zygizz Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Nareszcie udało mi sie zrobic fotki tłoka i cylindra. Podaje niżej link do zdjęć. http://www.bikepics.com/members/zygizz/991...p?i=1115339&s=0 Tak mi sie wydaje, że wygląda to na to, jakby przegrzał sie silnik i tłok sie zapiekł. Myśle tylko co mogło być tego powodem ??Sprawdziłem termostat, to we wrzątku sie otworzył. Przewody, i cały układ raczej drożny. Pozostaje mi tylko do sprawdzenia pompa wody, tylko jak to zrobić? Czy wystarczy, że wleje wode do kanałów i pokopie kopką ?? Wtedy jeśli woda wyleci wężem to chyba pompa bedzie sprawna ?? Sprawdziłem łożyska na wale i korbie to wygladaja na sprawne. Tylko niepokoi mnie stan tłoka i cylindra, więc prosze was o pomoc. Włożyłem pierścień w cylinder, to przerwa na zamku była na prawde niewielka, na pewno mniej niz 0.5mm jutro sprawdze ją szczelinomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Przytarty ladnie. Cylinder do regeneracji i tlok do wymiany. Chyba ze lubisz ryzyko. Mogl sie przegrzac poprostu. Albo cos jakims cudem dostalo sie do cylindra. Sprawdz czy nic nie wylecialo z zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ostry burdel w silniku.Niestety pan cylinder i tlok pozegnali sie z zyciem.Albo oddaj do nicasilu 600zl>albo zrob tulejowanie 250zl>No i tlok.Przy okazji obadaj dobrze, czy korba nie ma juz luzu ( na boki moze chodzic minimalnie, gora dol kwalifikuje do wymiany).No i oczywiscie wszystko lozyska i simmery w silniku, cobys mial luz na nastepny sezon :D Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Co spowodowało to uszkodzenie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 zbyt uboga mieszanka ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 tak myslisz? Wczesniej KTM nie sprawiał problemów. Mieszanka była 1:40 i na pewno tyle bo nalewałem takim naczynkiem z podziałką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 tak się kończy jazda na tłoku do samego końca Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 tak jak mowi enduromaster po prostu zaniedbales wymiane tloka, i takie sa niestety efekty.Motocykl wyczynowy nie lubi isc na kompromis. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) Nie chce sie chwalić ale ja pierwszy podałem przyczynę ;p a tak naprawdę radze sprawdzić cały dopływ oleju do silnika :lalag: Pozdrawiam (miałem taką samą sytuacje wsce ale tam nie ma dozownika :buttrock:)I to nie jest wina tłoka tylko brak oleju (złe smarowanie) Edytowane 18 Maja 2008 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Dokładnie, bo gdyby było smarowanie to tłok by się nie zapiekł .. prosta sprawa A Wy na siłe próbujecie szukać winy w tłoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) Słuchajcie, mi dopiero co sie zatarł motocykl,z tego co ustalili w serwisie to była wina zbyt wysoko oktanowego paliwa 98 v-power (wielki ,zal bo przez moją niewiedze zabule kase :clap: :clap: ).Stwierdzili ,ze była zbyt wysoka temperatura spalania.A z tego co wiem ultimate Bp jest tez 98 wiec moze tu nalezy szukac przyczyny.Zaznaczam ,ze u mnie chłodzenie,dozownik są ok-działają.Szlif był zrobiony jak nalezy a tłok-1500km,pierscienie były dobre.Ja się za bardzo nie znam,ale sądze ,ze Max ma racje.Te lekko poprzypalane juz boki mogą według mnie wskazywac na zuzycie.Ja w swoim miałem o wiele bardziej poprzypalane i czekała mnie wymiana. Pozdrawiam :) Edytowane 18 Maja 2008 przez barthezzz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) to najzwyklejsze zużycie tłoka, jak nie wierzycie niech autor tematu pomierzy tłoczek mikrometrem i wyjdzie wszystko .Ktoś ostro dawał w palnik, kolega 13 tłoków i 3 cylindry zajechał w ciągu 1 sezonu w yz i to nie było z braku oleju.wystarczy nadmierne wytarcie i żadne smarowanie nie pomoże Edytowane 18 Maja 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygizz Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Hm, mieszanka była na PEWNO dobra równo 1: 40, olej w skrzyni równo 0,7l tak jak ma być, a co do tego ze to 98-o oktanowe paliwo jest przyczyną to calkiem mozliwe, czesto lałem 95 i 98 nigdy problemów nie miałem, ale może te Ultimate ma coś w sobie co powoduje ta wikesza temp. spalania. Byłem u 2 mechaników, ale zaden nie chcial mi pomierzyc cylindra, srednicowki nie posiadam, mam mikrometr, a nim cylindra nie zmierze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 tu już nie ma co mierzyć, cylinder do regeneracji trzeba dać.nowy tłoczek od exc załóż(2 pierścienie), dłużej polata Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Sorki enduromaster ale nie wiem czy mialeś kiedykolwiek taką sytuacje a jeśli nie to lepiej się nie wypowiadać :P To, że ten tłok jest porysowany wynika z tego że pierścienie pękły a tłok został porysowany proste ja miałem taką sytuacje w mojej wsce co prawda nie ma porównania ale na 100% wiem że to jest przez olej po go w moim baku nie było (skleroza nie boli) tłok sie zatarł pierścienie pękły.Moim zdaniem koniec tematu :crossy:Jeśli chcesz dowodów pokaże ci foty mojego tłoka.Pozdrawiam, Mariusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.