byś mi polecił ? Też pojawiają wam się lekkie wibrację koło 8 tyś obrotów ? A co do przelotowej to śmigam tak do 100-120 i chyba to jest optymalny zakres dla tego sprzętu. Edytowane 27 Lipca 2014 przez riders63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 (edytowane) Różnych używałem i trudno coś polecić. Fabryka jest dobra ale droga i grom wie po co sintermetalowa. SFA197 najtańsze organiczne i hamują przyzwoicie tylko zużywają się bardzo szybko. FA197 wytrzymują dłużej. FA197HH zjadają tarcze. Nie ma co przepłacać, bo układ hamulcowy w tym sprzęcie pochodzi ze skuterków. EDIT O wibracjach było mówione. Normalka. Edytowane 27 Lipca 2014 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders63 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Ogólnie chyba zużywają sie bardzo szybko bo mój sprzęcik ma lekko ponad 7k km i została ich minimalna ilość z przodu. Tyłem chyba nikt nie hamował bo zostało ich sporo a co do tyłu, też dość szybko Ci się blokował ? Bo podczas pierwszych jazd byłem lekko zaskoczony że tak szybko leci, ale może to kwestia przyzywczajenia, bo w poprzednim sprzęcie cinsąłem tył do oporu i nadal było przyczepnie. Chyba zdecyduję się na FA197. Dzięki za rady :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Czy ktoś, kto ma intrukcję obłusługi mógłby napisać co Kawasaki zaleca zrobić przy przebiegu 6kkm? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Czy ktoś, kto ma intrukcję obłusługi mógłby napisać co Kawasaki zaleca zrobić przy przebiegu 6kkm? :) Tak w skrócie pisząc, należy wykonać czynności związane z hamulcami. Sprawdzić przewody, klocki, poziom płynu, światło stopu, poprawność działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa250 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 U mnie jest tak ze nożny hamulec wciskam to światło stopu nie swieci a jak wciskam klamke to swieci nie wiem w czym problem bo zawsze świeciło przy obu hamulcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 (edytowane) U mnie jest tak ze nożny hamulec wciskam to światło stopu nie swieci a jak wciskam klamke to swieci nie wiem w czym problem bo zawsze świeciło przy obu hamulcach Kłania się regulacja czujnika przy nożnym. Jak kumasz chociaż trochę "inglisz" to podaj e-maila. Przeslę ci mauala do Ninji. Tam masz opisane co i jak. Są też informacje dotyczące np. przeglądów. Edytowane 6 Sierpnia 2014 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez000 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Może ktoś polecić jakiś dobry Tankpad do Ninja 300 kupiłem jakiś za 20 zł to nie dość ze za duży i nie za bardzo pasował do baku to już cały poodchodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.