Skocz do zawartości

Czysczenie i regulacja gaznika w KLX 250


Pawik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj kupilem KLXA 250 i mam takie pytanie.

 

1. Na co uwazać przy rozbieraniu gaźnika?

2. Czym sie taki gaźnik reguluje ? zadnych srub tam nie widzialem... :icon_exclaim:

3. Odkrecać tez tą górną pokrywe czy wystarczy tylko dolną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego chcesz go rozbierac ???

 

Adam M.

 

 

A nie powinno sie go czyścic?

 

koleś od ktorego kupilem mowil zeby go wyczyscić.

 

i co nikt mi nie odpisze???? :icon_eek:

Edytowane przez Pawik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie powinno sie go czyścic?

 

koleś od ktorego kupilem mowil zeby go wyczyscić.

 

i co nikt mi nie odpisze???? :icon_biggrin:

 

Jako człowiek który wdepnoł tak samo jak Ty postaram się jakoś Ci pomóc :icon_biggrin: Z tego co wiem KLR KLX 250 i 300 mają tego samego Keihin'a. Śruba powietrza znajduje się od spodu gaźnika w swego rodzaju cylindrze/rurze ( schowana jest :) ). Z tego co pamiętam gaźnik reguluje się też iglicą ale ten keihin ma z góry ustawioną jedną odległość. Do czyszczenia używalem spirytusu salicylowego 60% ale benzyna ekstrakcyjna jest polecana do dysz i wypadałoby mieć kompresor lub puszke sprężonego powietrza do klawiatur żeby kanaliki przedmuchać. Na forum śląskich motocyklistów czytałem że obudowe gaxnika można wygotować bo to usuwa osady. Górną część gaźnika rozbiera się żeby wyciągnąć przepustnice ;) Uwaga przy składaniu do kupy bo można uszkodzić uszczelke koory pływakowej i membranę przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie wyczyscilem tylko filtr powietrza. Nikt do niego dlugo nie zaglądał - czy normalne jest ze jest w nim troche oleju? Dodam ze motor byl uzywany zgodnie z jego przeznaczeniem. Dodam też, ze ten olej wylecial przez odmę.

Edytowane przez Pawik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli silnik chodzi bez problemow to gaznika nie ruszasz.

To jest zespol, ktory latwo popsuc, ale trudniej naprawic i dobrze ustawic.

W zadnym wypadku nie zmieniasz poziomu paliwa - powinien byc ustawiony fabrycznie raz na zawsze.

Czyszczenie gaznika polega na rozkreceniu go w drobny mak i po zdjeciu uszczelek i czesci gumowych mycie w np myjce chemicznej, czy elektrodzwiekowej po czym zlozeniu i ustawieniu.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie nie dotykam sie tego. Silnik pali od kopa . Zaloze filterek paliwa wrazie W. Dziekuje za wyczerpującą odpowiedz. Pozdrawiam. Temat do zamkniecia. Wracając do tego oleju w filtrze to nic powaznego . Juz nic nie wycieka przez odme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz tzw "mokry" filtr powietrza i ktoś przesadził z nasączaniem?

 

Też tak myslalem i mysle ze to bardzo mozliwe , albo poprostu za duzo bylo wlane do silnika . Pisze na karterze 1.5 L i pewnie tyle wlał . Zmienial filtr oleju i odrazu olej (powinien wlać 1.4L oleju ) i tą setke wypluło przez odme. juz jest ok . zrobilem nim juz 60 km i juz nic nie pluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...