adaś2112 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 WITAM!!! Mam KAWASAKI EL 250 B 93r. Niedawno sprowadziłem go z Niemiec. Wie ktś może jak go odblokować? Jak narazie jedzie tylko 120 km/h. Za każdą informację serdecznie dziękuję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Ile według Ciebie taki sprzęt powinien wyciągać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś2112 Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Ile według Ciebie taki sprzęt powinien wyciągać?No nie wiem ale 120 km/h na motocykl w którym jest 30 KM to trochę mało....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 wersja B - tzw dlawiona ma mniejsza predkosc podstawowa wersja wyciaga 140 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś2112 Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 wersja B - tzw dlawiona ma mniejsza predkosc podstawowa wersja wyciaga 140 km/hA wiesz może jak go odblokować, gdzie jest blokowany- doradź coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 prawdopodobnie zrobi ci to co drugi, no moze co trzeci warsztat motocyklowy. problem w tym gdzie jest zblokowana, czy na rozrzadzie, czy na gazniorach - moze to kosztowac od 200zl do ponad 1000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Mam taki sam problem. Moto wkręca się do pewnego momentu - ok. 5000 obr/min., i dalej nic, choć jeszcze połowa manetki do wykręcenia została. Jeden temat przeskoczyłem. Mianowicie w przepustnicy podciśnieniowej są 4 otwory, które zaślepiłem. Powodują one, że przepustnice nie podnosiły się do końca, nie odsłaniały pełnego przelotu gaźnika. W ramach eksperymentu zaślepiłem Poxiliną, i motorek chętniej się wkręca na obroty. Ale to jeszcze nie to. Otwory są w górnej części przepustnic, bliżej membran.Nie ma żadnych kryz w wydechu, chyba że inne rury wydechowe były do otwartej i zdławionej wersji. Ciekaw jestem Waszych sugestii. A może ktoś już przerabiał temat i zechce się podzielić info?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 gt80 ten sprzęt poleci spokojnie 140 moj latał 150:) znajomy kupił w ty samym czasie takie samo moto jak jak miałem, z niemcowni, i tez mu leciał max 120! dał go do mechaniora zeby cos z tyzrobił- całe gazniki posprawdzał i wszystko co było z nimi związane i moto leciał nadal te 120! okazało si ze zblokowany jest na rozrządzie i wtedy to kosztowałe sporo kasy-cos około 1200pln:( sprzedał to moto i kupił takie samo-niezblokowane! jak teraz sytuacja wygląda to nie wiem! musisz podjechac do kogos kto sie zna na tych sprawach i sie dowiesz! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Jak zablokowany na "rozrządzie" to konieczna będzie wymiana wałka na bardziej "agresywny" tzn powodujący większe skoki zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.