alonzoo Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 dawaj Qurim te dane niczym nie gardze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Spoko. Zeskanuje na dniach i zapodam. Będzie po angielsku ale rysunki wszystko mówią w artykule. Angole mają zamiłowanie to robienia trajek na silnika V12, V8 itp. Przeważnie z Jaguarów, Daimlerów czy marykańców. Ewentualnie małe V6 z Rovera. Artykuł jest z firmy która zajmuje się pro takimi trajami, jedna z lepszych firm. Wyjaśniają podstawy geometrii zawieszeń typu "leading link" czyli wahaczowego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
człowiek z lasu Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Jeśli można też bym się pisał na te materiały. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ja tez bym sie pisal :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Spoko, nie zapomniałem o tym. Muszę przerzucić ze 150 gazet customowych strona po stronie żeby to znaleźć. :eek: Narazie mały stos już przejrzałem, ale wiecie jak to jest z fajną prasą - szukasz konkretnego artykułu a oko zawieszasz na każdym moto po drodze i tak to się ciągnie. :biggrin: Wkrótce to wrzucę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Oki Panowie. W końcu mam to zeskanowane. Byłoby wcześniej ale skaner świrował więc użyłem "delikatnej perswazji" i przestał w ogóle działać. :icon_mrgreen: :banghead: Oczywiście poniższe infromacje należy, we własnym zakresie, wesprzeć wiedzą nt. wyprzedzenia, kąta główki ramy i zjawisk fizycznych od tego zależnych. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6e6c719e0a7f19a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbb5fd5fb8b03926.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78fd0008c01ad5ba.html Artykuł bazuje na wiedzy jednego z głównych budowniczych trike`ów w UK - Desperate Dan. Trzy przykłady z dziesiątek zbudowanych: V8: http://www.100-biker.co.uk/forums/showthread.php?t=40005 V12 Jaguar: http://www.dragrace.cc/nos/v12_jaguar_trike1.jpg Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ale skret ma w tym jak w wuzku(motorku) inwalidzkim elektrycznym. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 traja V8 a zbudowana jak polaczenie kosiarki i wozu asenizacyjnego scierwo i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitner Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 qurim możesz wrzucic tu lub na meila foto tego draga na silniku bandita z góry dzieki [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.