Skocz do zawartości

BMW R850 R / BMW R1100R


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za cenne rady :)

Jutro prawdopodobnie jadę oglądać tą sztukę:

http://www.allegro.pl/item426584623_bmw_1100.html

Wymieniona "sztuka" stoi już w moim garażu :eek: Piękna, cudowna...dzięki za rady i do zobaczenia na trasie :buttrock: :bigrazz:

SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz karlo... a ja jestem zainteresowany ktoryms z dwoch pozostałych motocykli wystawionych przez trapi1 najabrdziej tym bmw

 

widziałeś je może, mozesz coś powiedzieć o sprzedawcy, kupowałes sam czy byłes ze "specem co to się zna"?

Edytowane przez marcinn72

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość który sprzedaje te motocykle to typowy BMiarz, zna się na rzeczy i nie przywozi łajna, jak mówi -nie chce dostać kiedys w pysk od kogoś na zlocie bo sprzedał klientowi badziew :wink:

Wziąłem ze sobą kolegę,który był własnie od "sprawdzenia" moto czy wszystko jest w porządku, okazało się że jest wszystko ok, a jesli są jakies małe niedoskonałości to sprzedający ci o tym powie. Sprzedaje On przede wszystkim motocykle serwisowane, ma książeczki serwisowe i wszystko się zgadza, podejrzewam że w tej czerwonej też tak będzie czyli raczej pewna, kupuje od osób prywatnych-nie ciągnie z żadnych ubezpieczalni po większych lub mniejszych przejściach. Ogólnie polecam tego sprzedającego, nie mam żadnych zastrzeżeń, nie czaruje, nie jest chamem,a i cenowo można się z nim dobrze dogadać. Aha, tej czerwonej za bardzo się nie przyglądałem, zbyt byłem przejęty zieloną :buttrock: i jeszcze taki ładny GS stał w tym garażu...może kiedyś :buttrock:

Powodzenia w zakupach :icon_rolleyes:

SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

moje pytanie do użytkowników eRek... ale takich z doświadczeniem, wieloletnim stażem na nich...

 

a co w przypadku szlifa?

GSy widzialem mają czesto gmolce, ale nake w R_R nie spotkałem się... wprawdzie czasem widać jakąś osłonę cylindra ale na zdjęciu sprawia wrażenie że niewiele pomoże

szlif to nie bedzie posklejanie jakichs owiewek, czy wyprostowanie crashpadow, bądz gmolców... bo przeciez motocykl przeleci się na cylindrze!

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hmmm...

moze jednak ktoś sie podzieli doswiadczeniami nt. urazowosci boxerów?

 

na jakims innym forum ktoś coś tam napisał ale nie ukrywam że nie do końca mi to wyjasnia sprawę

 

z drugiej strony taka klatka jak tu może i spełnia swoje zadanie ale mocno psuje estetykę motocykla.

czy są jakieś inne rozwiązania? czy to jedyne rozwiązania

 

rozmawialem z jednym "bardziej doświadczonym" motocyklistą co to oczywiścnie nigdy nie jezdził bokserem i swoje watpliwości również wyraził w temacie "a co gdy położysz moto?"

 

pomimo wszystko wolałbym wypowiedzi tych co mają własne doświadczenie w temacie...

czy moze jednak odpuścic sobie pomimo całej reszty plusów i dalsze doskonalenie umiejętności prowadzić na jakiejs rzędówce albo V-ce?

nie chce nic wysokoobrotowego...

Edytowane przez marcinn72

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jednak ktoś sie podzieli doswiadczeniami nt. urazowosci boxerów?

 

siem nie wywracajom ;)

 

BTW plz, nie cytuj prm ze ścigacza, bo mi się słabo robi... google ma swój własny czytnik grup. jakoś tak przyjemniej jest...

 

ładniejszym zdecydowanie rozwiązaniem jest to zaproponowane przez Pastora, czyli bojowa krowa. gmole wcale nie są wiele większe od typowych stosowanych w golasach, a efektywność ich podejrzewam nie będzie wcale wiele mniejsza od tej klatki na byka, podanej wyżej

ale doświadczeń nie mam i wolę nie mieć w zakresie urazowości cycków :icon_razz:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jeszua... mnie forum ścigacza też jakoś słabo kręci, ale jesli w googlarce jedyny temat o szlifach na boxerze (nie licząc szlifu cylindra) jest na takim forum to chcąc nie chcąc skorzystam, choć niewiele to wnosi

 

no i raczej nie mam co zakładać że 2oo sie nie wywracają...

 

podane prze Pastora rozwiązanie estetycznie faktycznie wygląda spoko choc mam jedną wątpliwość... górne mocowanie nie wzbudza zaufania pod względem sztywności ale to jest to czego mniej więcej szukam

 

myslę sobie też, że jednak od ok. 80 lat robią te boksery i jakoś się sprawdzają, wiec chyba nie jest tak zle z nimi. ale niedosyt informacji pozostaje

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co w przypadku szlifa boxera ?

Jezeli gmole ochronia silnik to motocykl podczas slizgu zawsze moze bujnac sie na tym "wystajacym cylindrze" i uszkodzic dodatkowo takie podzespoly jak: kierownica, zgieta kireownica zwykle kaleczy zbiornik, przednia szyba, ktora dosc czesto ciagnie za soba cale zegary. Tak sie moze stac nawet podczas delikatnego slizgu.

Na Twoim miejscu nie wpadalbym w paranoje zwiazana z wystajacymi cylindrami. Obrazenia sa podobne jak w innych motocyklach.

PS. W rzedowkach tez mozna poprzecierac dekle i uszkodzic cos wiecej np alternator, czy tez wal korbowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja na swoim zliczyłem jedna parkingów kę - podczas ciasnego nawracania moto zwaliło mi się prawą stronę efekt drobne porysowania głowicy i nic więcej. Drugie zdarzenie na jednym z rajdów spotkanie z bokiem rozpędzonego Qada - na głowicy została masa czarnego lakieru, gumy z Qada po dokładnych oględzinach po powrocie to jedyne obrażenia. Tak więc nie panikowałbym. Natomiast wydaje mi się, ze akcesoryjne plastikowe ochraniacze do drobnych zdarzeń znakomicie się sprawdzają i najmniej "szpecą" moto. Stalowe gomole dobrze wyglądają na GS na Rce raczej kiepsko.. Natomiast widziałem "delikatniejsze stylistycznie gmole.. niz te Hapco-Bec.., jak znajdę nazwę firmy która je robi to Ci napisze jeżeli jesteś zainteresowany.

PS. Od założenia tego tematu udało mi się szczęśliwie nawinąć z BMW R1150R 12tys Km :icon_razz:

Edytowane przez Bandit22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne że jestem zainteresowany

jestem na 80% zdecydowany na R850R, 10% zostawiam sobie na wiekszą siostrę, a 10% zostawiam sobie jeszcze na suzi DL650 V-Strom

 

cały czas mam wrażenie że do R_R gdzieś widziałem takie małe choć masywne gmolce jak ma Valkyria Rune

Edytowane przez marcinn72

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas mam wrażenie że do R_R gdzieś widziałem takie małe choć masywne gmolce jak ma Valkyria Rune

 

jak znajdziesz, to daj znać gdzie. kanapa u mnie jeszcze trochę zostanie, a ciągle myślę o dodaniu jej jakiejś osłony

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy poradzcie,tydzień temu wymieniłem oleje i filtry, w silniku zalałem jak poleca producent 10W40 (Belray), po tej wymianie zauważyłem że podczas odpalania motocykla na zimnym silniku przez chwilkę (pierwsze sekundy) słychać takie dwa delikatne stuki zanim olej pojdzie w górę, a gdy silnik jest gorący w ogóle to nie występuje. Kolega twierdzi że zalałem za rzadki olej,czy u Was też coś takiego występuje i na jakich olejach jeździcie :)

SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten Twoj kolega tez jezdzi BMW ? Chyba nie :flesje:

 

To jest normalne. Poczytaj troche o napinaczach i rozrzadach w bokserach to sie dowiesz cos wiecej. 10w40 na obecne temperatury moze byc, ale na dobre lato zalecalbym cos na 50.

PS. Strach pomyslec jak dobrze zagrzejesz silnik i uslyszysz te wszystkie dziwne stuki - wtedy chyba remont silnika bedziesz chcial robic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...