tomaj261 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam mam nastepujacy problem z suzuki gsx600f,przez dlugi czas mialem problem z wolnym schodzeniem z obrotow,przyczyna okazala sie przetarta linka gazu ktora chaczyla,po wymianie linki jest ok,ale pojawil sie nastepny problem,a mianowicie po przegazowaniu sobie gasnie,po odpaleniu chodzi ladnie na wolnych obrotach,a jak tylko przegazuje to spadaja obroty i gasnie,co to moze byc?dodam,ze swiece nowe,kable WN tez,filtr powietrza nowy,gazniki czyste,czasami jest tez tak ze chodzi sobie na wolnych przez kilka minut i w pewnym momecie gasnie,iglice ustawione na srodkowy rowek,dysze paliwowo powietrzne wykrecone na 2,5 obrota.co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Glownie to ze gazniki jednak nie sa czyste, dla mnie wyglada to na wedrujacy paproch w ktoryms z gaznikow (uklad wolnych obrotow ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja bym sprawdził jeszcze cewki wysokiego napięcia czy nie są pęknięte. Mam podobny przypadek w warsztacie, nawet to samo jajo ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Tez tak sądze... W japońcach jesli cos nie działa i moto gasnie lub sie ksztusi to zawsze są to gazniki= układ paliwowy. W sumie to czyste gazniki, bak ,kranik itp to juz polowa sukcesu u moto musi chodzić!(nie mowie tutuj o innych uszkodzeniach silnika typu skrzynia biegów czy jakies luzy .)Japońce to raczej zadna filozowia. Najgorzej jest jak sie szuka problemu i tak godzinami w garazu a tu sie okazju ze to jakis pier**** duperel .. heh Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Tez tak sądze... W japońcach jesli cos nie działa i moto gasnie lub sie ksztusi to zawsze są to gazniki= układ paliwowy. W sumie to czyste gazniki, bak ,kranik itp to juz polowa sukcesu u moto musi chodzić!(nie mowie tutuj o innych uszkodzeniach silnika typu skrzynia biegów czy jakies luzy .)Japońce to raczej zadna filozowia. Najgorzej jest jak sie szuka problemu i tak godzinami w garazu a tu sie okazju ze to jakis pier**** duperel .. heh Nie wysnuwałbym tak aksjomatycznych wniosków na Twoim miejscu. Ponaprawiasz parę motocykli to pewnie zmienisz zdanie. Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 No dokładnie ja nie twierdze ze nie... Tylko mowie ze zazwyczaj jak są czyste gazniki itd to moto raczej chodzi... O innych aspektach tutaj nie wspomne dlatego dalej nie ciągne tematu ... Pare rozberalem ale przy wiekszych pojemnosciach mam respekt (robisz tylko to co musisz jak zaczynasz grzebac i robic nie potrzebne rzeczy to potem co raz bardziej sie pier**** za przeproszeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Robisz to co musisz to znaczy? Regulujesz zawory jak już klepią? Nikt zdrowy chyba nie naprawia czegoś co nie jest zepsute, ale pewne fakty trzeba uprzedzać - i to się nazywa popularnie serwisem okresowym. Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Heh Greedo spokojnie... Wiesz ze nie o to mi chodzi , mowie tutaj o roznych takich co potrafia wejsc do garazu i bawic sie z moto bez przyczyny (z wyklych nudów =zam takich ) a potem ze moto nie chodzi ... Im wiecej sie grzebie jak motor jest sprawny tym gorzej.Co do serwisu to staram sie byc na bieżąco , wlasnie zawiozłem moją cebulke na serwis, synchronizacja , regulacje gazników i takie tam Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 witam,cewki sa cale,a gazniki dokladnie wymyte i przedmuchane,zbiornik tez byl czyszczony a moze mieszanka za bogata?bo swiece troche odymione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam.Jeżeli masz oryginalny wydech i filtr powietrza, wykręć śrubki od składu mieszanki o tyle obrotów jak serwisówka pisze, zsynchronizuj gaźniki i powinno być ok. Jeżeli świece czarne, to mieszanka jest zabogata. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 tylko niewiem ile wedlug serwisowki powinno byc,mam serwisowke po angielsku,ale niemoge znalesc parametrow do ustawienia gaznika,moze ktos to robil w gsxf i moglby pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Wykręć na półtora ale to nie jest przyczyna. A czujnik przepustnicy? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Cóż , a nie wspomniałeś o poziomie paliwa w komorze , te blaszki na pływakach masz proste czy zgięte fabrycznie są proste . No i jeszcze stan zaworków i ich amortyzatorków . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Temat zamkniety!awaria usunieta!zmniejszylem do 2 obrotow mieszanke,na plywakach dalem wieksza dawke paliwa,z pod plywakow wywalilem takie male jak by zaslepki dysz i maszyna przechodzi sama siebie,caly dzien walczylem ale bylo warto takiego kopa jeszcze nigdy niemiala!dziekuje wszystkim za pomoc,ale jak zwykle sam doszlem do sedna sprawy!pozdrawiam. czujnika przepustnic w moim egzeplazu niema! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Czyli chyba był dławiony. Kągratulejszyn w takim razie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.