Jendra Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 witam.Posiadam Suzuki GSX 550 mam z nim troszkę kłopotów i proszę o rade...1. nie pali. po wyczyszczeniu świec z czarnego smolistego nalotu odpala bez problemu co może być przyczyna tego nalotu?2. po odkręceniu osłony prądnicy wycieka olej. czy tak ma być? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 witam.Posiadam Suzuki GSX 550 mam z nim troszkę kłopotów i proszę o rade...1. nie pali. po wyczyszczeniu świec z czarnego smolistego nalotu odpala bez problemu co może być przyczyna tego nalotu?2. po odkręceniu osłony prądnicy wycieka olej. czy tak ma być?Pozdrawiam 1. Zbyt bogata mieszanka paliwowo powietrzna (motocykl kopci na czarno przy dodaniu gazu) albo silnik pobiera olej przez uszczelniacze zaworowe albo pierscienie tlokowe (motocykl kopci na niebiesko przy dodaniu gazu) Jesli kopci na niebiesko to sprawdz jak wygladaja trzonki zaworów glowica w miejscu styku z trzonkiem zaworu. W tych modelach glowica nie posiadala prowadnic zaworowych tylko miala gole odwierty przez co potrafila sporo oleju ciagnac do komory spalania ;/ 2. Tak, owe urzadzenie w Twoim sprzecie pracuje w kapieli olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Jeździłem tym motocyklem dwa sezony więc jak masz jakieś pytania możesz pisać na PW , do Twojego problemu odpowiedzi udzielił kolega powyżej , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Z mala korekta, ze GSX550EF mialo juz 4 zaworowa glowice i normalne zeliwne prowadnice zaworow.To zdecydowanie inny silnik niz GS 550. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Z mala korekta, ze GSX550EF mialo juz 4 zaworowa glowice i normalne zeliwne prowadnice zaworow.To zdecydowanie inny silnik niz GS 550. Adam M. Tak Adamie masz racje pod warunkiem ze jest to model z TSCC, ja spotkalem sie juz ze zwyklym osmiowentlowym silnikiem w tym sprzecie. Byc moze byla to jakas konstrukcja wlasna, ale jednak ;-) P.S. Ostatnio na czesci na allegro taki stal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jendra Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 witam.dzięki za odpowiedzi.posiadam model z TSCC. rok 1985.wymieniłem świece i póki co pali bez zarzutu... nie dymi ani na czarno ani na niebiesko...jedyne co mnie teraz męczy to ładowanie... poprzedni właściciel założył regulator napięcia z kawasaki GPZ 500s. Można stosować taki zamiennik czy mam raczej poszukać oryginalnego?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Nie oryginal to zlom, sprawdz sobie poziom ladowania i jezeli jest dobrze tzn 14.5V przy 5 tys obr to nie ma co ruszac. Pamietaj ze uklad ladowania to pieta achillesowa tych motocykli, pilnuj czystych klem akumulatora i czysc okresowo polaczenia instalacji z masa na silniku i na ramie.W zimie radze rozebrac i przesmarowac lozyska i laczniki tylnego zawieszenia - malo kto to robi a czesci na wymiane sa drogie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jendra Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 ładowania nie ma...napięcie mierzone na akumulatorze 12.5v po zapaleniu i dodaniu obrotów dochodzi prawie do 12.7v !!!co teraz???pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor83 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 W moim GSX 400 (rowniez z tamtych lat, rowniez z niedomaganiami układu ładowania) zastosowałem to rozwiązanie : http://www.reg_mot.republika.pl/index.html Koszt stosunkowo niewielki i co najważniejsze, działa juz ....hmm zeby nie sklamac conajmniej 2 lata. Na stronie jest długa lista ze sprzętami w kórych mozna to zastosować. Sprawdź, moze warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 OK, 5 przewodowy zamiennik ze strony podanej przez Wiktora moze byc, ale najpierw zdejmij laczke alternator / regler i pomierz napiecia fazowe alternatora przy 5 tys obrotow miedzy zoltymi przewodami 12, 23, 13.Powinno byc okolo 70V zmiennego pradu, wiec skala zmiennego napiecia na mierniku jest potrzebna do tego pomiaru.Znajdz rowniez mase obecnego reglera i poprowadz od niej prowizoryczny kabel do minusa aku, moze ladowanie sie znajdzie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jendra Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 witam.dzięki za porady w sprawie ładowania... bardzo mi pomogły.będę wymieniał napęd szybkościomierza (licznik działa tylko do tyłu, do przodu "coś" przeskakuje) i chciałem zapytać czy mam na coś zwrócić szczególną uwagę czy mogę od razu wymontować koło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 będę wymieniał napęd szybkościomierza (licznik działa tylko do tyłu, do przodu "coś" przeskakuje) i chciałem zapytać czy mam na coś zwrócić szczególną uwagę czy mogę od razu wymontować koło...A po co chcesz wyjmowac kolo ? Jestem prawie pewny ze uszkodzeniu ulegl albo sam licznik albo linka ma zadzior i w jedna strone tylko chce sie krecic. Nieczesto zdarza sie uszkodzenie slimaka przy kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jendra Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 sprawdziłem linkę nie ma zadziora. po odkręceniu od ślimaka linka obraca sie w pancerzu lekko i bez żadnych wyczuwalnych oporów. włożyłem sama linkę bez pancerza do ślimaka i efekt był taki sam do tylu działa do przodu nie...pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 No to zdejmuj kolo, nad czym sie zastanawiac ?Co to znaczy ze rady pomogly, lepiej sie pochwal jakie masz teraz ladowanie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Zdejmuj kolo i pisz co z tym ladowaniem wymysliles ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.