koziro Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Mam pytanko jakie powinny byc osiagniecia takiego cylka bo w moim cos sie nie zgadza bo 90 km/h to chyba cinko co mozna zrobic by podniesc osiagniecia i czy cos nie jest zwajchowane???Pzdr;p;p :lapad: :lapad: :D :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Osiągniecia... no to trzeba zacząć w MX startować :D :bigrazz: a na poważnei jak na 80 to i tak dobrze pora zmienić motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 no ale tak cylek powiniem chyba dac wiecej myslalem ze ta paczke pocisnie a tu LIPA;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 weź sobie lepiej zablokuj moto do 45km/h bo sobie zrobisz krzywdę.... i na dodatek łamiesz prawo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 A kto Ci to wymieniał? Skuter był po wszystkim regulowany? Swoją drogą, takie pytano dla wszystkich "tjuningująch" swoje pierdzitka, czy jak zwiększacie osiągi (KM i V-max) robicie coś przy hamulcach, czy racze tak standardowo olewacie??? Bo zauważyłem, że często ładuje się full kasy w poprawę seryjnych osiągów, ale mało kto pamięta, że seryjne hamulce, to tak wtedy średnio sprawne są... Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Smieszne lamiesz prawo :P:Phahah...... jak bym mial miec zablokowanegop do 45 to chyba jezdzilbym rowerem ;p;p :P :) :) regulowany byl gaznik a zakladany mialem przez firme automax wykasowali mi 220 zl ale sam tego nie umiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 to trzeba bylo sciagnac sobie serwisowke. przeczytac ją i samemu zabrac sie za regulacje gaznika ...miałbys 220zł w kieszeni i prrzynajmiej bys sie czegos nauczył... kurde 220zł za regulacje 1 srubki <sciana> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Nie zle to pojoles oni mio wzieli 220 zl za wymiane cylka ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 mialem sende, leciala mi 105km/h ,przelozenia 11-48z tlumik bidalota,gaźnik 16mm,a cylinder to no name z allegro nowka .Docieralem z 500km i pozniej bez przegrzewania go cisnelem ile sie dalo.Paliła mi kapcia do 3 biegu.Wiec jak ty na 80cc lecisz tylko 90 to albo twoje przelozenia na nic wiecej CI nie pozwola albo ladna ryse zrobiles na cylindrze :biggrin: pzdr! Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 (edytowane) Ej, ale pamiętaj, że cylinder to nie wszystko :biggrin:. Do tego to jeszcze ładny wydech, gaźnik, wał i inne pierdoły . :notworthy: Edytowane 17 Maja 2008 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 wal wymienileem na hebo performance dalem 400 ..a moze go jakbuy blokowac standardowy wydach pzdr;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a zębatki ?? na moc szybkośc czy pośrednio ?? mi sie też wydaje że przy przełożeniach na prędkość powinna 100 iśc dt 50 81 rocznik idzie 90 na fabrycznym garze na zębatkach na prędkość a mocy ma z 4-5KM Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 mam standardowe przelozenie i nie chce pojsc wiecej a moze standardowy wydech go tak blokuje ??juz sam nie wiem co jest wpakowalem prawie kola w silnik a on tylko 90 leci ..... gaznik mam 19mm dellorto nie wiem a gdzie moze miec blokady bo nie wiem czy mi jeszce na wydechu zostala jest na nim czy nie ?????? :crossy: :lalag: ;) :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 no wydech to podstawa , na mielochu sa http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...0c6e905862bf03b :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Thx Dzieki Chlopaki Nara ;p Pzdr :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.