grucha87 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) jestem jakiś miesiąc po wymienie uszczelniaczy zaworowych i pierścieni(moto juz prawie dotarte)a dziś zauważyłem ze przy dodawaniu gazu moto kopci(nie kopci na zimnym lecz gdy się zagrzeje).Czy to możliwe aby po takim czasie padły pierścienie?pomóżcie...(chyba że to wina benzyny)co o tym myślicie? niewiem jak z braniem oleju ale chyba bierze... Edytowane 8 Maja 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Co do brania to wydaje mi się że na początku ma prawo trochę łyknąć puki pierścienie się nie dotrą z cylindrem. U mnie po wymianie pierścieni moto brało troszkę przez pierwszy tysiąc ale coraz mniej i mniej a teraz nie bierze chyba nic :)Co do kopcenia to na to mogą się złożyć różne czynniki np. zły skład mieszanki. Dodam jezcze że ostatnio kumpel kupił vtr 1000 i przy wkręceniu i odpuszczeniu gazu leci niebieski dym, podobnie ma drgi znajomy w CBR Fire Blade ale sprzęty oleju nie łykają :) Pucjan A co do Twojego sprzęta to chyba nie możliwe żeby zatarły się pierścienie po niecałym 1000km o ile było odpowiednie smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Co do brania to wydaje mi się że na początku ma prawo trochę łyknąć puki pierścienie się nie dotrą z cylindrem. U mnie po wymianie pierścieni moto brało troszkę przez pierwszy tysiąc ale coraz mniej i mniej a teraz nie bierze chyba nic :)Co do kopcenia to na to mogą się złożyć różne czynniki np. zły skład mieszanki. Dodam jezcze że ostatnio kumpel kupił vtr 1000 i przy wkręceniu i odpuszczeniu gazu leci niebieski dym, podobnie ma drgi znajomy w CBR Fire Blade ale sprzęty oleju nie łykają :D Pucjan A co do Twojego sprzęta to chyba nie możliwe żeby zatarły się pierścienie po niecałym 1000km o ile było odpowiednie smarowanie. to 4-sów tam niema mieszanki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 to 4-sów tam niema mieszanki :DA co jest w takim razie?? :) wodór?? ja tam specjalnym specem jakims nie jestem ale ,ze mieszanka jest paliwowo-powietrzna to wiem :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 czy szlif cylindra byl gladki i robiony u fachowca ? bo jak zrobili ci za gruby szlif toi tez moglo zjesc pierscienie. Po 2 musial bys sprawdziuc cisnienie oleju na pompie ( powinien byc gdzies w silniku otworek zslepiony sruba - szukaj w manualu) pozatym jak kopci , czarno czy niebiesko-bialo i co znaczy chyba bierze... albo bierze albo nie zdecyduj sie , moze na 1000 km wzielo ci czy 300 ml i panikujesz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 wlasnie jak moto kopci na niebiesko to ewidentnie do komory spalanie dostaje sie olej i jest on spalany w wyniku pracy silnika jezeli dym jest czarny to mamy sprawe taka ze mieszanka jest zbyt bogata;p cala prawda o spalinach;pnigdy nie zastanaialem sie na tym ale jezeli moto jest uzywane i zostaja wymienone pierscienie to ligiczne ze na poczatku moto bedzie bralo olej gdyz poweirzchnia cylindra/tulei jest w penwym stopniu zniszczona(chodzi o microstrukture materialu) i dlatego pierscienie beda sie dluzej docieraly niz to jest w nowym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 A co jest w takim razie?? :eek: wodór?? ja tam specjalnym specem jakims nie jestem ale ,ze mieszanka jest paliwowo-powietrzna to wiem :P Pozdrawiam sory, ale myslałem ze chodzi o taka mieszanke jak sie wlewa do 2t :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 a mógłby mi ktoś powiedzieć jaki olej wlać coby nie kopciło?teraz mam wlane bel ray 20w50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 od frytek najlepiej... p.s jakie pytanie taka odpowiedź, sprecyzuj pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 (edytowane) więc tak .moto kopci na biało.na wolnych obrotach-podczes jazdy też.Czasem przy chamowaniu biegami a czasem przy trzymaniu go na tych samych obrotach(moze padły uszczelniacze zaworowe?). Ps.Co do oleju-to czy mógłym wlać najgęstszy jaki jest i żeby nie kopciło?:icon_razz:) Edytowane 13 Maja 2008 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Ps.Co do oleju-to czy mógłym wlać najgęstszy jaki jest i żeby nie kopciło-i pocisnąć go do kupca? :biggrin: ) no pewnie.tylko nie zapomnij przy okazji zaszpachlować prostowanej i spawanej ramy.japierdole.... :icon_razz: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Ps.Co do oleju-to czy mógłym wlać najgęstszy jaki jest i żeby nie kopciło?mrugacz.gif) ;/ a jakby Tobie ktoś coś takiego wcisnął ?? zastanów sie ku*wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ale ja się pytam czy będzie kopcic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Proces docierania jest bardzo ważny dla silnika i zadbaj o to żeby silnik miał jak najlepsze warunki aby proces docierania przebiegł jak najlepiej... A nie chcesz wlac olej z frytkownicy, smołe a może wode byle tylko nie kopcił :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 zmieniasz skoro chcesz wpie**olić do silnika olej o konsystencji miodu do silnika i sprzedać go komuś jako full sprawny to jesteś oszust.Ktoś później zmieni olej na normalny po takim czymś i z silnika olej bedzie znikac litr na 100km.Już lepiej sprzedaj go tak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.