Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego mamy tak mało tematów na forum chopper/kawasaki/

 

ja ich widzę ca 100, to mało? haryy, honda, suzuki - mają mniej więcej tyle samo, jedynie użytkownicy yamahy są aktywniejsi (albo liczniejsi). może zamiast kolejny raz na mnie poszczekiwać, sprawdź sobie ustawienia przy których liczysz? :icon_razz: tylko żeby wiedzieć o co chodzi, trzeba wyjrzeć nieco dalej, niż jeden dział

jsz

 

ps. jak masz do mnie jakieś pretensje, proszę na pw albo zgłosić zastrzeżenia administratorowi. i skończyć ze śmieceniem w tym wątku

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Własnie przed chwilą zauwayłem(oglodając film na apracie) ,ze kierunki mi sie ciagle swiecą :eek: Czy to oznaczy ze wersja jest z USA :icon_question: Jesli tak,to czy są jeszce jakieś różnice :icon_question: :icon_question:

 

Własnie tego zakupiłem za cene duzo mniejszą niz jest na stronie :wink: Troche zastanawia mnie jego stan,bo wygląda prawie jak nowy :icon_rolleyes: a ma juz 9 lat :icon_exclaim:

Rzuccie okiem,mam nadzije,ze sie nie wje.....na mine :icon_evil:

W zasadzie to moge jeszce zrezygnować,bo odbiór dopiero w sobote,najwyzej pare groszy zaliczki strace.

 

http://www.bikebuyersguide.ie/Bikedetail.a...Filter=Default#

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie w vn800 classic z 97 roku zawory bylym na plytkach.

 

Wiec jak :icon_question: :icon_question:

 

Chopy ,czy ten nr vin bedzie w dowodzie czy trzeba go z ramy odczytac :icon_question: :icon_question:

 

Warto było(zakładając ze wszystko je w paradkie) plus pełen serwis i sissy bar za 14000zł :icon_question: :icon_question:

 

Edit; numer bedzie wieczorem:)

Edytowane przez Syrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie w vn800 classic z 97 roku zawory bylym na plytkach.

tak i owszem na płytkach ale nie ma potrzeby tam grzebać bo luz zaworowy niwelowany jest przez hydraulikę i ten kto chce nam ustawiać zawory po prostu wali nas na kasę, tak samo z rozrządem nie grzebiemy układ napinacza jest tak elastyczny że powinno wystarczyć go do 70-80 tyś KM.

informacje co do tych mechanizmów otrzymałem w Szwed od tamtejszych serwisantów Kawy{to nie polska}oni w od różnieniu od naszych udzielają informacji.pozdrawiam .......bodzio61.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięzko sie doszukać :icon_rolleyes: Co ile tys.km powinno sie robic regulacje zaworów :icon_question:

 

W VN czy LT w VN co 20 kontrola.

 

Własnie przed chwilą zauwayłem(oglodając film na apracie) ,ze kierunki mi sie ciagle swiecą :eek: Czy to oznaczy ze wersja jest z USA :icon_question: Jesli tak,to czy są jeszce jakieś różnice :icon_question: :icon_question:

 

Własnie tego zakupiłem za cene duzo mniejszą niz jest na stronie :wink: Troche zastanawia mnie jego stan,bo wygląda prawie jak nowy :icon_rolleyes: a ma juz 9 lat :icon_exclaim:

Rzuccie okiem,mam nadzije,ze sie nie wje.....na mine :icon_evil:

W zasadzie to moge jeszce zrezygnować,bo odbiór dopiero w sobote,najwyzej pare groszy zaliczki strace.

 

http://www.bikebuyersguide.ie/Bikedetail.a...Filter=Default#

 

 

 

Witam

To wersja USA

Pierwsze co rzuca się w oczy ma rejestrację powyżej tylnej lampy. Wersja europejska ma lampę nieco niżej i rejestrację pod nią, odblaski na widelcu i jednobarwne malowanie. Wersje europejskie miały dwubarwne malowanie.

Stan całkiem niezły wizualnie VN nie starzeje się tak szybko i wszystko zależy od poprzednich użytkowników.

Różnic dużo nie ma nieco inna instalacja elektryczna, inne płytki zaworowe bo calowe i kilka śrub nie metrycznych tylko calowych. Licznik w milach a na drobnej skali w km/h i świecące kierunki przednie na stałe zamiast przedniej pozycji.

O ile nie masz zaprzyjaźnionego diagnosty na każdym przeglądzie będzie problem bo brak przedniej pozycji.

Wszystko można łatwo przerobić i nie staje się problemem.

Życzę udanego zakupu

Pozdrawiam

Gregorio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W VN czy LT w VN co 20 kontrola.

Witam

To wersja USA

 

Miałem na myśli VN. Widze że zdania co do regulacji zaworów są różne :icon_eek:

 

Jeśli ktoś posiada,jakąś wiedze na temat róznić midzy wersją europejską a usa,niech skrobie :wink:

 

Dzieki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miałem na myśli VN. Widze że zdania co do regulacji zaworów są różne :icon_eek:

 

Jeśli ktoś posiada,jakąś wiedze na temat róznić midzy wersją europejską a usa,niech skrobie :wink:

 

Dzieki :notworthy:

 

Poszukaj serwisówki tam wszystko jest wypisane jakie rozmiary płytek są w europejskiej jakie w USA.Co ile kontrola i jakie powinny mieć grubości

Serwisówka przewijała się już na forum poszukaj.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nr vin mojego sprzęta-JKBVNCB171B511280

 

I co teraz :icon_biggrin: :icon_question:

 

Znalazłem stronke..wpisałem no i wyskoczyło,że mode B ,wyprodukowany w japoni itp.

 

 

Wyprodukowany to każdy jest w Japonii tylko produkcja odbywa się na różne rynki ta Twoja jest wersją USA model B to wersja Classic i również zgodna z tym co jest na zdjęciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...