maniocek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam. Pisze do Was z prośbą o napisanie który motocykl jest lepszy,zarówno w wersji 50ccm jak i 125ccm. Który lepszy,silniejszy,mniej awaryjny,szybszy. Planuje sobie kupić 125 i zarejestrować na 50. I tu pojawia się mały problemik,na plastikach jest gdzieś napisane że to 125ccm? Tabliczka znamionowa z pojemnością silnika jest gdzieś na wierzchu czy schowana pod plastikami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 CBR 125:-czterosuw (mała moc, mało pali, bezawaryjny)-jest mała (wygląda jak "rower")-około 15-16 koniRS 125:-dwusuw (ogromna moc, dużo pali, mniej trwały silnik)-Wygląda dobrze (duża)-około 30 koni mechanicznych CBR 50 nie istniejeRS 50:silnik chyba minarelli, dwusuw, moc ok 9 koni, pierdzi niemołosiernie Co do rejestracji 125/50 to na tym forum nikt ci nie pomoże gdyż jest to nielegalne i łamie zarówno regulamin forum, jak i ogólnie przujęte w Polsce prawo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniocek Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (edytowane) CBR 125:-czterosuw (mała moc, mało pali, bezawaryjny)-jest mała (wygląda jak "rower")-około 15-16 koniRS 125:-dwusuw (ogromna moc, dużo pali, mniej trwały silnik)-Wygląda dobrze (duża)-około 30 koni mechanicznych CBR 50 nie istniejeRS 50:silnik chyba minarelli, dwusuw, moc ok 9 koni, pierdzi niemołosiernie Co do rejestracji 125/50 to na tym forum nikt ci nie pomoże gdyż jest to nielegalne i łamie zarówno regulamin forum, jak i ogólnie przujęte w Polsce prawo :D Wiem że nie pomogą z rejestracją,sam wiem co i jak :P Więc to nie jest temat tematu xD Z Twojego postu odniosłem wrażenie że nie polecasz takich skuterów udających motor?"mniej trwały silnik"-co to znaczy? Po ilu tyś ma zwyczaj siadać?Wiem że to zależy od sposobu jazdy ale tak średnio ile? Edytowane 13 Maja 2008 przez maniocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 nie że nie polecam, bo sam mam tzr 80 :bigrazz: ale oczywiste jest to że czterosuw pochodzi dłużej niż dwusuw. "mniej trwały silnik"=bardziej podatny na zajechanie. Nie ma reguły po ilu km siadają, mój ma już nakulane 56 000 i dopiero niedawno padł tłok a i to z mojej winy. Jeśli zależy Ci na osiągach to bierz RS jeśli na ekonomii to CBR i tyle :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Symek Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 CBR 125: + Można na trasie 90 trzymać, od boku ładnie wygląda, bardzo mało pali- Motor ma szerokość dokładnie dwóch manetek, z przodu/tyłu trochę wstyd, słaby brakuje jeszcze trochu mocy RS 125: + Kopytna fura- wg mnie jest brzydka(chyba że ten nowy model), dużo pali przebiegi dajmy na to 10k-50k Ja bym na twoim miejscy zastanowił się nad NSR 125 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskul Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Mam honde CBR 125 od miesiącanie jest to demon szybkości :biggrin: ale do 80 km/h przyspiesza bardzo żywo potem troszke słabiejładna praca silnika. Spokojnie można jeździć z prędością rzędu 100 km/h i nie męczysz tego silniczka - masz jeszcze zapas - ale przyspieszanie przy tych prędkościach już prawie nie występuje :smile:Spalanie znikome jeszcze nie zauważyłem :)Ładny wygląd (choć to sprawa osobista).Nie wiem jaka jest możliwość zarejestrowania tego na motorower ?? przecież nie ma CBR 50 ??na cylindrze pisze 124 cm - czy wszyscy uważają policjantów za idiotów??Motorower ma mieć do 50 cm to ma 125Motorower ma rozwijac prędkość do 45 km/h to leci ze 120 albo i więcejwięc jaki z tego motorower??To już można kupić zarejestrowaną motorynkę w stanie agonalnym przełożyć tablice i napotkanemu patrolowi wciskać ze to motorynka jest tylko tunning przeszła optyczny - efekt ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 co do cbr 125 to napewno jest mała i niezbyt piękna, ale za to dzwięk cudors 125 - podobno dosc awaryjne, kumpel mial to co 2 sezony wymienial silnikwg. mnie najlepsza jest cagiva mito 125 lub nsr ;] Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 1. Nie kombinuj2. Jesli chcesz sie dowiedziec czegos o 125 to poszukaj w dziale Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro Czemu jeszcze nikt nie zaraportowal tego tematu ? ZAMYKAM !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniocek Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 (edytowane) Dziękuję rożku za otwarcie. Jeśli mógłbym prosić to mógłbyś przenieść ten temat do odpowiedniego działu? Kwestie rejestracji na 50 już usuwam,choć to i tak nie było pytanie tylko napisałem jak zamierzam zrobić,ale niech będzie,usunę. EDIT:Jakoś nie mogę wyedytować pierwszego posta... Edytowane 15 Maja 2008 przez maniocek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ja mam RSke i jestem zadowolony :buttrock: gdyby nie moja nieodpowiedzialność nie włożyłbym w sprzęta złotówki przed sezonem ( prócz oleji i innych dupereli ) A co do rejestracji :biggrin: to wystarczy ze będzie chciał sprawdzić nr ramy i dziękuje... masz tam wbite 125 ccm :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniocek Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Mam takie pytanko,która z Aprilek jest bardziej podatna na tun? RS czy SR? Jeżeli w Apke RS wstawię 70ccm to będzie się lepiej zbierać niż SR 70ccm? I ile gdzieś seryjna RS i SR wyciągnie (km/h)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 ee, ? jaki ma sens porównywanie skutera do ps.- ściga ? wg mnie to bardziej podatny na tun jest skuter, ale to tylko moje przypuszczenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniocek Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Dla mnie jest,bo właśnie nie wiem co kupić :buttrock: Czy SR czy RS. Mam skuter,fakt że nie markowy Romet 797 i nudzi mnie tylko dodawanie gazu,więc chciałbym coś zbiegami. Choć z drugiej strony jest dobra SR i mam mętlik w głowie. Na pewno z czasem będę coś podkręcał więc się spytałem która podatniejsza. I jeszcze jedno pytanko,która aprilka ma mniejszy spadek wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Bierz RS, potem będziesz miał problem ze sprzedaniem skuta po tuningu, ludzie jak już biorą skuty to raczej nowe.A skuta tuningowca kupi raczej tylko jakiś małolat.Bierz RS nawet sie nie zastanawiaj.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniocek Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Mógłbym ktoś udzielić mi sensownych odpowiedzi na moje pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.