Wioslarz Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam wszystkich! Jak w opisie napisałem potrzebuje pomocy z moim gpz! Nie wiem co jest nie tak i zresztą nie tylko ja bo mechanik tez nie za bardzo wiec co z tym zrobić ze mój gpz cofa w gaźniki! Chodzi niby dość równo pomimo ze nie miał synchronizacji robionej, ale co jakiś czas cofnie w gaźniki! Nie wiem co to jest? Może ktoś miał podobne objawy i jakoś sobie z tym poradził bo mój mechanik nie za bardzo chce podjąć sie synchronizacji bo jego zdaniem może to nic nie pomoc! Prosiłbym o odpowiedz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 powiem szczerze, ze takie cos spotykalem nagminnie w demoludach (jawa, mz, pohodne...) gdy byl zle wyregulowany zaplon. czy to jest wersja na przerywaczach czy na impulsatorze? grzebal ktos w elekrtyce? synchro wg mnie tez nic nie da, a zreszta dziwny mechanik, dla wprawionego 15 min roboty i by Ci udowodnil, ze faktycznie nic nie dalo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 zmień mechanika :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Zapłon jest na impulsatorze, a co do mechanika to jest to dobry mechanik tyle ze nie miał czasu bawić sie w jakieś grzebanie a rozmawialiśmy tylko o synchro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Czy okresowy przegląd (np.co 6-12kkm) był zrobiony ? Tzn filtry , świece , reg. zaworów . Od tego trzeba by zacząć . Jeśli tak , to może kolor świecy coś wyjaśni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Serwis był robiony a co do koloru świec to są one brązowe takie jak powinny być!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 bo mój mechanik nie za bardzo chce podjąć sie synchronizacji bo jego zdaniem może to nic nie pomoc! Prosiłbym o odpowiedz! Jak to mechanik nie chce sie podjac?To go zmien.Placisz i wymagasz. Mozesz tez miec cos z zaworami,podparte,wypalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Zawory raczej nie są podparte ani wypalone bo głowica jakies 300-400km temu była robiona i nie sądze zeby była źle zrobiona ale jest zawsze taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckyŁódź Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Zawory raczej nie są podparte ani wypalone bo głowica jakies 300-400km temu była robiona i nie sądze zeby była źle zrobiona ale jest zawsze taka możliwość.z tego co pamiętam a było to z 10 lat temu jak miałem gpz rx to musisz po pierwsze sprawdzić czy impulsator jest właściwie zamocowany bo luz na choćby 1 śrubie narobi ci lipy po drugie ustaw zapłon zgodnie z punktem na wale korbowym albo jak nie masz punktu najprostszym sposobem na odległość maksymalnego górnego położenia tłoka i to napewno pomoże. przyczyna może również leżeć w nieszczelnych krućcach ssących...tych gumowych...tak jak to było kiedyś u mnie...Poza :D tym zaje...fajna maszyna i mile ją wspominam ..jeszcze teraz niejednej superścigawce może narobić obciachu..Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Jeżeli wszystko masz wyregulowane i zrobione prawidłowo w silniku to sprawdż bak i filtr paliwa czy nie ma tam wody.Woda w paliwie powoduje strzały w gażnik.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Jak cofa w gaźniki? Kicha w gaźniory? Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza. Mialem tak w GS500E bo stare króćcie i membrany dzięki który paliwo było rozchlapane w gaźnikach w wyniku czego czasem się zapaliło czyli kichała. To samo mam w Harleyu - guma króćca nieświeża i zdymany suwak przepustnicy dzięki czemu przepustnica z iglicą drży podczas pracy silnika i rozchlapuje paliwo a to sie zapala czasem i kichnie. Ale jak Harley kichnie w gaźnik to mi buty spadają czasem :D Raz odpalałem go bez filtra a gaźnik byl włożony tylko na wcisk bo bylem w trakcie regulacji. Jak kichnął to gaźnik wystrzelił jak pocisk ale linki gazu go zatrzymały. :P Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.