Skocz do zawartości

Linka od Prędkosciomierza Klopot - Problem ?


Lifan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnego Fajnego dzionka jechalem sobie do domciu gdy nagle predkosciomierz zaczol wariowac :evil: niewiedzialem co sie dzieje az nagle wkoncu zdech i nie pokazuje mi predkosci jaka jade co zrobic z tym problemem? Wspomne ze sprawdzilem wszystkie kable a takze linke ktora go napedza(Własny Domowy sposub:D )i wszystko bylo okey gdy testowalem go pokazywal mi prędkość ale natomiast gdy zalozylem go spowrotem mowie o czesci tej co jest przy przednim kole i przejechalem sie nie pokazuje mi nic.Wiec co moze byc przyczyna tegosz problemu :) :buttrock: Bo jestem w tej sprawie nie kumaty.

 

 

PS:Prosze o nie pisanie durnych odpowiedzi tylko pomoc Uwzglednie wszystkie Odpowiedzi a Takze Podpowiedzi moze cos zle zrobilem moze dosc niedokladnie go sprawdzilem niewiem nieznam sie na tym

wiec prosil bym o pomoc?

 

POzdtro i Zycze milej dorgi:D

Edytowane przez Lifan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręc linke przy predkosciomierzu i zakręc kołem z którego jest napedzany. Jak wkład linki bedzie się kręcił to złap to palcami i zobacz cyz pod lekki oporem też się kręci czy łatwo go zatrzymać. Tylko nie łap go na chama bo zerwiesz wkład. Jak latwo go zatrzymać to znaczy że się slizga w gnieździe ślimaka na kole, albo sam ślimak trefny. Jak się nie da go zatrzymać to znaczy że masz trefny sam zegar.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Z tego co napisałeś wynika że padł ci napęd szybkościomierza który jest napędzany przez przednie koło. Jest tam ślimak i ślimacznica, któryś z tych elementów jest zbudowany z tworzywa i prawdopodobnie padł. Odkręć linkę od tego napędu, pokręć kołem i zobacz czy kręci się również zabierak linki wewnątrz obudowy napędu. Jezeli się nie kręci musisz zdjąć koło i rozebrać ustrojstwo. Przy okazji sprawdź czy zaczepy przy kole na pewno napędzają zabierak napędu. Jeżeli obroty koła są przekazywane na linkę, a szybkościomierz dalej fiksuje, odkręć linkę od szybkościomierza i sprawdź czy również sie obraca wewnątrz pancerza. Być może wina leży po stronie zatartej i ukręconej linki. Wtedy koszty masz niewielkie.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie własnie zapomnialem o tym wspomniec ze ten caly mechanizm przy kole jak krecilem kolem sie nie obracal czyli ze tam musi byc winowajca zobacze to jutro bo motor uzywam co dzien wiec najpredzej w weekend to bede mogl zrobic ale wielkie dzieki za te dwie porady bardzo dziekuje

 

PS:MOzna ta czesc kupic osobno czy trzeba kupywac cale przednie kolo? :/<przestraszony>

Edytowane przez Lifan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki jeszcze raz za uprzednie porady ale na szczescie nie musialem nic wymieniac tylko wina byla blaszka ktora przekladała sile krecącego sie kola na obrut slimaka byla ona wygienta i nie dotykala przekladni na slimak teraz to zrobilem i jest wszystko w pozątku jeszcze raz dzieki za ta rade w postach powyzej

 

Ps:Temat mozna juz zamknac :D :clap:

 

 

Dzieki i Pozdrawiam szerokiej drogi :D :wink: :D :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...