Skocz do zawartości

Magna '82


kitano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A zapisałeś się na liście? :D

No. Mam zarezerwowany nocleg u boku gospodyni :D :icon_razz: :clap: :clap:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem przewody wysokiego i fajki na NGK. Wcześniej miałem zwykłe silikony i samochodowe fajki. Poprawy nie ma żadnej. Za każdym razem, na ciepłym, wręcz gorącym silniku motor odpalał za 2-gim razem.

 

Sprawdzałem ładowanie. Przy światłach zapalonych i zgaszonych było w okolicy 13,5 - 13,7. Po zapaleniu halogenów spadło do około 12,5. Wydaje mi się, że wartości w normie. Aku świerzo co ładowany na maksa. Jeszcze na próbe muszę założyć inne cewki WN, czasem słychać jak by iskrzenie dochodzące od nich, ale tylko przy opuszczonym zbiorniku. Po podniesieniu nic nie zaobserwowałem :) .

 

Może macie jeszcze jakieś pomysły co może być nie tak... Może jakiś modół, przekaźnik... Tylko tego to akurat nie wiem gdzie szukać w moto.

 

Pozdro i szerokości :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale 12,5V było tylko po włączeniu halogenów. Wiadomo, one trochę potrzebują. Bez halogenów, na normalnych światłach było tak jak pisałem 13.5 - 13.7V, tak więc chyba jakieś ładowanie mam. A halogenów na razie w ogóle nie używam.

 

Pozdro

Edytowane przez kitano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dalej malo.

Sprawdz kostke laczaca alternator z regulatorem, lubi sie przegrzac na ciemno lub skorodowac na bialo ( bialy proszek sie z niej sypie ) wowczas trzeba ja wyrzucic i polaczyc przewody indywidualnie.

Sprawdz rowniez polaczenia instalacji i reglera z masa, polaczenie masowe na ramie i silniku.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...