Skocz do zawartości

czy to możliwe?;(


Rekomendowane odpowiedzi

jestem jakiś miesiąc po wymienie uszczelniaczy zaworowych i pierścieni(moto juz prawie dotarte)a dziś zauważyłem ze przy dodawaniu gazu moto kopci(nie kopci na zimnym lecz gdy się zagrzeje).Czy to możliwe aby po takim czasie padły pierścienie?pomóżcie...(chyba że to wina benzyny)co o tym myślicie?

 

niewiem jak z braniem oleju ale chyba bierze...

Edytowane przez grucha87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do brania to wydaje mi się że na początku ma prawo trochę łyknąć puki pierścienie się nie dotrą z cylindrem. U mnie po wymianie pierścieni moto brało troszkę przez pierwszy tysiąc ale coraz mniej i mniej a teraz nie bierze chyba nic :)

Co do kopcenia to na to mogą się złożyć różne czynniki np. zły skład mieszanki. Dodam jezcze że ostatnio kumpel kupił vtr 1000 i przy wkręceniu i odpuszczeniu gazu leci niebieski dym, podobnie ma drgi znajomy w CBR Fire Blade ale sprzęty oleju nie łykają :)

 

Pucjan

 

A co do Twojego sprzęta to chyba nie możliwe żeby zatarły się pierścienie po niecałym 1000km o ile było odpowiednie smarowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do brania to wydaje mi się że na początku ma prawo trochę łyknąć puki pierścienie się nie dotrą z cylindrem. U mnie po wymianie pierścieni moto brało troszkę przez pierwszy tysiąc ale coraz mniej i mniej a teraz nie bierze chyba nic :)

Co do kopcenia to na to mogą się złożyć różne czynniki np. zły skład mieszanki. Dodam jezcze że ostatnio kumpel kupił vtr 1000 i przy wkręceniu i odpuszczeniu gazu leci niebieski dym, podobnie ma drgi znajomy w CBR Fire Blade ale sprzęty oleju nie łykają :D

 

Pucjan

 

A co do Twojego sprzęta to chyba nie możliwe żeby zatarły się pierścienie po niecałym 1000km o ile było odpowiednie smarowanie.

to 4-sów tam niema mieszanki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy szlif cylindra byl gladki i robiony u fachowca ? bo jak zrobili ci za gruby szlif toi tez moglo zjesc pierscienie. Po 2 musial bys sprawdziuc cisnienie oleju na pompie ( powinien byc gdzies w silniku otworek zslepiony sruba - szukaj w manualu)

 

pozatym jak kopci , czarno czy niebiesko-bialo i co znaczy chyba bierze... albo bierze albo nie zdecyduj sie , moze na 1000 km wzielo ci czy 300 ml i panikujesz

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jak moto kopci na niebiesko to ewidentnie do komory spalanie dostaje sie olej i jest on spalany w wyniku pracy silnika

 

jezeli dym jest czarny to mamy sprawe taka ze mieszanka jest zbyt bogata;p

 

cala prawda o spalinach;p

nigdy nie zastanaialem sie na tym ale jezeli moto jest uzywane i zostaja wymienone pierscienie to ligiczne ze na poczatku moto bedzie bralo olej gdyz poweirzchnia cylindra/tulei jest w penwym stopniu zniszczona(chodzi o microstrukture materialu) i dlatego pierscienie beda sie dluzej docieraly niz to jest w nowym silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest w takim razie?? :eek: wodór?? ja tam specjalnym specem jakims nie jestem ale ,ze mieszanka jest paliwowo-powietrzna to wiem :P

Pozdrawiam

 

sory, ale myslałem ze chodzi o taka mieszanke jak sie wlewa do 2t :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak .moto kopci na biało.na wolnych obrotach-podczes jazdy też.Czasem przy chamowaniu biegami a czasem przy trzymaniu go na tych samych obrotach(moze padły uszczelniacze zaworowe?).

 

 

Ps.Co do oleju-to czy mógłym wlać najgęstszy jaki jest i żeby nie kopciło?:icon_razz:)

Edytowane przez grucha87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps.Co do oleju-to czy mógłym wlać najgęstszy jaki jest i żeby nie kopciło-i pocisnąć go do kupca? :biggrin: )

 

no pewnie.

tylko nie zapomnij przy okazji zaszpachlować prostowanej i spawanej ramy.

japierdole.... :icon_razz:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proces docierania jest bardzo ważny dla silnika i zadbaj o to żeby silnik miał jak najlepsze warunki aby proces docierania przebiegł jak najlepiej... A nie chcesz wlac olej z frytkownicy, smołe a może wode byle tylko nie kopcił :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniasz skoro chcesz wpie**olić do silnika olej o konsystencji miodu do silnika i sprzedać go komuś jako full sprawny to jesteś oszust.

Ktoś później zmieni olej na normalny po takim czymś i z silnika olej bedzie znikac litr na 100km.

Już lepiej sprzedaj go tak jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...