Skocz do zawartości

Kawasaki VN 800 - Vulcan 800 (temat zbiorczy)


Szafir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem (od czterech tygodni) właścicielem VN 800 classic. Na początku pozdrowienia dla wszystkich kolegów. Mam prośba o pomoc.

 

Przejachałem na swojej (wybebeszonej 3 dni temu maszynie, dźwiek rewealcja) 3,5 tys km i tylko jedna rzecz wkurza mnie niemiłosirnie - ból tylnej części ciała zwanej potocznie dupskiem. Fabryczne siodło - masakra. Poszperałem trochę na forum i znalazłem namiar na całkiem zachęcające siodła mustanga. http://www.mustangseats.com/

 

Pytania do szanownych kolegów: czy ktoś ma? Wygodne? Czy w Polsce jakaś firma zajmuje się dystrybucją czy muszę z netu? Pytam bo wypakować 500 dolców w ciemno to głupota.

 

szacunek Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jeśli mogę podzielić się swoimi doświadczeniami.

Mam VN od miesiąca i cały czas zastanawiałem się jak go podgłosić - był zdecydowanie za cichy.

Cobry etc. nie wchodziły w grę - za drogie.

Nie chciałem ryku jak czasem słychać na drodze - szyby się trzęsą i od 0,5 km słychać ryk to nie dla mnie więc bałem sie wypruwania wydechów.

Zacząłem od przewiecenie dziurek - najpierw 4, potem 8.

Prawie nic nie dało więć wyciągnąłem środek i

 

REWELACJA!! Tak jak powinno być, nie z głośno a basowo i za darmo. Zanitowałem końcówki, przemalowałem matowym sprajem i nie widać śladu ! POLECAM.

Tylko pytanko, czy muszę zrobić regulację? Chodzi super ale, jadę teraz 500 km :bigrazz: i lepiejn spytać pzdr

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, dokładnie. Mój

Dandik też od razu miał prucie przeze mnie :biggrin: NIe głośno, a basowo i rasowo.

 

 

Dex pytanko. Czy regulowałeś co po wypruciu? Bo ja zrobiłem po zabiegu ok 150 km na sprawdzenie i na razie wszystko gra i trąbi jak trzeba. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

Gruby - Classic to VN 800B. C to Drifter. Dużo lepsze siedzenia ma wersja A - poszukaj na motobajzlu lub allegro (chociaż ja w swoim classicu jeszcxze obniżałem siedzenie :D )

 

Dzięki Szafir za zwrócenie uwagi i radę. :wink:

 

 

Piotr27 dzięki, sprwdzę u nich.

 

Mam znajomego w Liberty i próbuje ich namówić, by "weszli" w Mustanga. Wtedy będziemy mogli posadzić nasze szanowne dupska przed zakupem, pozdrawiam

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Dandiku przed odpaleniem piecyka palą się obydwie kontrolki - od oleju i od chłodnicy, czyli jest ok. Po zapaleniu silnika oczywiście gasną. Ale nie w tym rzecz. Mam pytanie, czy ta od chłodnicy przed odpaleniem silnika, czyli po przekręceniu kluczyka nie powinna się zapalić i zaraz zgasnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie. Moje kontrolki zachowują sie tak, jak twoje.

Możemy podejrzewać, że jeżeli w dwóch przypadkach jest tak samo to to jest norma :icon_mrgreen: .

pzdr

Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...