Okrop Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam!Niedawno kupilem sobie wspomniany kask. duze plusy za wnetrze ( wpelni wyciagane) swietnie mi lezyfajny patent z blenda, i jej automatycznym podnoszeniem Wentylacja jest swietna - ale...no wlasnie, jadac w kasku czuje powiew na twarzy, fajne w cieple dni, srednie w zimne (powietrze dostaje sie dolem) a co gorsze, gdy zaloze deflektor na nos -> ped powietrza uniemozliwia mi jazde powyzej 120km/h (oczywiscie przy zamknietej szybie!!) i tu pytanie - czy spotkaliscie sie z czyms takim?deflektor na nos by sie przydal, bo pomimo anti-fog'a na szybie osadza sie skroplona wilgoc, i pogarsza widocznosc. generalnie kask bardzo mi sie podoba, jedynie zastanawia mnie ta przewiewnosc ktora wyklucza uzywanie noska :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcello Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Kochani, Moze ktos z Was uzywa tytulowego garnka? Nie interesuja mnie odpowiedzi 'lepiej wez to...', ale chetnie uslyszalbym opinie na temat FS-10 - pozytywne i negatywne wrazenia. Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Hej!!to ja cos jeszcze napiszeJuz chwile w nim jezdze - poki co jestm bardzo zadowolony - jedyne co to czekam na jesien/zime - wtedy bede mogl ocenic na ile raruje, i na ile jest mi potrzebny "nosek"mozliwe tez ze opisane zjawisko nie bedzie/lub w mniejszym stopniu bedzie wystempowalo na jakims sprzecie z owiewka. jak masz jakies konkretne pytania wal na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 jak masz jakies konkretne pytania wal na PW a ja jednak poproszę tutaj :flesje: kask jest jak widać na tyle mało popularny, że przydadzą się o nim wiadomościTIAjeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 (edytowane) gdy zaloze deflektor na nos -> ped powietrza uniemozliwia mi jazde powyzej 120km/h (oczywiscie przy zamknietej szybie!!) i tu pytanie - czy spotkaliscie sie z czyms takim?deflektor na nos by sie przydal, bo pomimo anti-fog'a na szybie osadza sie skroplona wilgoc, i pogarsza widocznosc.Ostatnio testowałem HJC IS-16 i tam był ten sam problem - z deflektorem dało się jeździć w trasie tylko pod warunkiem położenia się na baku, inaczej wiało w oczy. Po zdemontowaniu deflektora antifog dalej dawał radę, spokojnie można powiedzieć że deflektor był zbędny. Powłoka antifog jest we wszystkich HJC pewnie taka sama, więc w FS10 też nie powinno to stanowić problemu (zakłądając, że jest podobna wentylacja, a z tego co piszesz to jest równie mocna co w IS-16). Edytowane 23 Lipca 2008 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 no tu sie zgadzam ze daje rady - jak narazie - moja opinie bede molg przedstawic dopiero na jesieni :icon_biggrin: bo wtedy bedzie ino hardcore chociaz zdazylo mi sie juz jechac tak ze przestawala dawac rady ;) pojawia sie taka skroplona woda - ktora zalamuje obraz i tez jest dyskonfort :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_ Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ostatnio testowałem HJC IS-16 Mierzyłem ten kask jakiś czas temu, bo mi przypadł do gustu i niestety po raz pierwszy jakiś garnek nie pasował mi na głowę. L była zdecydowanie za luźna, a M uwierała w czachę, brodę i ledwo weszła. A mierzyłem już shoei'a, airoh'a, uvex'a (i zakupiłem ich kask), caberg'a, nolan'a i we wszystkich się mieściłem w L lub M (caberg) i nic nie uwierało. To tylko takie spostrzeżenie, że HJC ma widocznie trochę inny "krój" skorupy w środku. Poza tym zastanawia mnie żywotność tej automatycznej blendy... :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 FS10 - bardzo ciezko wchodzil, ale jak sie ubil to lezy mi poprostu cudownie!!niestety kumpel ma problem bo jego kask delikatnie uwieral - wiec zalozylismy ze sie ulozy - ale z tego nic nie wyszlo. Wiec jesli nie tylko uciska w trakcie mierzenia ale w jakies miejce uwiera - to nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomba7 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Użytkuję ten garnek od początku sezonu. Z wysuwaną blendą nie ma problemu, wszystko działa jak należy. Z parowaniem jest opisany wyżej efekt skroplonej wody, która utrudnia widoczność. Pojawia się to kiedy jest wilgoć i zdemontowany jest deflektor na nos (ja jeżdzę bez niego). Problem skroplonej wody rozwiązałem w 100% stosując naklejkę "antifog" OXFORDA. Jeśli chodzi o wentylację i jakość wnętrza jak na tą cenę kasku jest bardzo dobra. Całość wnętrza jest demontowalna co ułatwia pranie i czyszczenie. W zestawie są dwa rodzaje osłony podbrudka. Wersja "zimowa" - pełne wypełnienie z materiału, oraz "letnia" plastikowy spojler. Przy zakupie kask cisnął w głowę że hej. Z biegiem czasu bardzo ładnie wnętrze dostosowało się do kształtu głowy i teraz jest OK. Całe szczęście, że nie kupiłem większego. W cenie do 1k zł jak najbardziej polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7hub7 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 zakupiłem ten kask niedawno, poza tym jest to mój pierwszy garnuch, więc za bardzo nie mam porównania z innymi modelami i markami, jednak mimo to dorzucę od siebie parę groszy, tak jak mój przedmówca napisał wcześniej paruje tylko wtedy, kiedy jest wilgotno, np. po deszczu, jednak nie zauważyłem żadnych podmuchów wiatru w oczy ani nic podobnego, wręcz przeciwnie wydaje mi się, że przy otwartych otworach wentylacyjnych jest tylko nieznacznie chłodniej niż wtedy, gdy otwory są zamknięte... jeżdżę moto z pełną owiewką, więc po części na pewno owiewki chronią przed dostaniem się wiatru od dołu. Przymierzałem wiele kasków, ale żaden tak mi nie leżał jak ten, zawsze albo był za duży albo za mały albo coś jeszcze innego przeszkadzało, pomimo że mierzyłem ten sam rozmiar. FS-10 podpasował mi idealnie, na początku leżał na ścisk a teraz srodek się dopasował do kształtu głowy i kask jest jakby zrobiony na mój baniak :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7hub7 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Żeby nie tworzyć nowego tematu zadam pytanie tutaj...Jak i czym czyścicie wizjer od wewnątrz i z zewnątrz? ja z zewnątrz myje tylko wodą z mydłem a od wewnątrz przecieram tylko delikatną szmatką np. do czyszczenia okularów, nie wiem czy ten anti fog wewnątrz nie popierdzieli się jak zacznę myć wodą z mydłem lub jakimś innym środkiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ja kiedys przetarlem na stacji wizjer od srodka recznikiem papierowym (wizjer byl mokry z obu stron po 2h jazdy w ulewie :/) i wydaje mi sie ze musialem sie czesci anti fog'a pozbyc tym przecieraniem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.