jarenty Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) A to Ty nie wiesz, że pucowanie sprzętu to taka sama radość jak jazda :icon_mrgreen: Czyli kolejne radosne chwile spędzone z maszyną przed tobą. Edytowane 11 Maja 2010 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 1636 km 160km/h znaczy się można już gdzieś dalej wybyć :-) Alt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 18'000 KM Hałasy z tyłu motocykla i wibracje wróciły. Ostatnio czułem to chyba przy 4'000KM Wygląda na rozwaloną/zużytą tuleję lub łożysko. Wyczyściłem i nasmarowałem łańcuch to przynajmniej walenie ustało przy przyspieszaniu. Aktualny przebieg ok 18'110KM :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Odgrzewam temat, bo mnie interesuje Wymieniona zębatka przód na 15 zębów z 500ccm - teraz lepiej się lata do 120 ale za to ponad 140 jest problemem Rozumiem że zmieniłeś z 14 zębów ? W teorii moto powinno mieć większą v max. Jak jest w praktyce ? Alt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Znaczy się, że my jesteśmy tacy fajni :notworthy: czy planowany sprzęt nie przypadł do gustu ? Tak jesteście fajni :biggrin: my przeciez Baby rodzina :icon_biggrin: Przypadł do gustu ale jeszcze poczekam szkoda zielonej sprzedawć,idzie nam coraz lepiej,planuje kartodrom w Bydzi a ona tam idealna. :icon_biggrin: 1636 km 160km/h znaczy się można już gdzieś dalej wybyć :-) Alt No to czekamy z Jarentym aż nas odwiedzisz. :icon_biggrin: Edytowane 12 Maja 2010 przez Butterfly Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Odgrzewam temat, bo mnie interesuje Rozumiem że zmieniłeś z 14 zębów ? W teorii moto powinno mieć większą v max. Jak jest w praktyce ? Alt W praktyce, jeszcze mniejsze spalanie i bardziej turytyczna jazda, większa prędkość średnia ale 30KM to za mało żeby poradzić sobie z oporami jakie stawia przełożenie 2.87 :icon_rolleyes: Fabryka daje 3.07 na europę i 3.21 na amerykę. Amerykanie zmieniają przód na 15 bo wtedy mają 3.00 czyli nieco dłuższe niż u nas i jak sami twierdzą te dodatkowe 7% w końcu daje im normalny pierwszy bieg, niższe spalanie i ogólny komfort jazdy. Ja niestety nie spodziewałem się, że 43 zęby z tyłu będą powodowały aż takie problemy :icon_rolleyes: Osobiście polecam przód 15 i tył 44-45 chyba że ktoś tak jak ja większość czasu jeździ do 130KM/H to fabryczne 43 też się nada. Wtedy mamy 5000obr przy 80km/h i ok 6250 przy 100km/h Dodatkowo większa zębatka z przodu powoduje mniejsze obciążenie łańcucha = dłuższy żywot. Moje źródło wiedzy http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&sel_uid=960&p= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 http://img196.imageshack.us/i/zdjcie0122p.jpg/ Tak wyglądała poprzednia zębatka po demontażu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 http://img196.imageshack.us/i/zdjcie0122p.jpg/ Tak wyglądała poprzednia zębatka po demontażu :icon_mrgreen: Nindże mieli takie krążki z ostrzami, do rzucania. Ta zębatka by sie nadała w sam raz ;-) Dzieki za wykład o przełożeniach. Alt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Po ostatniej wycieczce w deszczu i gdy miałem "przyjemność" pojeździć po różnych typach mokrej nawierzchni prawie dojrzałem do zmiany opon na jakieś bardziej firmowe. Jednak tutaj pojawia się kłopot. Nasze Kawy katalogowo mają przód 110 a tył 130. Jak znajdę oponę na przód, która by mi pasowała to dany producent nie ma w ofercie takiego samego rodzaju opony 130 na tył. Są 150 ale tu pozostaje pytanie czy można i warto zakładać ten rozmiar gumy. Wstępne pomiary wykazały, że 150 wejdzie na tył. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie ? Każda rada mile widziana. Gumy sporo kosztują i zanim wydam te parę złotych, chcę mieć pewność, że dobrze zainwestowałem. Co do modelu opony też mam spore zamieszanie w głowie. Czekam na porady :) Z deszczowymi pozdrowieniami Jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) 150 będzie trzeć i mocno ograniczy Ci osiągi z powodu większej masy, podobno 140/60 jest w miare rozsądną zmianą ale też troche się odbije na osiągach. Każda zmiana na szerszą gumę wpłynie też na sterowność (pytaj qurima). Szukając 130 na tył upewnij się, że to na 100% jest opona przeznaczona na tył a nie np. przednia od CBR1000 czy czegoś takiego. Wiem, że Metzeler ma gumy na niunię które wyglądają inaczej ale są z tego samego zestawu. Nazywają się Lasertec http://www.bikebandit.com/assets/product_i...rLasertecLG.gif 18'700 - Wypadek, drugi raz ułamany prawy set, wyciągnięte sprężynki odbijajace wajchę hamulca. Edytowane 19 Maja 2010 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) ...Wiem, że Metzeler ma gumy na niunię które wyglądają inaczej ale są z tego samego zestawu. Nazywają się Lasertec........... Jest to jeden z moich typów. P.S napisałeś "wpłynie na sterowność" na plus czy minus ? Edytowane 19 Maja 2010 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Pytaj qurima bo ja nie jestem w stanie tego sprecyzować :) Wal do niego na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Po ostatniej wycieczce w deszczu i gdy miałem "przyjemność" pojeździć po różnych typach mokrej nawierzchni prawie dojrzałem do zmiany opon na jakieś bardziej firmowe. http://faq.ninja250.org/wiki/J_Tires niektóre są w europie Alt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a które najlepsze :P? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Alt dzięki za link. Modele tam podane są mi doskonale znane. Część z nich jest zalecane przez producenta. Podają typy w książce serwisowej. Metzeler i Pirelli to już jeden koncern i technologie będą podobne. Kentda, fajnie ale raczej do rowerów :):) Pozostaje odpowiedzieć na pytanie slusar_o2-a ? Dalej wgryzam się w temat. Ostatecznie zawsze pozostaje unikanie jazdy w deszczu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.