Skocz do zawartości

Przesiadka z XJ600


Rekomendowane odpowiedzi

  Sadek napisał:

polecam TDM850! jestem jej posiadaczem od wiosny, ale juz nakrecilem ok 1800km jestem bardzo zadowolony. w miescie bardzo wygodna, lekko sie prowadzi, jest bardzo zwrotna; lusterka przykrecone do kierownicy sa zaleta. w trasie wygodna, szybka i oszczedna.

no i w zakupie bardzo user friendly, mozna spokojnie kupic sprzeta za 6-8 tys. zł

 

Jakoś TDM mi się nie podoba zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  Kaszpir napisał:

Ja XJ zmieniłem na BMW R1100RS. Fakt musiałem troche (w sumie niewiele ;) ) dopłacić, żeby XJ z '98 zmienić na Bawarkę z '96. Ciężko tu mówić o jakichś porównaniach, BMW to inna klasa motocykla i inna jakość. Motocykl marzenie zarówno w mieście jak i długich trasach.

A spalanie w porównaniu z XJ wzrosło raptem o ok. 1 l/100 km. XJ paliła ~5, a BMW ~6 na 100 więc różnica do zaakceptowania.

O Fazerze też myślałem, ale zwyciężyła "wygodna kanapa" w niemieckim wykonaniu :icon_razz:.

Pozdrawiam

 

Q-de Kaszpir zaintrygowales mnie ta Bemka.

Diverke zamienilem na CBF 600, ale pomalu zaczyna juz mnie troche :wink:

Preferuje raczej spokojna turystyke z naciskiem na komfotr i wygode;-)

Mysle o jakims wiekszym turystyku, moze Pan Europe, FJR czy tez Varadero, ale widze ze Bmw tez jest ciekawe.

Napisz cos wiecej o tym motocyklu, moze jakies linki.

Jak zachowuje sie silnik chlodzony powietrzem, po przesiadce z Diverki to bedzie rewelacja, ale jak ktos juz latal chlodzonym ciecza,

to powietrzniak troche juz irytuje:-)

Jak spalanie na trasie to wiem ze nie za duze, ale na codzien (dojazdy do pracy).

Pzdr.

Edytowane przez Zbig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Zbig napisał:

Jak zachowuje sie silnik chlodzony powietrzem, po przesiadce z Diverki to bedzie rewelacja, ale jak ktos juz latal chlodzonym ciecza, to powietrzniak troche juz irytuje:-)

 

możesz wyjaśnić przyczynę tej potencjalnej irytacji? pytamboniewiem :biggrin:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że FAZER! :crossy: Jestem wielkim fanem tego motocykla. Mało pali, do miasta się nadaje a na trasę jeszcze lepszy. Myślę, że osiągi na świetnym poziomie (94KM) a i w cenie bez problemu się zmieścisz. Długi czas międzyprzeglądowy: zawory co 42kkm, gaźniki co 12kkm :flesje: Mnóstwo części które żadko są potrzebne bo to motocykl bezawaryjny jeżeli sie o niego dba. Jeżeli chodzi o Twój wzrost to wyższa szyba powinna załatwić sprawę.

Edytowane przez Lisex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  jeszua napisał:

możesz wyjaśnić przyczynę tej potencjalnej irytacji? pytamboniewiem :cool:

jsz

Co by tu nie mowic to silnik chlodzony ciecza, procuje ciszej, spokojniej i bardziej kulturalnie :bigrazz:

Taki zwykly olejak jak w Diverce, czy Bandicie ganeruje rozne malo przyjemne odglosy, nie bez przyczyny nazywany jest grzechotnikiem. Dlatego pytam jak to jest w Bmce?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Zbig napisał:

Dlatego pytam jak to jest w Bmce?

 

łojezu, jeśli chcesz mieć cichy motocykl z silnikiem pracującym jak zegarek - zapomnij o bumie :biggrin: i nie jest to kwestia rodzaju chłodzenia (w każdym razie nie w zasadniczym stopniu), a filozofii konstrukcji: bmw ma np. założone duże luzy zaworowe, itp - wszystko to powoduje, że silnik jest wprawdzie bardzo trwały, ale kosztem hałasu. wszystko stuka, klekocze i wydaje różne inne dziwne odgłosy. taka uroda tego silnika, podobnie jak "stukati" z jego suchym sprzęgłem

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  wicia23 napisał:

Kupiłem w końcu duże JAJKO.

Pierwszy 1000km za mną....

 

Jak sie jezdzi na duzym jajku?Gdyz sam chce takowe kupic i szukam opinii :-) :icon_arrow:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pozytywnie Zakrecony Wariat napisał:

Jak sie jezdzi na duzym jajku?Gdyz sam chce takowe kupic i szukam opinii :-) :icon_arrow:

 

Nie ma porównania do XJ600. Inaczej przyspiesza, wchodzi w winkle, inna pozycja w siodle. Początkowo bolały mnie nadgarstki z uwagi na przyzwyczajenie do innej pozycji. Teraz już nie przeszkadza mi to. Ogólnie fajnie się jeździ, w korkach też jest nieźle. Myślałem że będę miał problem przy przeciskaniu się ale inne w porównaniu do XJ mocowanie lusterek nawet pomaga. Żeby poruszać się z taką samą dynamiką jak na XJ jajko wystarczy kręcić do 6 krpm.

Plecaczek trochę marudzi że na XJ było wygodniej ale z kilometra na kilometr jest coraz lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za jako taki poglad :icon_arrow: Jezdzilem troche na jajku ale 600 znajomego i bylo mega wygodne,teraz sam bede polowal na GSX750F z rocznikow 98-01 :icon_arrow:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  robik64 napisał:

Hej!

Czy przypadkiem nie przesadzasz. Mam Hondę CB 250 i oblatałem nią parę krajów zachodniej i południowej Europy, również ze sporym bagażem. Średnia spalania to 3,5 l/100km. Wszędzie wdrapała się bez wielkich zadyszek. Wydaje mi się,że XJ600 to wręcz idealny motocykl na dalsze trasy z w miarę oszczędnym spalaniem. Pytanie: chcesz jeździć czy się pokazać? Te rzeczy niestety trudno pogodzić.

Pozdrawiam!

 

 

 

yyyy , kolega to z tym brakiem zadyszek to chyba troszke przesadzil , oblatac na pewno mozna jak sie tylko chce, do tego malym kosztem , ale turystyka cb 250 , xj 600 a jakims litrem do tego stworzonym to raczej trzy zupelnie inne bajki , chociaż by stara fj 1100 czy 1200 i raczej kazdy sie z tym zgodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  wicia23 napisał:

Nie ma porównania do XJ600. Inaczej przyspiesza, wchodzi w winkle, inna pozycja w siodle. Początkowo bolały mnie nadgarstki z uwagi na przyzwyczajenie do innej pozycji. Teraz już nie przeszkadza mi to. Ogólnie fajnie się jeździ, w korkach też jest nieźle. Myślałem że będę miał problem przy przeciskaniu się ale inne w porównaniu do XJ mocowanie lusterek nawet pomaga. Żeby poruszać się z taką samą dynamiką jak na XJ jajko wystarczy kręcić do 6 krpm.

Plecaczek trochę marudzi że na XJ było wygodniej ale z kilometra na kilometr jest coraz lepiej.

 

mój jest '99

jak jeździłeś 600 i Ci pasiło to na 750 będzie tylko lepiej :banghead:

Jak masz pytania to wal na GG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...