Skocz do zawartości

Pomocy z GPZ 1000rx.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Jak w opisie napisałem potrzebuje pomocy z moim gpz! Nie wiem co jest nie tak i zresztą nie tylko ja bo mechanik tez nie za bardzo wiec co z tym zrobić ze mój gpz cofa w gaźniki! Chodzi niby dość równo pomimo ze nie miał synchronizacji robionej, ale co jakiś czas cofnie w gaźniki! Nie wiem co to jest? Może ktoś miał podobne objawy i jakoś sobie z tym poradził bo mój mechanik nie za bardzo chce podjąć sie synchronizacji bo jego zdaniem może to nic nie pomoc! Prosiłbym o odpowiedz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem szczerze, ze takie cos spotykalem nagminnie w demoludach (jawa, mz, pohodne...) gdy byl zle wyregulowany zaplon. czy to jest wersja na przerywaczach czy na impulsatorze? grzebal ktos w elekrtyce? synchro wg mnie tez nic nie da, a zreszta dziwny mechanik, dla wprawionego 15 min roboty i by Ci udowodnil, ze faktycznie nic nie dalo :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo mój mechanik nie za bardzo chce podjąć sie synchronizacji bo jego zdaniem może to nic nie pomoc! Prosiłbym o odpowiedz!

 

Jak to mechanik nie chce sie podjac?To go zmien.Placisz i wymagasz.

 

Mozesz tez miec cos z zaworami,podparte,wypalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory raczej nie są podparte ani wypalone bo głowica jakies 300-400km temu była robiona i nie sądze zeby była źle zrobiona ale jest zawsze taka możliwość.

z tego co pamiętam a było to z 10 lat temu jak miałem gpz rx to musisz po pierwsze sprawdzić czy impulsator jest właściwie zamocowany bo luz na choćby 1 śrubie narobi ci lipy po drugie ustaw zapłon zgodnie z punktem na wale korbowym albo jak nie masz punktu najprostszym sposobem na odległość maksymalnego górnego położenia tłoka i to napewno pomoże. przyczyna może również leżeć w nieszczelnych krućcach ssących...tych gumowych...tak jak to było kiedyś u mnie...Poza :D tym zaje...fajna maszyna i mile ją wspominam ..jeszcze teraz niejednej superścigawce może narobić obciachu..Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cofa w gaźniki? Kicha w gaźniory? Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza. Mialem tak w GS500E bo stare króćcie i membrany dzięki który paliwo było rozchlapane w gaźnikach w wyniku czego czasem się zapaliło czyli kichała. To samo mam w Harleyu - guma króćca nieświeża i zdymany suwak przepustnicy dzięki czemu przepustnica z iglicą drży podczas pracy silnika i rozchlapuje paliwo a to sie zapala czasem i kichnie. Ale jak Harley kichnie w gaźnik to mi buty spadają czasem :D Raz odpalałem go bez filtra a gaźnik byl włożony tylko na wcisk bo bylem w trakcie regulacji. Jak kichnął to gaźnik wystrzelił jak pocisk ale linki gazu go zatrzymały. :P

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...