wicia23 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 polecam TDM850! jestem jej posiadaczem od wiosny, ale juz nakrecilem ok 1800km jestem bardzo zadowolony. w miescie bardzo wygodna, lekko sie prowadzi, jest bardzo zwrotna; lusterka przykrecone do kierownicy sa zaleta. w trasie wygodna, szybka i oszczedna.no i w zakupie bardzo user friendly, mozna spokojnie kupic sprzeta za 6-8 tys. zł Jakoś TDM mi się nie podoba zbytnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) Ja XJ zmieniłem na BMW R1100RS. Fakt musiałem troche (w sumie niewiele ;) ) dopłacić, żeby XJ z '98 zmienić na Bawarkę z '96. Ciężko tu mówić o jakichś porównaniach, BMW to inna klasa motocykla i inna jakość. Motocykl marzenie zarówno w mieście jak i długich trasach.A spalanie w porównaniu z XJ wzrosło raptem o ok. 1 l/100 km. XJ paliła ~5, a BMW ~6 na 100 więc różnica do zaakceptowania. O Fazerze też myślałem, ale zwyciężyła "wygodna kanapa" w niemieckim wykonaniu :icon_razz:.Pozdrawiam Q-de Kaszpir zaintrygowales mnie ta Bemka. Diverke zamienilem na CBF 600, ale pomalu zaczyna juz mnie troche :wink: Preferuje raczej spokojna turystyke z naciskiem na komfotr i wygode;-)Mysle o jakims wiekszym turystyku, moze Pan Europe, FJR czy tez Varadero, ale widze ze Bmw tez jest ciekawe.Napisz cos wiecej o tym motocyklu, moze jakies linki.Jak zachowuje sie silnik chlodzony powietrzem, po przesiadce z Diverki to bedzie rewelacja, ale jak ktos juz latal chlodzonym ciecza, to powietrzniak troche juz irytuje:-)Jak spalanie na trasie to wiem ze nie za duze, ale na codzien (dojazdy do pracy).Pzdr. Edytowane 12 Maja 2008 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Jak zachowuje sie silnik chlodzony powietrzem, po przesiadce z Diverki to bedzie rewelacja, ale jak ktos juz latal chlodzonym ciecza, to powietrzniak troche juz irytuje:-) możesz wyjaśnić przyczynę tej potencjalnej irytacji? pytamboniewiem :biggrin: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 (edytowane) Oczywiście, że FAZER! :crossy: Jestem wielkim fanem tego motocykla. Mało pali, do miasta się nadaje a na trasę jeszcze lepszy. Myślę, że osiągi na świetnym poziomie (94KM) a i w cenie bez problemu się zmieścisz. Długi czas międzyprzeglądowy: zawory co 42kkm, gaźniki co 12kkm :flesje: Mnóstwo części które żadko są potrzebne bo to motocykl bezawaryjny jeżeli sie o niego dba. Jeżeli chodzi o Twój wzrost to wyższa szyba powinna załatwić sprawę. Edytowane 12 Maja 2008 przez Lisex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 możesz wyjaśnić przyczynę tej potencjalnej irytacji? pytamboniewiem :cool: jszCo by tu nie mowic to silnik chlodzony ciecza, procuje ciszej, spokojniej i bardziej kulturalnie :bigrazz: Taki zwykly olejak jak w Diverce, czy Bandicie ganeruje rozne malo przyjemne odglosy, nie bez przyczyny nazywany jest grzechotnikiem. Dlatego pytam jak to jest w Bmce?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dlatego pytam jak to jest w Bmce? łojezu, jeśli chcesz mieć cichy motocykl z silnikiem pracującym jak zegarek - zapomnij o bumie :biggrin: i nie jest to kwestia rodzaju chłodzenia (w każdym razie nie w zasadniczym stopniu), a filozofii konstrukcji: bmw ma np. założone duże luzy zaworowe, itp - wszystko to powoduje, że silnik jest wprawdzie bardzo trwały, ale kosztem hałasu. wszystko stuka, klekocze i wydaje różne inne dziwne odgłosy. taka uroda tego silnika, podobnie jak "stukati" z jego suchym sprzęgłemjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 ja zmieniłe z xj na xjr i jestem bardzo zadowolony... alternatywa fj lub fjr... jest pełna owiewka, wiec uchroni przed wiatrem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicia23 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Kupiłem w końcu duże JAJKO.Pierwszy 1000km za mną.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Kupiłem w końcu duże JAJKO.Pierwszy 1000km za mną.... Jak sie jezdzi na duzym jajku?Gdyz sam chce takowe kupic i szukam opinii :-) :icon_arrow: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicia23 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Jak sie jezdzi na duzym jajku?Gdyz sam chce takowe kupic i szukam opinii :-) :icon_arrow: Nie ma porównania do XJ600. Inaczej przyspiesza, wchodzi w winkle, inna pozycja w siodle. Początkowo bolały mnie nadgarstki z uwagi na przyzwyczajenie do innej pozycji. Teraz już nie przeszkadza mi to. Ogólnie fajnie się jeździ, w korkach też jest nieźle. Myślałem że będę miał problem przy przeciskaniu się ale inne w porównaniu do XJ mocowanie lusterek nawet pomaga. Żeby poruszać się z taką samą dynamiką jak na XJ jajko wystarczy kręcić do 6 krpm. Plecaczek trochę marudzi że na XJ było wygodniej ale z kilometra na kilometr jest coraz lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Dzieki za jako taki poglad :icon_arrow: Jezdzilem troche na jajku ale 600 znajomego i bylo mega wygodne,teraz sam bede polowal na GSX750F z rocznikow 98-01 :icon_arrow: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Hej!Czy przypadkiem nie przesadzasz. Mam Hondę CB 250 i oblatałem nią parę krajów zachodniej i południowej Europy, również ze sporym bagażem. Średnia spalania to 3,5 l/100km. Wszędzie wdrapała się bez wielkich zadyszek. Wydaje mi się,że XJ600 to wręcz idealny motocykl na dalsze trasy z w miarę oszczędnym spalaniem. Pytanie: chcesz jeździć czy się pokazać? Te rzeczy niestety trudno pogodzić.Pozdrawiam! yyyy , kolega to z tym brakiem zadyszek to chyba troszke przesadzil , oblatac na pewno mozna jak sie tylko chce, do tego malym kosztem , ale turystyka cb 250 , xj 600 a jakims litrem do tego stworzonym to raczej trzy zupelnie inne bajki , chociaż by stara fj 1100 czy 1200 i raczej kazdy sie z tym zgodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicia23 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Nie ma porównania do XJ600. Inaczej przyspiesza, wchodzi w winkle, inna pozycja w siodle. Początkowo bolały mnie nadgarstki z uwagi na przyzwyczajenie do innej pozycji. Teraz już nie przeszkadza mi to. Ogólnie fajnie się jeździ, w korkach też jest nieźle. Myślałem że będę miał problem przy przeciskaniu się ale inne w porównaniu do XJ mocowanie lusterek nawet pomaga. Żeby poruszać się z taką samą dynamiką jak na XJ jajko wystarczy kręcić do 6 krpm. Plecaczek trochę marudzi że na XJ było wygodniej ale z kilometra na kilometr jest coraz lepiej. mój jest '99jak jeździłeś 600 i Ci pasiło to na 750 będzie tylko lepiej :banghead: Jak masz pytania to wal na GG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.