Ekim Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam, problem nie dotyczy mojego moto ale mojego brata, mianowicie:Moto kupione rok temu jako sprowadzone z UK. Obecnie jest po dużym przeglądzie (wszystkie płyny itd ... synchro, czyszczenie gaźników itd - na początku tego sezonu). Jeździ jak na ER-5 przystało czyli OK, gorzej z hamowaniem, ale nie o to chodzi. Problem pojawił się parę dni temu. Po wyciągnięciu moto z garażu, przerażający widok ... wycieka płyn chłodniczy: http://img233.imageshack.us/img233/683/wyciekoh9.jpg Wycieka z tego otworka zaznaczonego strzałką, poniżej dobrze widać rozbryzg . Czy to uszczelka na bloku? Potrzebna będzie wymiana i otwieranie silnika? Poza tym wyciekiem wszystko z nim OK. Pali z palca nie grzeje się nadmiernie, nie kopci. Ogólnie moto przejechało około 1kkm w tym sezonie i nic złego się nie działo. W poprzednim sezonie zdarzało się że przestawał chodzić 1 gar i parę razy brat wymieniał świece - ale czyszczenie gaźników zakończyło ten problem. Czekam na sugestie. Jak czegoś niedopowiedziałem to dajcie znać nadrobię lukę. Pozdrawiam Ekim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 cos jest nie halo. ten otworek wg mnie umozliwa wyjscie wody po przypadkowaym zalaniu podczas mycia/deszczu swiecy od gory. otworek znajduje sie w polowie glowicy tak? zrob tak, zdejmij fajke z tej swiecy, wez kompresor, wsadz koncowke od gory, uszczelnij szmata i rura. jak Ci "siknie" powietrze z tego otworka, to wlasnie jest do tego. innego pomyslu nie mam, zeby ktos robil taki otworek na plyn :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 ja tam szpecem nie jestem, ale to co pisze mlodyvft brzmi sensownie, a wtedy wyplywanie tam plynu chlodniczego wskazywaloby na nieprawidlowe/zatkane odpowietrzenie ukladu chlodzenia moze ktos bardziej obeznanu w krotce da ci jakas konkretna odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam Zdejmij bak.Od góry jest jakieś urządzenie od płynu chłodzenia, które wchodzi do głowicy dwoma metalowymi rurkami. Rurki te uszczelnione są oringami i najprawdopodobniej tam ci wycieka płyn. Musisz spuścić płyn, odkręcić je, wyciągnąć i wymienić oringi.Dużo roboty z tym nie ma, może jedynie ciężko się wyciągać. Przy regulacji zaworów musieli to zdemontować i zapewne się rozszczelniło pozdr Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekim Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam Zdejmij bak.Od góry jest jakieś urządzenie od płynu chłodzenia, które wchodzi do głowicy dwoma metalowymi rurkami. Rurki te uszczelnione są oringami i najprawdopodobniej tam ci wycieka płyn. Musisz spuścić płyn, odkręcić je, wyciągnąć i wymienić oringi.Dużo roboty z tym nie ma, może jedynie ciężko się wyciągać. Przy regulacji zaworów musieli to zdemontować i zapewne się rozszczelniło pozdr Trafiłeś w samo sedno. Rzeczywiście chodziło o te dwie rurki. Po zapaleniu i przygazowaniu okazało się że to z jednej z nich cieknie (dlatego wyciek widać było na jednym garze bardziej). Jutro coś się na to zaradzi. Oby tylko mieli te oringi w sklepie :) Wilekie dzieki mahor :wink: :) :notworthy: Masz u nas :flesje: :flesje: :flesje: Forum ma w sobie moc !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.