Skocz do zawartości

SILNIK nagle stanął


zygizz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, zmierzylem cylinder i wyszło, że średnice ma 54.35 mm.

Z tego co sie dowiadywalem to nie ma takich tłoków, i teraz mysle, że jedyne co mi pozostaje to szlif lub honowanie.

Powiedzcie co lepiej zrobic szlif czy honowanie, oraz jaki zalecacie luz czy 0,06 bedzie dobry??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a co powiecie o szlifie Nikasylu?? Czy jest to w ogole mozliwe? Bo moj cylinder ma srednice 54.35 a dostepny tłok ma 54.21 a nastepny ma wymiar 54.69, wiec ten pierwszy będzie za mały a żeby załorzyć większy musiałbym zrobić szlif o 0,4 mm. Wiec co powiecie o tym szlifie da rade cos takiego zrobic ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja ie zmienila, tamte pomiary wydawaly mi sie jakies malo wiarygodne, wiec po dlugich poszukiwaniach udalem sie do drugiego mechanika ktory mi pomierzyl to raz jeszcze, i wyszlo, ze tłok ( selekcja D Vertexa) ma srednice 54.20mm a cylinder 54.27mm.

A wiec co teraz czy moge wsadzic selekcje D ( 54.22mm) ?

Ocenil ze cylinder jest w dobrym stanie, nie ma ubytkow

tylko zeby przehonowac cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...