Mimo_ck Opublikowano 10 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2002 Ja mam w swojej bmce wypolerowane sruby z nierdzewki i jeszcze nie zauwazylem rdzy. Cos tu nie gra. :D Scyzor :cry: -o tą minę mi chodziło,tylko coś mi się ostatni post ***** :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 11 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2002 no coz jak upowalem jakonierdzewki i po wypolerowaniu jest nalot w zasadzie wyglada to jak rdza ale tak sie teraz zastanawiam ze to moze teraz z drogi jakis syf jak posypuja chemia drogi ............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 12 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2002 no coz jak upowalem jakonierdzewki i po wypolerowaniu jest nalot w zasadzie wyglada to jak rdza ale tak sie teraz zastanawiam ze to moze teraz z drogi jakis syf jak posypuja chemia drogi ...............Na labach srub powinno byc nabite A2 lub A4 i klasa twardosci. Ja moje trzymalem przez pare dni w sloiku ze slona woda i nic ich nie ruszylo. Kiedy kupowales te sruby i gdzie? POwiem szczeze - sruby nierdzewne mozna dostac w POlsce od niedawna. Mam tu na mysli handel detaliczny a nie jak pan inzynier z wielkiej firmy sobie zamowi parenascie kilogramow. Tak wiec moze to byl ocynk?Scyzor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2002 Podobno na polerowanie alaminium najlepsze jest szkiełkowanie ale moja informacja opiera sie tylko na gdzieś przeczytanym artyk. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 25 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2002 Czesc! Zapomnialem dodac do posta o tlumikach ze przez glosne tlumiki mialem za granica problem- to trzeba przemyslec!!Pozdrawiam.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 Witam.Kupiłem w niedziele w gdańskim hipermarkecie „Geant” paste do czyszczenia o nazwie „Kamień uniwersalny”. Jest on głównie przeznaczony do utrzymywania czystości w domu i jego otoczeniu. Ja wypróbowałem oczywiście na swojej MZ-ecie. Okazało się że środek ten doskonale czyści elementy aluminiowe. Mnie udało się wreszcie doprowadzić do stanu połysku obręcze kół. Były pokryte kilkunastoletnim nalotem a ze względu na obecność szprych tarcza polerska rozlatywała się szybko. Nieźle wygląda tłumik z którego ten preparat zdjął wszelkiego rodzaju naloty. Pasta ta kosztuje 50 zł za ½ kilowe opakowanie. Nie jest tani ale ponieważ można nim czyścić elementy chromowane typu baterie kranowe czy kafelki łazienkowe to warto przy okazji posiadania luźnej kasy coś takiego sprawić.Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 . Były pokryte kilkunastoletnim nalotem a ze względu na obecność szprych tarcza polerska rozlatywała się szybko. To jak-ręcznie polerowałeś?????Mnie się zachciało kiedyś pokrywy silnika ręcznie polerować,to 5 min i mi łapy odpadały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 Cześć. No można to nazwać i ręcznym polerowaniem. Celma plus tarcza i kupa roboty. Próbowałem tą pastą i efekt jest w zasadzie jak po polerce a idzie spokojnie bo się pociera gąbeczka. Frajda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 Witam!Gdybyście chcieli polerować lagi w japonii,a jest na nich lakier bezbarwny polecam środek do usuwania lakierów SCANSOL.Skutecznie usuwa on wszystkie rodzaje lakierów , bezbarwny schodzi płatami,zostaje czyste ,nie porysowane przez papier ścierny aluminium gotowe do polerki.Tydzień temu usuwałem w mojej SR-ce lakier piecowy czarny z bębnów hamulcowych-równie skutecznie.Teraz aluminium błyszczy się jak lustro.. :lol:Do polerki używam szlifierki kątowej z filcową tarczą polerską białą do nabycia w sklepach gosp.za ok 9 zł i pastą AUTOMAX 2 zł - efekt murowany!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 Witam!Jeżeli chcesz wypolerować na lusterko to polecam po wypolerowaniu mechanicznym na gładź, polerowanie chemiczne. Receptury na polerowanie aluminium a także miedzi i stali sa w gazecie "Młody technik" nr 4 z 1987 roku. str 61 :D. Aż sie łezka w oku kręci, że już go nie wydaja w takiej formie jak kiedyś. Jak dorwę skaner to przyszłym tygodniu mogę wysłać chętnym skany tego artykułu. PozdrawiamJoozwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nakedbike Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Ja w swoim Junaczku polerowałem silnik przez jakieś 2 tygodnie po kilka godzin dziennie.Koszmar!!! Jak się nie ma odpowiednich narzędzi to nie ma co się za to zabierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 11 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2003 Dobry efekt osiagnie się tylko przy właściwie przygotowanej powierzchni. Nauczyła mnie tego kiedyś na WSI w Koszalinie pewne złośliwa baba która kazała przygotowywać próbki metali do badań krystalografocznych. Czyli gruby papier ścierny i drapanie - potem drobniejszy i tak do usrania a na koniec dwa rodzaje pasty. To samo w przypadku powierzchni silnika. Najpierw wyrównanie powierzchni papierkiem do idealnie równej a dopiero na koniec pasta i polerka albo chemia. Jeżeli silnik ma fakture piasku to roboty jest od pyty! Samo polerowanie takiej powierzchni da efekt mizerny i szkoda roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Penek Opublikowano 14 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2003 Witam, mam też numer "Młodego technika" ,naprawde fajna sprawa z tym polerowaniem chemicznym, tylko gdzie nabyć te kwasy i inne zasady :D pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Penek Opublikowano 14 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2003 Zapomniałem dodać ,że chemicznie można jeszcze zmieniać kolory aluminium :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2003 Czyżbyś Był inżynierem po fachu? Nauczyła mnie tego kiedyś na WSI w Koszalinie pewne złośliwa baba która kazała przygotowywać próbki metali do badań krystalografocznych. Czyli gruby papier ścierny i drapanie - potem drobniejszy i tak do usrania a na koniec dwa rodzaje pasty. Znam ten temat, pisałem kiedyś prace przejściową z badań korozji żeliwa austenitycznego na osnowie niklu. Zrobiłem chyba ze sto próbek. Przy tym polerka silnika to przyjemność. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.