enduromaster Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 wska nie kręci 13-14 tys obr , przy tych obrotach przekroczenie dopuszczalnego luzu kończy się zatarciem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 witam, zmierzylem cylinder i wyszło, że średnice ma 54.35 mm.Z tego co sie dowiadywalem to nie ma takich tłoków, i teraz mysle, że jedyne co mi pozostaje to szlif lub honowanie.Powiedzcie co lepiej zrobic szlif czy honowanie, oraz jaki zalecacie luz czy 0,06 bedzie dobry?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 tak taki luz zaleca wossner.to bardziej tolerancja po slzifie niz luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 a co powiecie o szlifie Nikasylu?? Czy jest to w ogole mozliwe? Bo moj cylinder ma srednice 54.35 a dostepny tłok ma 54.21 a nastepny ma wymiar 54.69, wiec ten pierwszy będzie za mały a żeby załorzyć większy musiałbym zrobić szlif o 0,4 mm. Wiec co powiecie o tym szlifie da rade cos takiego zrobic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 nie da się slifować nikasilu,honuje sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 tobie się już cylinder skończył, największy tłok ma 54.22, selekcja D albo regeneracja albo tulejowanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 nie da sie zrobic honowania o 0,4 mm ?? Bo jest tlok wossnera 54,69 , jakby zalorzyc taki,to bym moze pojezdzil troche a dopiero po wakacjach zrobil remont :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Koleś nieźle załatwiłeś ten silnik ;/ Tłoczek i cylinder dosłownie zmasakrowany .... Powodzenie z naprawą .... ale muszisz pokabinować co chcesz teraz zrobić .... tulejowanie czy regeneracja ... twoja sprawa Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 a gdzie pierścień z tłoka ? te dziary na cylindzrze wyglądają jak by się pierścien rozleciał i poszarpał cylinder bo jak by złapało tłoka to by chyba az tak nie podziarało cylindra choc moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 pierścień jest cały, w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Sytuacja ie zmienila, tamte pomiary wydawaly mi sie jakies malo wiarygodne, wiec po dlugich poszukiwaniach udalem sie do drugiego mechanika ktory mi pomierzyl to raz jeszcze, i wyszlo, ze tłok ( selekcja D Vertexa) ma srednice 54.20mm a cylinder 54.27mm.A wiec co teraz czy moge wsadzic selekcje D ( 54.22mm) ?Ocenil ze cylinder jest w dobrym stanie, nie ma ubytkowtylko zeby przehonowac cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 no to jest akurat 5 setek luzu , w sam raz , tylko żeby na honowaniu nie spartolili .... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Cylinder juz po honowaniu, mowili, ze szybko zeszly te nierownosci i nie bylo z nimi problemu, na starym tloku slychac teraz jakby dzwonil pierscien :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.