Zombi84 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Witam wszystkich.Mam taki problem...Mam Husaberga FE 600 z 1996r i wlasnie go remontuje i mam pewien dylemat...Jak powinien byc zamontowany sworzen w tloku??? Czy powinien sie krecic w tloku i w tulejce,czy powinien ciasno byc osadzony w tloku a swobodnie krecic sie w tulejce.Moze mi ktos pomoc...??? Edytowane 8 Maja 2008 przez Zombi84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Troche dziwne, w tłoku powinien być ''na styk'' A w Tulejce??To tam nie ma łorzyska igiełkowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Łożysko igiełkowe masz zazwyczaj w 2T. Kolega ma tutaj pewnie wprasowaną tulejkę z brązu. Co do tego poruszania, to połączenie ruchome (bez nadmiernego luzu promieniowego oczywiście) masz między sworzniem, a tulejką w korbie. Natomiast sam sworzeń powiniem wchodzić z oporem w tłok. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zombi84 Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 no wlasnie nie ma lozyska tylko tulejka.I cholera wie jak ma byc z tym sworzniem??? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 no wlasnie nie ma lozyska tylko tulejka.I cholera wie jak ma byc z tym sworzniem??? :/Sworzeń ma wchodzić z oporem żeby się nie kręcił ale nie z takim żebyś musiał młotem walić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Sworzeń ma wchodzić z oporem żeby się nie kręcił ale nie z takim żebyś musiał młotem walić. wyrażasz sie precyzyjnie jak cholera... myśl zanim następnym razem napiszesz coś w mechanice, bo widze twoje posty w prawie każdym temacie na tym forum... a wnoszą one niewiele... dla sprecyzowania tego, co kolega pewnie miał na myśli, a napisał niejasnym skrótem:tak jak pisal Yosarin, sworzeń powinien ciasno siedzieć w tłoku, natomiast w tulei korbowodu powinien mieć możliwość obrotu. Edytowane 8 Maja 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.