Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Amerykanie zakładają Battalax i sobie chwalą ale tam nikt nie lata w deszczu bo ciągle słońce czyli to bym sobie darował tak na chłopski rozum. Europejczycy chwalą sobie Dunlopy a tutaj wiadomo jaka jest pogoda, wniosek Google+hasło(Dunlop+Ninja)=Odpowiedź :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :) Jestem nowy na forum.

Przejdźmy może do sprawy :)

 

Jestem w trakcie robienia prawa jazdy na kat. A i już zaczynam się rozglądać za jakąś maszyną na początek.

Chciałbym motocykl ze sportowym zacięciem :icon_rolleyes: Wczoraj byłem w salonie motocyklowym.

Na miejscu mięli Yamahe R125 http://www.motorcyclists-online.com/moto-e...125R2008_02.jpg

 

Spodobała mi się nawet bardzo ale sprzedawca zaproponował mi Kawasaki 250. Powiedział ,że 125 jest troche za słaby a ten kawasaki na początek będzie idealny. Wygląd super :icon_mrgreen:

Chciałbym się jeszcze was zapytać o wasze zdanie. Czy ten Kawasaki to będzie dobry motocykl na początek?

Mam 18 lat, 180cm wzrostu i 68 kg wagi. Nie wiem czy te dane są istotne ale czytając poprzednie posty widziałem ,że niektórzy je podawali :)

 

I jeszcze takie dodatkowe pytanie. Widziałem 2 zielone wersje tego kawasaki. W salonie dostałem katalog gdzie motor pomalowany jest tak: http://www.kawasaki.pl/Ninja250R

A kiedy wpisuje w wyszukiwarkę hasło: kawasaki ninja 250r wyswietla się motor w takim malowaniu http://www.motorcyclists-online.com/moto-e...inja250R_02.jpg

 

Jak to z tym jest ? :)

Edytowane przez Skywalker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Skywalker.

Na obu jest zielona Kawa 250r. Na zdjęciu z katalogu masz malowanie rocznika 2010 z czarny tłumikiem i czarnym tyłem moto. Na zdjęciu, które znalazłeś w necie malowanie z lat 2008/09. Cały chromowany tłumik i zadupek w kolorze moto. W tym przypadku zielony. Ja mam Kawe z 2009 i jest cała czarna. W roczniku 2010 zmieniono malowanie. Tu link do innych malowań.

 

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...0r-ar72522.html

 

Wpisz w google "Ninja 250r model 2010" i sam zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto dodać, że niebieska i czerwona jest tylko na rynki inne niż europejski :smile:

 

Ja osobiście uważam, że to moto na pierwsze jest raczej kiepskie, cały cięzar moto pod brzuchem, lekka dupa,

"dziwnie trzymające" opony i do tego silnik z dość ambitnym hamowaniem. Na drugi jest wg mnie sporo lepszy, 30KM wystarczy na trochę (ja mam prawie 19'000KM i jeszcze jest czym się pobawić przy czerwonym polu :) ). To mój szósty sprzęt, drugi o poj. 250 a dosiadany po DT80LC (po enduro pozycja na moto jest na prawdę dziwna), Nie wiem czy to ja jestem dziwny i słabo ogarniam czy to faktycznie sportowe moto ale taką mam opinię :cool:

Kup coś czym nastukasz kilka tysięcy kilosów i będzie łatwe w prowadzeniu np. enduro/supermoto.

YZF-R 125 jeśli bardzo chcesz szukaj używanego, nie ma sensu wywalać 15'000zł w 15-20KM które nawet przy dość sportowej pozycji łatwo będzie opanować. Patrz na stan, moja Kawa po zimie na prawdę dostała w dupsko.

 

A teraz na temat:

 

18'887KM - Nowa opona Sava MC25 oraz nowe łożysko w kole 6205, bo fabryczne się dosłownie rozpadło. Mechanik twierdzi, że mam dużo szczęścia po jeździe na tym.

Oponka rewelka, jeszcze muszę ją dotrzeć ale mieszanka jest bardziej miękka od fabrycznej, można palcem wymacać :icon_mrgreen:

 

Zdjęcia:

http://img155.imageshack.us/i/zdjcie0127h.jpg/ - Łożysko

http://img248.imageshack.us/i/zdjcie0128mt.jpg/ - Jeden z dwóch gwoździ w oponie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :) Jestem nowy na forum.

Witam.

 

Czy ten Kawasaki to będzie dobry motocykl na początek?

Ta kawa, jak wiadomo, to sport. Na sporcie pozycja jest... specyficzna. Lekko pochylona, co powoduje obciążenie barków i kręgosłupa. Moto daje mi dużo radości, ale ćwiczę codziennie (no, prawie ;-) ), aby móc jeździć bez bólu. Moc jest idealna na początek, zwłaszcza jeśli dotarcie wymusza stopniowe dawkowanie obrotów.

 

Crash pady, nie dość że niepotrzebne do AC, to jeszcze podnoszą wartość moto i składkę...

 

Alt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Luke :D

 

Ta kawa, jak wiadomo, to sport. Na sporcie pozycja jest... specyficzna. Lekko pochylona, co powoduje obciążenie barków i kręgosłupa.

Alt to chyba na sporcie nie siedziałeś ;) Wbrew wyglądowi mała kawa nie ma clip-ons'ów, a sety są w takiej pozycji, że jest ona jak najbardziej naturalna. Niestraszne są przeloty bardzo wolnymi prędkościami, a np na typowej 600 przeklinał byś na czym świat stoi :P

 

Crash pady, nie dość że niepotrzebne do AC, to jeszcze podnoszą wartość moto i składkę...

mnie nawet nikt nie pytał, czy je mam czy nie. Na zdjęciach zrobionych przez agenta są, więc myślę, że z odszkodowaniem (odpukać) problemów nie będzie.

 

A co do faktu, czy to nadaje się na pierwszy motocykl, to wydaje mi się, że jest świetne. Hamowanie silnikiem jest dobre to fakt, ale w każdym większym motocyklu jest ono takie samo lub mocniejsze, tak więc pozwala to wyrobić sobie dobre odruchy.

Poza tym tak jak napisał Alt, moto daje ogromną frajdę oraz co dla mnie bardzo fajne, na dokręcenie do odcinki kilku biegów pod rząd, i nieosiągnięciu przy tym prędkości dźwięku :) Na winklach jest poprostu boski, dzięki swojej lekkości i opony 130 z tyłu. Fakt opony mogły by być lepsze, ale odczuwa się dyskomfort tylko w deszczu i jak jest zimno, bo w słoneczny ciepły 30'stopniowy dzień trzymają dobrze.

Dodatkowo 250 pozwala na jazdę w ekipie, bo przelotówki 100-120 nie są jej straszne, a np taka 125 w 4t to już się męczy.

 

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Skywalker! :icon_biggrin:

Uważam,że niunia Ninja jest idealna na pierwsze moto.Latam nia drugi sezon i jestem bardzo zadowolona,koledzy pisali że pozycja jest lekko mecząca hmm ja srednio robię ok 200km na jeden wypad i nie czuje jakiegos dyskomfortu.Fajne lekkie moto do pierwszych wojaży.

Ps.Moja jest zielona. :biggrin:

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielona najszybsza :cool:

i najładniejsza :biggrin:

Ps.160km/h już leciałam i to nie jest nasze ostatnie słowo. :icon_mrgreen:

 

Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Luke :D

 

 

Anakin :icon_razz:

 

 

zielona najszybsza :cool:

 

Tak, jeśli będę kupował to tylko zieloną :cool:

 

Chyba już jestem zdecydowany. Oczywiście muszę się jeszcze przejechać i zdobyć kase :D Fajnie by było jakbym jeszcze zdał prawko za pierwszym razem. Trzymajcie kciuki !!! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielona najszybsza :cool:

Jak wiadomo, czerń lepiej pochłania światło, więc bardziej wciąga czasoprzestrzeń przed sobą, stąd czarna jest szybsza ;-) ;-)

Mnie sie podobają w obu kolorach , na obydwu tak samo fajnie sie jeździ

 

Alt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Skywalker! :icon_biggrin:

Uważam,że niunia Ninja jest idealna na pierwsze moto.Latam nia drugi sezon i jestem bardzo zadowolona,koledzy pisali że pozycja jest lekko mecząca hmm ja srednio robię ok 200km na jeden wypad i nie czuje jakiegos dyskomfortu.Fajne lekkie moto do pierwszych wojaży.

Ps.Moja jest zielona. :biggrin:

 

Pozycja nie jest męcząca ale dupa boli :) Ty jesteś kobietą to masz lepiej wyposażone pośladki do siedzenia :icon_mrgreen:

 

Ja na pierwsze moto miałem Mińska 125 i jak się wywaliłem to nie było mi nieczego żal i dodatkowo ogarnąłem podstawy jazdy tj. gaz, sprzęgło, hamulce, jazda przed siebie, przetaczanie i akurat w moim przypadku serwis :wink: Kolega ma za sobą kurs to już część z dyńki ale i tak praktyczna jazda po mieście to nadal przynajmniej na miesiąc/dwa lub cały sezon zaopatrzyłbym się w coś innego niż nowa lśniąca wymagająca nieco przyzwyczajenia Ninja :wink:

Z resztą ja już śmigam jakieś 5, 6 lat to mam mgliste pojęcie o problemach początku :crossy: Niedawno miałem okazję siąść na YBR250, jest o wiele prostsza w powolnej jeździe, plecy bardziej proste, lżejsze sprzęgło, podnóżki bardziej z przodu i stopka gorzej umiejscowiona. Silnik pominę bo jest totalnie bez pazur w porównaniu do Ninja. BA! nawet nie ma czego porównywać :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, może to nie będzie pierwszy motor. 2 sezony jeździłem skuterem i wcześniej motorynka i romet :D ale nie wiem czy to sie liczy. To motorowery:P

 

Może mi ktoś jeszcze powiedzieć jak wygląda docieranie przez pierwsze kilometry tego motocykla? Przez ile trzeba go docierac? Jak to wygląda?

Edytowane przez Skywalker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...