Mlerte Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam jest to Yamaha Maxim 400 z 83 roku,zaczęło sie od tego ze był padnięty akumulator po krótkim podładowaniu zacząłem kręcić rozrusznikiem w miarę długo i nagle strzelił w rurę,i mam jeszcze takie pytanie czy po naciśnięciu rozrusznika przez chwile jest iskra a następnie jej nie ma. a jak robie takie krótkie ruchy to jest cały czas czy to może być wina akumulatora??Z góry dziękuje za odpowiedz ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 po krótkim podładowaniu zacząłem kręcić rozrusznikiem Naładować aku do pełna bo możliwe,ze cały prąd idzie w rozrusznik i stąd brak iskry. Nie ma iskry nie ma jazdy. Co do strzelania w rurę to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 krótkie podładowanie? nie chce byc wscibskim ale takie cos wiecej szkodzi aku niz je ratuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychrr Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 przez chwile jest iskra ?? tzn jak długo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 naładuj akumulator potem będziemy myśleć... aczkolwiek ja myśle że to nie wina aku z prostej przyczyny......jeśli aku ma bodajrze poniżej 10v nie właczy sie elektromagnetyczny włacznik rozrusnika pstryknie i lipa ale iskra jak weźmiesz na pych będzie......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlerte Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 naładuj akumulator potem będziemy myśleć... aczkolwiek ja myśle że to nie wina aku z prostej przyczyny......jeśli aku ma bodajrze poniżej 10v nie właczy sie elektromagnetyczny włacznik rozrusnika pstryknie i lipa ale iskra jak weźmiesz na pych będzie.........Naładowałem akumulator i kreci rozrusznik,iskra jest przez pierwsza sekundę jak nim kręcę a potem znika,ale jak robie takie krótkie ruchy rozrusznikiem to jest cały czas iskra,wszystko było przedtem ok, zawsze jak wstawiałem go do garażu to po jakiś 2 tyg musiałem trochę podładować aku przeczyszczałem świece i palił odrazu a po tym jak mi strzelił w rurę to myślę ze coś sie uszkodziło..:icon_mrgreen:,mam takie pytanie jak kręcę rozrusznikiem to po trzymaniu guzika cały czas powinna być iskra??,,,,a właśnie jej nie ma:( tylko po naciśnięciu i puszczeniu i tak ponownie to jest iskra.........Moze znacie jakiegoś nie drogiego mechanika gdzieś w Chełmie lub lublinie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 (edytowane) Naładowałem akumulator i kreci rozrusznik,iskra jest przez pierwsza sekundęmam takie pytanie jak kręcę rozrusznikiem to po trzymaniu guzika cały czas powinna być iskra??Musi być iskra przez cały czas jak kręci rozrusznik. Bo jaki sens by miał taki zabieg. Niech kolega spróbuje odpalić 2oo na pych. Najprawdopodobniej gdzieś w elektryce coś się dzieje niedobrego. Może to kondensator wybuchł a nie strzeliło w rurę? Być może padł moduł zapłonowy. Podstawa to iskra przez cały czas kręcenia wałem. jak będzie iskra to dopiero można oglądać mechanikę. Edytowane 10 Maja 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychrr Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 1 iskra ?? jest tam czujnik stopki ?? sprawdź go :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Masz uszkodzony moduł zapłonowy "CDI" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlerte Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Masz uszkodzony moduł zapłonowy "CDI"Jak on wygląda i gdzie on sie znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 wygląda jak kanapka z czarneym plastiku ;] a znajduje sie pomaranczowym kablu od cewki ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlerte Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Mam jeszce takie pytanie po przeczyszczeniu styków i kostek pali chodzi jakies 2 minuty i gasnie sam,po wyłaczeniu kluczyka i włączeniu ponownie chodzi przez kolejne 2 minuty,ale jak sie nie wyłączy kluczyka to nie zapali,musowo go wyłaczyc tak jak by sie cos resetowało:(:bigrazz:,......czego to moze byc wina ze chodzi te 2 minuty:(:lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlerte Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Pomy:( dzisiaj śmigałem i jest tak ze potrafi zgasnąc po przejechaniu 100 metrów a czasem jest tak ze przejade 7 km i nic,czy to moze byc wina modułu zapłonowego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.