kitano Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 A, no to wszystko jasne :icon_rolleyes: Jak się wyrobie to postaram się zapaść, oby tylko na jakiegoś dzięcioła na egzaminie nie trafić :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 A zapisałeś się na liście? :DNo. Mam zarezerwowany nocleg u boku gospodyni :D :icon_razz: :clap: :clap: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Pomerdało mi się, chciałem ten post wpisać w temacie ogólnym o magnach ... :D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitano Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Dziś wymieniłem przewody wysokiego i fajki na NGK. Wcześniej miałem zwykłe silikony i samochodowe fajki. Poprawy nie ma żadnej. Za każdym razem, na ciepłym, wręcz gorącym silniku motor odpalał za 2-gim razem. Sprawdzałem ładowanie. Przy światłach zapalonych i zgaszonych było w okolicy 13,5 - 13,7. Po zapaleniu halogenów spadło do około 12,5. Wydaje mi się, że wartości w normie. Aku świerzo co ładowany na maksa. Jeszcze na próbe muszę założyć inne cewki WN, czasem słychać jak by iskrzenie dochodzące od nich, ale tylko przy opuszczonym zbiorniku. Po podniesieniu nic nie zaobserwowałem :) . Może macie jeszcze jakieś pomysły co może być nie tak... Może jakiś modół, przekaźnik... Tylko tego to akurat nie wiem gdzie szukać w moto. Pozdro i szerokości :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Ladowanie mierzysz tylko przy zapalonych swiatlach i jezeli w tej sytuacji pokazalo ci 12.5V to znaczy ze go nie ma. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitano Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 (edytowane) Ale 12,5V było tylko po włączeniu halogenów. Wiadomo, one trochę potrzebują. Bez halogenów, na normalnych światłach było tak jak pisałem 13.5 - 13.7V, tak więc chyba jakieś ładowanie mam. A halogenów na razie w ogóle nie używam. Pozdro Edytowane 17 Maja 2008 przez kitano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 To jest dalej malo.Sprawdz kostke laczaca alternator z regulatorem, lubi sie przegrzac na ciemno lub skorodowac na bialo ( bialy proszek sie z niej sypie ) wowczas trzeba ja wyrzucic i polaczyc przewody indywidualnie.Sprawdz rowniez polaczenia instalacji i reglera z masa, polaczenie masowe na ramie i silniku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.