BadMan Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Drodzy Panowie i Panie, mam problem i zanim udam się z nim do mechanika chciałbym o nim opowiedzieć.Poszedłem dzisiaj do garażu jako ze miałem trochę czasu wolnego odpalić motocykl marki Honda Dominator. Ściągnąłem dekielki, skorygowałem ustawienie zaworków bo ma tendencje do kasowania luzów i odpaliłem. Chodził ładnie, zagrzał się wsiadłem, przejechałem się dojezdzając do garażu zgasł wiec wydedukowałem, że jeszcze raz sprawdzę luzy zaworowe... chciałem pokręcić wałem ale mogę zrobić tylko niepełny obrót blink.gif cos się zablokowało na cacy czyli robię obrót wałem o ok 330 stopni i ani w lewo ani w prawo blink.gif dodam ze jak dojeżdzałem go garazu to przy schodzeniu w obrotów coś postukiwało... co to może być ? jakieś pomysły, burza mózgów i posty w stylu jak cie nie stac na mechanika to kup sobie hulajnogę również mile widziane smile.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) A lancuszek nierzadu sprawdzales ? bo wedlug opisu , mozliwe ze sie urwal - to bylo to stukanie luzny lancuszek. Albo srubki od regulacji zaworow sie wykrecily Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Na łańcuszku mam przejechane ok 1 tys km a śruby od regulacji są wszystkie na swoich miejscach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) no ale sprawdz go , lancuszki dida slyna z krotkiego zycia , jesli oczywiscie masz dida zalozonego . Pozatym , rozbieraj po kolei , pokrywe zaworow , boczne pokrywy i oceniaj co sie stalo. Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 No jak kolega wspomniał trzeba wszystko rozbierać.... szczególnie przyjrzał bym sie okolicą kosza sprzęg. (trybiki od kopajki), trybiki od rozruhajsi zwłaszcza sprzęgło jednokierunkowe BTW... może autodeko padło i nie możesz po prostu kompresji przebic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Możliwe, że łańcuch rozrządu przeskoczył i zawory uderzyły o tłok, dlatego silnik teraz jest zablokowany. Cienko to widze, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 no ale sprawdz go , lancuszki dida slyna z krotkiego zycia , jesli oczywiscie masz dida zalozonego . Pozatym , rozbieraj po kolei , pokrywe zaworow , boczne pokrywy i oceniaj co sie stalo. Nitomen, zdaje sie że stosujesz orginalny łańcuszek zarządu do swojej KLR y ,napisz ile kosztuje i jak jest sygnowany na ogniwach ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 174 ogniwa - Tourmax (M na ogniwach) jakos 150 zl dalem w motobocie na zamowienie- kawa ma najtansze lancuszki wsrod japoncow. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 HEHE ciekawe bo ja tez mam "M" na lancuszku :P Co do tematu to drogi kolego, najprawdopodobniej nic ci sie zlego nie stalo tylko masz zle ustawione zawory i nie mozesz obrucic walem bo nie dziala dekompresator. Mozesz napisac w ktorych momentach ci sie blokuje? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 HEHE ciekawe bo ja tez mam "M" na lancuszku :flesje: Co do tematu to drogi kolego, najprawdopodobniej nic ci sie zlego nie stalo tylko masz zle ustawione zawory i nie mozesz obrucic walem bo nie dziala dekompresator. Mozesz napisac w ktorych momentach ci sie blokuje?Niestety to nie dekompresator bo blokowanie nie przypomina przebijania się przez kompresje tylko nagłe zatrzymanie tłoka. Drogą dedukcji bez rozbierania postawiłem na otwarty zawór który nie wrócił na swoje miejsce. Jeszcze jedno mi się przypomniało... jak później obracałem wałem to nie było słychać cyknięcia dekompresatora i na ok 5 stopniach obrotu wałem było czuć wyraźny luz (taki tępy ślizg) Moje nieszczęscie polega na tym, że jest to wersja NX 500 a z częsciami do tego jest ogromny kłopot. Zastanawiam sie czy nie kupić całego silnika od NX650 tylko czy osprzęt podejdzie :lapad: Nic nie mogę odnaleźć do tej wersji :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 sluchaj, przeciez to widac czy zawor nie wrocil, wystarczy odkrecic wzierniki i popatrzec ktory jest nizej niz reszta, co do wymiany silnika to mysle ze podejdzie bez problemu, wg mnie roznia sie tylko i wylacznie pojemnoscia i ewetualnei wysokoscia wiec musial bys miec lub dorobic gorne mocowanie silnika Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Odgrzebuje stary temat ale jeszcze nie poradziłem sobie z tym co spotkało mój silnik. Dzisiaj ściągnąłem pokrywe zaworów i okazuje się, że wszystko z zaworami ok. nagrałem filmik http://www.wrzuta.pl/film/4ateIe344R/20090301 tyle mogę przekręcić wałem :( do tego zastanawia mnie łańcuszek rozrządu czy te prześwity są normalne ? http://img4.imageshack.us/my.php?image=lancuch.jpg ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 A nie masz krzywych zaworów przypadkiem? Luz ustawiałeś na tym od dekompresora tak jak manual każe? Łańcuch rozrządu jest luźny? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 jak na moje oko zawory są na równej wysokości i otwierają się poprawnie, ten stuk na filmie jest wyraźnie wyczuwalny na kluczu którym kręcę wałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 (edytowane) czy lancuszek jest napiety czy luzny ? sprawdzales czy przekrecisz silnikiem na wykreconej swiecy , moze to dekompresator wysiadl ( on tez wydaje takie stukajace dzwieki ) . Zrob maly eksperyment wyjmij gaznik , zdejmij kolektory wydechowe i wlej w kanaly ssace i wydechowe nafty , zobacz co bedzie sie dziala czy nafta splynie czy zostanie - to ci powie czy masz zawory krzywe , pozatym sprawdzales rozdzad ? magneto na znak T , a te kreski na kole rozrzadu w poziomie , na rowni z glowica. Edytowane 2 Marca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.