qurim Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Heh. Takie kozaki jesteście to spróbujcie wjechać w luzny piach na SHL M11. to tylko 110kg i 9KM a rzadko który wyjedzie cało z tego. Wszytko dzięki wahaczowi w przednim zawieszeniu. :) Sam nie raz bym prawie skiepował na piachu, wyrywa kierownicę znienacka. Zresztą nawet na gladkim asfalcie na porstej też wyrywa. Shimmy itd... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Ja dzisiaj na zx7r smigałem po plaży w kopnym piachu i (prawie) smigało sie po sznurku jak crossem :):D. Mysle ze nie bedzie problemu po szutrach tylko musisz uwazac przy bardziej kopnym piachu a tak to na luzie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Heh. Takie kozaki jesteście to spróbujcie wjechać w luzny piach na SHL M11. to tylko 110kg i 9KM a rzadko który wyjedzie cało z tego. Wszytko dzięki wahaczowi w przednim zawieszeniu. :) Sam nie raz bym prawie skiepował na piachu, wyrywa kierownicę znienacka. Zresztą nawet na gladkim asfalcie na porstej też wyrywa. Shimmy itd... az tak ciezko? w koncu one byly stworzone w czasach gdzie wiele drog bylo jeszcze piaskowych, pola te sprawy :wink: osobiscie nie mialem okazji smigac na tym zawieszeniu, mialem tylko amorki z przednich teleskopow z m11 zamontowane z tylu to jezdzilo sie na nich super ale na przod to fakt pomysl kiepski mieli ,na szczescie ten pomysl nie byl realizowany w innych sprzetach, standardowe amortyzatory przednie od wski wfm-ki itd spisywaly sie calkiem spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 vfr 750 daje rade bez problemu , nieraz lubie sie pobawić na szutrze , wkońcu na III idzie bokiem :icon_exclaim: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) Wczoraj przejechałem z kolegą ponad 20km szutrami. Ja miałem załadowane kufry boczne+spory plecak, a kolega jechał inazumą 750 z pasażerką. Droga była bardzo kręta i miała sporo stromych górek. Najgorszy był żwir i piach na krętych zjazdach - często łapaliśmy uślizgi przedniego koła o tylnym nie wspominając. Prędkości były od 40-70 km/h. Nie mogłem używać sprzęgła bo na lekko skręconej kierownicy koło momentalnie blokowało się i chciało mocniej skręcić kierownicę. Satysfakcja z jazdy po szutrach wybitnie nieterenowymi motocyklami jest chyba większa od asfaltowej. Edytowane 18 Maja 2008 przez Johny69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Hejka. Tak jak poprzednicy pisali wszystko kwestia wyczucia i umiejętności. Śmigam czasami nad Odrą moim B12 (ze mną ok 320kg) nie narzekam. Jak jest płasko to oki, trzeba uważać przy ciągnikowych koleinach:) No i zawieszenie w Bandziorze lepiej wybiera dziury:) niż w normalnym moto. Pozdrawiam St. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Ja moim gsx 750 czasem dla odmiany jadę do pracy przez żwirownię :biggrin: kapitalna sprawa. nie ma to jak trochę błota i piachu. Najgroźniejsze jest czarne wilgotne ubite błoto w lasach. Śliskie jak cholera. Nie wiadomo kiedy moto leży pod tobą. Ale i tak jest zaje fajnie. Właśnie dlatego lubię klasyczne motocykle. Świetnie nadają się do asfaltu ale i na grzyby pojechać można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.